سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان نیاز به آرامش روحی دارند، سعی دارم در فرصت باقیمانده تا زمان اعزام تیم به این رقابت‌ها، از نظر روحی تیم را شاد نگه دارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز سوم مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، تیراندازان ایرانی در تفنگ بادی 10 متر موفق به صعود به فینال نشدند.
مسابقات تیم ملی تیراندازان ایران در مسابقات قهرمانی جهان از دوشنبه ۲۳ مرداد آغاز می‌شود.
فدراسیون جهانی تیراندازی اسامی شرکت‌کنندگان در مسابقه کسب سهمیه المپیک را اعلام کرد.
ترکیب نهایی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران برای حضور در سی‌ویکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد چین مشخص شد.
ترکیب نهایی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران برای حضور در سی‌ویکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین اعلام شد.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: درست است در مسابقات جهانی کره جنوبی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس نشدیم، اما از عملکرد تیراندازان راضی بودم و نیاز به تقویت تیم از نظر روانی داریم.
تیم کامپوند مردان ایران در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین از رسیدن به مدال برنز بازماند و در رده چهارم قرار گرفت. تیم بانوان هم در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.
تیم کامپوند مردان ایران در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین از رسیدن به مدال برنز بازماند و در رده چهارم قرار گرفت. تیم بانوان هم در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.
رئیس فدراسیون تیراندازی، گفت: در بحث سلاح و مهمات و ورود آنها مشکلاتی داریم و سلاح تیراندازان قدیمی شده است و نیاز به روزرسانی دارند.
ملی پوشان تیراندازی کشورمان بامداد فردا به منظور حضور در رقابت‌های جهانی باکو راهی آذربایجان خواهند شد.
سرمربی تیم ملی تفنگ گفت هر فرصت و مسابقه‌ای که گرفته می‌شود تاثیر مستقیم در تعداد نفرات اعزامی کاروان به بازی‌های المپیک دارد.
نایب رئیس زنان فدراسیون تیراندازی گفت: مشکل حمل سلاح از شهر دهلی به بوپال تنها مختص تیراندازان ایران نیست و این مشکل برای چند کشور دیگر نیز وجود دارد.
رئیس فدراسیون تیراندازی از مشکل ملی پوشان ایران برای حضور در جام جهانی خبر داد و گفت: هندی ها اجازه حمل سلاح را نمی دهند!
رئیس فدراسیون تیراندازی از مشکل ملی پوشان ایران برای حضور در جام جهانی خبر داد و گفت: هندی ها اجازه حمل سلاح را نمی دهند!
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای این که بتوانیم جایگاه خود را در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ارتقاء دهیم، سعی داریم تنها تیراندازانی را به چین اعزام کنیم که شانس کسب مدال دارند.
رئیس فدراسیون تیراندازی از مشکلاتی که برای ملی پوشان و ورزشکاران این رشته وجود دارد خبر داد و گفت: برخی خط های تیراندازان مشکل دارد و میدان اهداف پروازی تعطیل شده است.
عضو تیم ملی تیراندازی از وزیر ورزش خواست به گونه ای برنامه ریزی کنند که توجه به تیراندازی بیشتر و نگاه مسئولان تغییر کند.
حسین باقری علت برکناری‌اش از سرمربیگری تیم ملی تفنگ را نظر کمیته فنی عنوان کرد و گفت: هدف، موفقیت تیم ملی تیراندازی است.
در ماده تفنگ ۵۰ متر درازکش قهرمانی جهان مصر پوریا نوروزیان در رده پنجاه و دوم ایستاد.
ویزای تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کش و قوس های فراوان برای حضور در مسابقات مصر صادر شد.
با وجودی که تنها یک هفته تا مسابقات قهرمانی جهان باقی نمانده هنوز روادید تیراندازان صادر نشده است.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان علاوه بر ارتقای بعد فنی از نظر مهارت‌های روانی نیز باید آماده باشند تا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهیم.
رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان این که تدارک لازم برای اعزام تیراندازان به مصر دیده شده است، گفت: باید با قدرت در مسابقات حاضر شویم.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: لیگ با موفقیت و قدرت آغاز شده، سطح رکوردها بالا و رقابت فشرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ