فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کرده‌ایم، یادآور شد: این دستورالعمل به شهرستان‌های استان ارسال و کارکنان و پلیس برای اجرای طرح عفاف و حجاب نیز توجیه شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
سازمان لیگ برای فصل جدید دستورالعمل ویژه‌ای برای ثبت قرارداد بازیکنان در نظر گرفته است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خارجی با قرارداد ریالی نخواهند ماند، گفت: بهتر است هر چه زودتر تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شود.
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده احداث فرودگاه جدید ممنوع است و همچنین برنامه همه واگن ها و لوکوموتیوها به بخش خصوصی واگذر شود.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه های هوشمند جایگزین روش های قبلی در برخورد با جرم کشف حجاب شده است.
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
تقریبا نصف مدیربرنامه‌هایی که در آزمون جدید فیفا شرکت کردند، رد شدند و دوباره باید امتحان بدهند یا خطر ممنوعیت کار در فصل نقل و انتقالات را به جان بخرند.
طبق گفته مسئولان، محدودیت‌های جدید به دلیل مختلط بودن زنان و مردان و اینکه زنان در این مکان‌ها حجاب‌ را به صورت درست نمی‌پوشیدند، إعمال شده است.
زیان مالی شرکت‌های پروازی داخلی آمریکا، سبب شده شرکت‌های پروازی از کنگره بخواهند وضع ممنوعیت پروازی بر شرکت‌های رقیب خارجی را نیز تصویب کنند.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
فرماندار شیراز، با اشاره به برخورد با زنانی که در اماکن عمومی مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، گفت: طبق بخش نامه دادستان کل کشور مبنی بر ممنوعیت کشف حجاب، برخورد با زنانی که هرگونه رابطه استخدامی با ادارات دولتی دارند و مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، در دستور کار است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی تهیه و تدوین کرده‌اند. خروج شخص مسئول منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی یعنی قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ۳ اطلاعات نیروی انتظامی می‌باشد.
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در پاسخ به اظهارات کارگردان یادشده و اینکه اگر قانونی برای ممنوعیت فعالیت یک فیلمساز که فیلم دارای مشکل در شورای پروانه نمایش دارد، درست باشد، پس چرا مثال نقض آن، فیلم جدید کیانوش عیاری است که با وجود فیلم توقیفی «کاناپه» این روزها مشغول ساخت فیلم جدید است؟ گفت: به نظر می‌رسد این موضوع به درستی منتقل نشده و اینکه هر کسی که فیلم توقیف شده دارد، نمی‌تواند فیلم بسازد اشتباه است؛ منظور این بوده که اگر یک کارگردان فیلمی در شورای پروانه نمایش دارد، باید ابتدا تکلیف آن را روشن کند. او با اشاره به اینکه وقتی فیلمی پروانه ساخت دارد پس کارگردانش می‌تواند آن را بسازد، گفت: ما همیشه (از فیلمسازان) می‌خواهیم تکلیف فیلم قبلی را روشن کنند. البته برای معدود افرادی این اتفاق می‌افتد که فیلم‌شان در شورای پروانه نمایش هنوز تعیین تکلیف نشده است.
شورای صنفی دانشگاه شریف اعلام کرد: در نتیجه پیگیری‌های صنفی در راستای تحقق هرچه بهتر منشور اجتماعی دانشگاه، در زمینه شفاف‌سازی روند رفع ممنوع‌الورودی دانشجویان، فرآیندی به معاونت دانشجویی پیشنهاد شد که مورد تایید نیز قرار گرفت. در نتیجه از این پس روند رفع ممنوعیت ورود دانشجویان به صورت رسمی مشخص شده است.
پلیس قطر هواداران انگلیسی را از پوشیدن لباس سنت‌جورج منع کرد.
فیفا به کره‌جنوبی اعلام کرد که ماسک‌های شماره‌دار سون هیونگ مین در دیدارهای رسمی جام‌جهانی قابل استفاده نخواهند بود.
وزیر جدید مهاجرت استرالیا ممنوعیت سه ساله ورود جوکوویچ به این کشور را لغو می‌کند.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز به گرت بیل دستور داده که فکر گلف بازی در قطر را از سرش بیرون کند.
دفتر «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا در بیانیه‌ای مطبوعاتی در توضیح اعلام این ممنوعیت تصریح داشت: «مردم نمی‌توانند به خرید، فروش یا انتقال سلاح‌های دستی در داخل کانادا اقدام کنند و نمی‌توانند سلاح‌های دستی جدید را وارد کشور کنند.»
معاون صنایع عمومی وزیر صمت گفت: به زودی فهرست جدید کالاهای دارای ممنوعیت واردات اعلام می‌شود.
سازمان هواپیمایی کشوری شرایط جدید پروازهای اربعین شامل بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور و ممنوعیت فروش بلیت چارتری را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد.
در شرایطی که از عصر امروز بحث‌هایی درباره ممنوعیت وحدت مشهد برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید شکل گرفته بود، این تیم نتوانست با نفرات کامل مقابل چوکا حاضر شود و با اعلام ناظر و داور بازی، سه - هیچ بازنده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ