دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ولز در دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عصر جمعه (۴ آذر ۱۴۰۱) در ورزشگاه «احمدبن علی» قطر برگزار و با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین امروز (دوشنبه) تیم پرسپولیس از ساعت ۱۹ با حضور خبرنگاران و هواداران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
ازدحام جمعیت قبل از دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر عمان در فینال جام کشور‌های عربی خلیج فارس باعث شد تا یک نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شوند. تیم ملی فوتبال عراق تا ساعاتی دیگر در فینال جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس به مصاف عمان خواهد رفت. استقبال بسیار باشکوهی از این بازی شده است به طوری که حدود ۲۵۰ هزار هوادار در اطراف ورزشگاه بین المللی بصره جمع شده‌اند و این درحالی است که ظرفیت ورزشگاه تنها ۶۰ هزار نفر است.
تصاویری از حضور پرشمار هواداران تیم ملی فوتبال مراکش در حاشیه بازی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هشت سال پیش تیم ملی بلژیک در جام‌جهانی برزیل هم در داخل و هم در خارج از زمین خوش درخشید. در داخل زمین به خاطر عملکردهای نسل طلایی نوظهورش و در خارج از زمین به خاطر هوادارش «اکسل دسپیگلائر».
سرمربی ژاپن پس از حذف تیمش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
تصاویری از استقبال پرشور مردم و هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان را در فرودگاه امام خمینی را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حضور هواداران برای استقبال از تیم ملی مقابل فرودگاه امام خمینی در بازگشت از جام جهانی قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال آمریکا که روز گذشته برای مشاهده بازی تیم کشورشان با تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاه الثمامه دوحه آمده بودند، از ملت فلسطین حمایت کردند.
تصاویری از تشویق بازیکنان تیم ملی توسط هواداران پس از پایان بازی برابرآمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بازیکنان تیم ملی ایران به وعده‌ای که به یکی از هواداران این تیم داده بودند، عمل کردند.
اوایل آبان ماه و در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال لباس هواداری تیم ملی ایران توسط شورای فرهنگ عمومی کشور با نام پیروز بچه یوز ایرانی رونمایی شد تا علاقمندان بتوانند از این تی شرت برای حمایت از ملی پوشان استفاده کنند. در طراحی این پیراهن از سمبل‌های نمادین با موضوع اتحاد استفاده شده است.
شادی وصف ناپذیر هواداران تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی دو بر صفر مقابل مکزیک از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی تماشاگران بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی هواداران تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه احمد بن علی قطر را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی هواداران تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با ولز در دوحه قطر را مشاهده می‌کنید.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر کرده اند عصر چهارشنبه ( ۲ آذر ۱۴۰۱) با حضور در خیابان کورنیش دوحه به حمایت و تشویق بازیکنان تیم پرداختند.
تصاویری از اجتماع امشب ایرانیان در حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر را مشاهده می‌کنید.
ایستگاه هواداری تیم ملی فوتبال ایران همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر در پنج میدان آزادی، ونک، انقلاب، ولیعصر (عج) و هفت تیر در حال برگزاری می‌باشد.
حضور یکی از هواداران ایران با پیراهنی با تصویر دراگان اسکوچیچ در جام جهانی مورد توجه قرار گرفته است.
با آغاز نخستین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مقابل انگلیس، هواداران تیم ملی فوتبال ایران در مکان‌های عمومی نیز به تماشای بازی پرداختند. در این گزارش تصویری، هواداران را در شهر‌های مختلف ایران در حال تماشای بازی که با نتیجه ۶ بر ۲ با پیروزی انگلیس به پایان رسید را مشاهده می‌کنید.
بازی ایران و انگلیس امروز (دوشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه «خلیفه» دوحه برگزار می‌شود.
هواداران باشگاه فوتبال پاریسن ژرمن در بازی شب گذشته مقابل یک تیم از رژیم صهیونیستی، با برافراشتن پارچه نوشته هایی از ملت فلسطین و اهالی غزه حمایت کردند.
تصاویری که از پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی آمریکا برای جام جهانی قطر منتشر شده است اعتراض هواداران آمریکایی را به دنبال داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ