تحلیلگر روابط بین‌الملل گفت: ایران ظرفیت دارد یک قطب غیرغربی باشد و امروز رویکرد همسایگی در سیاست خارجی به خوبی اتخاذ شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگ‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: امروز از کیفیت بازی‌مان راضی نبودم و تمامی تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا در مسابقات بعدی بازی بی‌نقص و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز دریاچه ارومیه در شمال غرب کشور به یک چالش تبدیل شده و در این موضوع یک سری عوامل طبیعی و عوامل تصنعی وجود دارد.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: رویکرد کلی واشنگتن در قبال ایران تغییری نکرده است.
زنجان- معاون اول قوه قضائیه گفت: یکی از رویکردهای اصلی دشمن در شرایط کنونی، دوقطبی سازی در کشور بوده و این موضوع را در اولویت اتاق فکر خود قرار داده است.
زنجان- معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: یکی از رویکردهای اصلی دشمن در شرایط کنونی، دوقطبی سازی در کشور بوده و این موضوع را در اولویت اتاق فکر خود قرار داده است.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مسائل آموزش و پرورش امروز جزو مووضوعات ملی است و باید با رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه جانبه توسط همه دستگاه‌ها آنها را حل کنیم.
یک کارشناس کشاورزی گفت: تغییر رویکرد دولت چین در مساله «قیمت گذاری» منجر به معجزه در اقتصاد این کشور شده و امروز شاهد رشد اقتصادی بسیار چین در جهان هستیم.
اژه ای با اشاره به اقتدار و قدرت و بازدارندگی و ابهتی که جمهوری اسلامی اسران در دنیا پیدا کرده است، اظهار کرد: اقتدار امروز ما ناشی از تبعیت و پیروی از امامین انقلاب است؛ همان‌ها که به صورت جامع به آموزه‌های قرآنی و دینی عمل کرده و می‌کنند؛ با همین رویکرد و نگرش است که مردم ما از ابتدای انقلاب بدون توجه به عده و عدّه‌ی قدرت‌های شیطانی، در برابر آن‌ها ایستادند و آن‌ها را به عقب راندند.
صبح امروز ۱۷ بهمن بهمن ماه، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه از دادسرای انتظامی قضات بازدید و با قضات این دادسرا دیدار کرد.
فکرکنید که مخاطب جوان امروزی دوباره بنشیند و همین برنامه تکراری با آدمهای تکراری و رویکرد تکراری را ببیند. از همین الان حتی می‌توان دیالوگ‌ها و جملات رد و بدل شده در برنامه را حدس زد و یا حمایت از کدام سینما و مخالفت با کدام فیلم‌ها. پازل جشنواره فجر عجیب و غریب امسال با این برنامه سینمایی مخصوص به آن کامل شد و از همین الان می‌توان گفت چه نتایجی در پی خواهد داشت. بهروز افخمی گفته می‌خواهم دوباره دُن‌کیشوت بازی دربیاورم، باید گفت بله راحت باش آقای افخمی، متاسفانه چیزی که در تلویزیون زیاد است پول بیت المال برای دُن‌کیشوت بازی شما.
تحلیلگر مسائل بین المل گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پدیده تحریم، در مرحله نخست با رویکردی سلبی و استفاده ایجابی برخورد کرد. به این معنی که تحریم را نشانه عملکرد دشمن و عامل دستیابی استقلال اقتصادی قلمداد می‌شد. این برداشت‌ها در حالی بود که در عمل با گذشت زمان تحریم‌ها اثرات خود را فزون‌تر نشان دادند و عقب نشینی نظامی - سیاسی درباره مثبت بودن تحریم‌ها به استقلال اقتصادی کاهش پیدا کرد و نتیجه معکوس داد.
نخستین کنفرانس بین المللی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری در دانشگاه تهران امروز برگزار می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها امروز اذعان می‌کنند که در رویکرد یک‌جانبه گرایی و ایجاد نظام تک قطبی موفق نبوده‌اند.
باقری عنوان کرد: امروز دلیل فیلترینگ واتس‌اپ و اینستاگرام سیاسی و امنیتی است ولی مجلس از رویکرد سیاسی به این موضوع نمی‌نگرد و کار نمایندگان بررسی ابعاد حقوقی فعالیت این خبرگزاری‌ها است. در واقع موضوع نظارت بر این نرم‌افزارها به مسائل حقوقی مربوط است.
امروز به هشدار باید گفت، حذف نشانه‌های ملیت - چون حذف تصویر تخت جمشید از ایران چک‌های ۱۰۰ هزارتومانی و… - به افزایش رویکرد به دین و مذهب نمی‌انجامد بلکه تعلق مردم به هویت و چهارچوبه شناختی خویش را به شدت فروخواهد کاست .
«حامد بیدی»، مدیرعامل سامانه کارزار و کارشناس فضای مجازی گفت: «ما یک طرح صیانت داریم و یک رویکرد صیانت‌گری. طرح صیانت به دلیل اعتراض‌های مردمی تا امروز تعلیق شده و شکست آن موفقیتی بزرگ برای جامعه مدنی است؛ اما این شکست ربطی به رویکرد صیانت‌گری ندارد و به نظر می‌رسد حامیان صیانت پس از تجربه طرح صیانت یاد گرفته‌اند در خفا آن را انجام دهند و اتفاقاتی که در‌حال وقوع است، در برخی ابعاد بسیار بزرگ‌تر از طرح صیانت است و صیانت‌گری همچنان ادامه دارد».
چین امروز در  حال اجرای دیپلماسی «گرگ جنگجو» است که رویکردی قاطعانه در محیط بین الملل به شمار می ‌رود اما پکن در واقع ۳ راه برای برنده شدن در یک رقابت استراتژیک با آمریکا پیش رو دارد.
سعید فارس السعید کارشناس امور امنیتی در سوریه تاکید کرد که امروز مردم سوریه با تأسی به رویکرد مقاومتی خود، آماده اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور هستند.
بررسی ابعاد مختلف موضوعات اقتصادی روز جامعه در حوزه معیشت مردم، بررسی بودجه 1401 و بررسی طرح پیش نیاز برای بررسی برنامه هفتم توسعه و تدوین بودجه 1402 کشور با رویکرد اصلاح ساختار بودجه، بررسی غلبه بر تورم و همچنین هدایت نقدینگی به سمت فعالیت های تولیدی و اقتصادی و رشد اقتصادی کشور در زمره محورهای مهم مباحث امروز بین دولت و مجلس بود
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
جدیدترین آمار ارایه شده حاکی از آن است که از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن حدود یک هشتم افراد آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ