عین‌اللهی گفت: برآورد ما از رفتار ویروس این است که در فصل سرما با خطر بیشتری روبرو است و لذا با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های توصیه می‌شود که شهروندان برای کنترل بیماری نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
سید احسان خاندوزی گفت: یکی از دغدغه‌های دولت، عدالت منطقه‌ای در دسترسی به تسهیلات بانکی است.
سید احسان خاندوزی گفت: یکی از دغدغه‌های دولت، عدالت منطقه‌ای در دسترسی به تسهیلات بانکی است.
وزیر کشور گفت: باید یک کمیته مشترک تشکیل شود و به محل سد‌ها بروند میزان آبِ آن‌ها را بررسی کنند و مشاهده کنند که ادعای حاکمان افغانستان درست است یا متخصصان ما که می‌گویند آب هست.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه نزدیکی بین ایران و مصر به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هشدار داد.
وزیر اطلاعات با بیان برخی مسائل امنیتی در مرزهای کشور، گفت: اگر احیانا دشمن بتواند در این زمینه بهره‌ای ببرد، قطعا از شرایط و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کشور سوء‌استفاده می‌کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی تاکید کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی و الزام همه مراکز و حرف پزشکی و پیراپزشکی اعم از دولتی، عمومی و خصوصی
وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که اگر وضعیت مجموعه نیروهای جدید جذب شده در ارتش این کشور به طور کامل تغییر نکند، کاهش ساختار رزمی و حجم ارتش و نیروهای مسلح آمریکا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
وزیر خزانه‌داری آمریکا تصریح کرد: استفاده ما از تحریم‌های مالی که به نقش دلار مربوط می‌شوند خطراتی ایجاد می‌کند و این موضوع می‌تواند با گذشت زمان هژمونی دلار را تضعیف کند.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
وزیر بهداشت، نسبت به عواقب حوادث چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: آسیب های چشمی قابل برگشت نیست.
وزیر بهداشت، نسبت به عواقب حوادث چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: آسیب های چشمی قابل برگشت نیست.
وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.
وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به واکنش قانونی و قوی مجلس شورای اسلامی ایران، به پارلمان اروپایی هشدار داد که به تبعات منفی این رفتار احساسی خود بر اروپا بیندیشند و بر مسیر دیپلماسی، تعامل سازنده و عقلانیت تمرکز کنند.
وزیر اطلاعات درباره اقدامات عربستان علیه ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران تاکنون با عقلانیت استوار، صبر راهبردی در پیش گرفته است ولی هیچ تضمینی برای تداوم این صبر راهبردی در صورت تداوم دشمنی نمی‌دهد. بی‌تردید، اگر اراده جمهوری اسلامی ایران به مقابله به مثل و مجازات این کشورها تعلق بگیرد، کاخ‌های شیشه‌ای فروخواهند پاشید و این کشورها روی ثبات و پایداری را نخواهند دید.»
وزیر دارایی سوئد بر اساس پیش‌بینی‌ها هشدار داد زمستان پیش‌روی این کشور سخت خواهد بود و بسیاری از شهروندان شرایط اقتصادی دشواری را تجربه خواهند کرد.
وزیر خارجه انگلیس به روسیه در مورد عواقب استفاده از سلاح هسته ای هشدار داد.
وزیر بهداشت آلمان درباره تعطیلی بیمارستان های این کشور به دلیل بحران انرژی و تورم در آلمان هشدار داد.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب ترویج جهاد تبیین در جامعه را از رسالت‌های وزارت اطلاعات بیان کرد و گفت: اسناد تاریخی پس از انقلاب اسلامی به زودی در اختیار محققان و پژوهشگران برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از هرگونه تحریف و فتنه انگیزی قرار می‌گیرد.
وحیدی با بیان اینکه مهم است که مردم بدانند مسئولان دولت در خدمت آنها هستند، گفت: روابط عمومی ها باید زمینه اجرای فعالیت های دولت را فراهم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ