محققان در آخرین تلاش خود رویکرد کاملا جدیدی را برای از بین بردن سوسک‌های مزاحم اتخاذ کرده‌اند؛ از بین بردن حشرات با استفاده از پرتو‌های لیزر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
در صورت جدایی یان زومر از بایرن مونیخ، توماس توخل قطعا یک دروازه‌بان جدید برای تیمش می خواهد.
امیرحسین حسین‌زاده ششمین بازیکن خارجی و لژیونر است که زنوزی رونمایی می‌کند، هفتمین بازیکن محمد نادری خواهد بود.
ارائه مدرک جدید به سازمان لیگ، تنها راه سرلک برای فرار از موقعیت بحرانی کنونی است.
وزیر امور خارجه گفت: افغانستان نیازمند راه حل های فوری است و اگر جامعه بین المللی به چالش‌های امنیتی این کشور توجه جدی نداشته باشد تبعات منفی آن دامنگیر منطقه و جهان خواهد شد.
فراموش نکنیم که مسئله هسته‌ای مسئله‌ای بسیار حساس تر، پیچیده‌تر و مهم‌تر از تبادل زندانیان، رابطه با عربستان و امثالهم است. مسئله هسته ای، مسئله قدرت‌های بزرگ و امنیت بین الملل است، بنابراین، حل این مسئله نیازمند پیش نیاز‌های بسیار مهم تر، گسترده‌تر و جدی تری است.
فراموش نکنیم که مسئله هسته‌ای مسئله‌ای بسیار حساس تر، پیچیده‌تر و مهم‌تر از تبادل زندانیان، رابطه با عربستان و امثالهم است. مسئله هسته ای، مسئله قدرت‌های بزرگ و امنیت بین الملل است، بنابراین، حل این مسئله نیازمند پیش نیاز‌های بسیار مهم تر، گسترده‌تر و جدی تری است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
بیماری دژنراتیو شبکیه یا تباهی لکه زرد مشکلی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است زیرا بر اثر آن سلول های حساس به نور به نام گیرنده های نوری در پشت چشم بدون وجود هیچ گونه جایگزینی می میرند. اکنون اما به مدد تحقیقات تازه راهکاری فراهم شده که نشان می دهد ممکن است پیدا کردن راه حل نهایی برای رفع این مشکل دور از دسترس نباشد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.
بر اساس یک مطالعه جدید، مادرانی که در محله‌هایی با خیابان‌های پردرخت زندگی می‌کنند ممکن است تا حدودی کمتر در برابر افسردگی پس از زایمان آسیب پذیر باشند.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید از تجربیات کشورها و شهرهای دیگر بهره بگیریم و به دنبال راه حل های جدید برف روبی در تهران باشیم.
قد بلند ووت وخهورست، مهاجم جدید منچستریونایتد، باعث شد که یکی از خبرنگاران مجبور شود راه حل جالبی برای مصاحبه با او پیدا کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها و آلودگی هوا داشته باشیم.
راه حل اصلی این معضل که دیگر دارد به فاجعه پهلو می‌زند، جدی گرفتن موضوع، اولویت دادن به آن، اجرای قوانین معطل مانده در بالاترین سطوح مدیریت اجرایی کشور و هماهنگ‌سازی نهاد‌ها و سازمان‌های بسیاری است که هر کدام طبق قانون وظیفه و مسئولیتی دارند که اگر به آن‌ها بی‌اعتنایی نمی‌شد، اوضاع بهتر از آن می‌بود که هست. منتها قبل از همه اینها، به جای «ترجیع‌بند» مقصر دانستن مردم در مصرف بی‌رویه گاز و استفاده از وسایل نقلیه شخصی، باید سرمایه اجتماعی را احیا کرد.
به نظر می‌رسد که قطعی اینترنت در ساعات برگزاری کنکور تنها راه‌حل وزارت علوم برای جلوگیری از تقلب در حوزه‌های برگزاری آزمون است. اما این قطعی اینترنت شاید در زمینه تقلب مفید باشد، اما زندگی و معیشت دیگر افراد جامعه را برای دو روز مختل خواهد کرد.
دانشمندان با ساختار پیشنهادی سازه‌هایی فرضی فراساحلی به عرض ۲۱۰ متر و ارتفاع ۱۰۰ متر یعنی تقریباً به اندازه ارتفاع یک کشتی تفریحی بزرگ، ساختار چرخه طبیعی آب را با روشی که آب را انتقال، متراکم و جمع‌آوری می‌کند تقلید کردند.
دانشمندان برای تامین آب راه حل جدیدی ارائه کردند.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق، بمب گذاری خونین تروریستی در منطقه الریاض کرکوک را «فاجعه و مصیبتی دیگر در صحنه امنیتی» این کشور توصیف کرد که باید با جدیت به آن پرداخته شود.
در نشست مشترک معاونان وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روش‌های حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید در استان خوزستان بررسی شد تا کارگروه مشترکی برای رفع مشکلات تشکیل شود.
ربات دستی Reliebo راه حل جدیدی برای کاهش اضطراب و درد بیماران در حین اقدامات پزشکی می‌باشد.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
مدیرعامل راه آهن گفت: موضوع لکوموتیوهای شرکت‌های مسافری بسیار مهم است و باید حل شود، با جدیت دنبال حذف لکوموتیوهای فرسوده و تأمین لکوموتیوهای جدید هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ