قطر از امروز رسما میزبانی جام جهانی را برگزار خواهد کرد؛ خوابی که بعد از 4300 روز که این تیم رسما به عنوان میزبان توسط سپ بلاتر معرفی شد، رسمی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی امروز تایید کرد که در جام جهانی 2026 به میدان نخواهد رفت که قطعا خبر خوبی برای آرژانتینی‌ها نیست.
تیم ملی هلند در حالی با شکست مقابل آرژانتین از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شد که بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
یک رسانه بلژیکی به ستایش از علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی باشگاه شارلوا، پرداخته و می‌گوید او جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشته است.
در حالی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، صدور حواله واردات خودرو خارجی به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی، نه تنها در سطح جامعه بلکه میان ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی نیز واکنش برانگیز شده است؛ تیمی که نتایج خوبی در قطر نگرفت، اما...
در حالی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، صدور حواله واردات خودرو خارجی به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی، نه تنها در سطح جامعه بلکه میان ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی نیز واکنش برانگیز شده است؛ تیمی که نتایج خوبی در قطر نگرفت، اما...
در حالیکه مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، صدور حواله واردات خودرو خارجی به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی، نه تنها در سطح جامعه بلکه بین ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی نیز واکنش برانگیز شده است. تیمی که نتایج خوبی در قطر نگرفت اما...
کریستین پولیشیچ همانطور که پیش از جام جهانی هم تصور می‌شد ستاره ایالات متحده در این رقابت‌ها بود و به خوبی این ماموریتِ دشوار را پایان داد.
ژاوی هرناندز معتقد است که قطر بر خلاف انتقادهایی که از آن می شود، کشوری فوق العاده است و جام جهانی به خوبی این را نشان داده است.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با قرار دادن آرمان آزادی خواهی فلسطین در کانون توجه جهانیان، باعث شده تا حکام جهان عرب و طراحان خاورمیانه بزرگ برای عادی سازی روابط با تل آویو با چالش اساسی روبرو شوند.
در حومه دوحه هزار کانکس به عنوان اتاق‌هایی برای خواب و استراحت هواداران تیم‌های ملی حاضر در مسابقات جام جهانی قطر ساخته شده اند. برخی از کانکس‌ها فاقد شیشه برای پنجره هستند برخی دیگر در لایه‌ای از شن پوشیده شده اند.
جان لوییجی بوفون، دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا، مدعی شد قطر در اولین بازی جام جهانی عملکرد خوبی نداشته است.
افتتاحیه جام جهانی با دو گل انر والنسیا به نفع اکوادور به پایان رسید تا قطر افتتاحیه خوبی را در جام جهانی سپری نکند.
تیم ملی فوتبال قطر شروع خوبی در رقابت‌های جام جهانی نداشت و نیمه اول دیدار برابر اکوادور را با شکست تلخی پشت سر گذاشت.
سرمربی آبی اناری ها مدعی شده که تیم ملی قطر فرصت خوبی برای خودنمایی در این رقابت ها دارد و می توانند در جام جهانی تبدیل به پدیده شوند.
لائوتارو مارتنیز با فرم بسیار خوبی به جام جهانی قطر رسیده است.
یک رسانه روسی جام جهانی قطر را فرصت خوبی برای مهاجم تیم ملی ایران و بازگشت به اوج دانست.
یحیی توره می‌گوید باوجود حریفان سرسخت قطر اما این تیم شاید بتواند تفاوت یک میزبان با تیمی عادی را نشان دهد.
اگر قرار باشد، هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس، سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
اگر قرار باشد هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
سردار آزمون برای خدمت به تیم ملی ایران در جام‌جهانی و باشگاه لورکوزن آماده خواهد شد و این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه جام جهانی قطر باشد.
دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 معتقد است کادر فنی تیم ملی شرایط بسیار خوبی در خط دروازه با در اختیار داشتن چهار گلر آماده دارد.
بوشهر- برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر فرصت خوبی است تا استان‌هایی مثل بوشهر که کمترین فاصله را با این کشور دارند، بتوانند سهمی در این رویداد مهم ایفا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ