موفقیت مربیان بومی که به یکی از قوانین همیشگی موفقیت در رقابت‌های جام جهانی بدل شده، در این دوره نیز با کنار رفتن آخرین تیمی که با مربی خارجی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بود به اثبات رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی ایتالیایی تیم ملی معتقد است بازیکنان شاغل در لیگ برتر از کیفیت لازم برای انتقال به تیم‌های خارجی برخوردار هستند.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید این تیم تلاش خواهد کرد تا با تیم‌هایی که در نقل و انتقالات بیشتر هزینه کرده‌اند، رقابت کند.
ارزش تقریبی بازیکنان شاغل در لیگ برتر، رده‌بندی قیمتی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران را مشخص کرده است.
خولیو لوئیس مونیوس سالدانیا نیز به عنوان مربی بدنساز، همواره عضوی از کادرفنی پاکو خمس بوده و در تیم‌هایی نظیر لاس پالماس، رایو وایکانو و ... سابقه فعالیت دارد.
پیشکسوت فوتبال خوزستان از وضعیت کنونی تیم‌های این استان ابراز نگرانی می‌کند و امیدوار است هرچه زودتر تکلیف سرخابی‌ها در لیگ برتر مشخص شود.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
حضور مربیان خارجی در لیگ برتر کیفیت تیم‌ها و برخی مسابقات را بالاتر از سالیان قبل بُرد.
با پایان لیگ برتر اکنون بحث تغییرات روی نیمکت تیم‌ها داغ شده است و بحث درباره حضور مربیان خارجی تازه وارد نیز شکل گرفته است.
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
با وجود یک فصل خیلی خوب، استون ویلا به رؤیاهایش برای حضور در جمع تیم‌هایی که قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، نخواهد رسید.
انگین فیرات، سرمربی کنیا گفت ایران آزمون خوبی برای تیم ملی این کشور خواهد بود.
مربی تیم جودوی لوکوموتیو روسیه گفت: میراسماعیلی تجربه بالایی دارد و در این ورزش بسیار می تواند کمک کند.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
آبادان- مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازی در برابر تیم‌هایی مثل صنعت نفت آبادان دشوار است.
حاصل ۶ سال مربیگری در تیم ملی برزیل، تنها یک جام کوپا آمریکا برای تیته بوده است.
بعد از مکزیک، اروگوئه نیز به دنبال استخدام مارچلو بیلسا به جای دیگو آلونسو است.
سرمربی خارجی تیم ملی هندبال مردان بهترین عملکرد ایران در مسابقات قهرمانی جهان را صعود از گروه و بازی خوب برابر تیم‌های قدرتمند عنوان کرد.
«هونگ سونگ هو» کره‌ای به عنوان سرمربی تیم های ملی تیراندازی با کمان انتخاب شد.
مدیر تیم‌های ملی شطرنج با تاکید بر لزوم جذب مربی خارجی برای بخش مردان گفت: هزینه جذب مربی خارجی شطرنج در حد بودجه کلی فدراسیون است.
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ