در حالی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، صدور حواله واردات خودرو خارجی به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی، نه تنها در سطح جامعه بلکه میان ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی نیز واکنش برانگیز شده است؛ تیمی که نتایج خوبی در قطر نگرفت، اما...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع بر سر تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد است؛ افرادی که از رشته‌های دامپزشکی، کشاورزی، مدیریت بیمه و... با رتبه‌های بالای ۱۵۰ هزار و ۱۷۰ هزار وارد سه رشته پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی شده‌اند.
در بازار سرمایه ایران یک تحلیلگر و یک سرمایه گذار جدا از تحلیل اگر رانت اطلاعاتی نداشته باشد با شکست و ضرر مواجه خواهد بود.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت اهل رانت و باج دادن نیست و در مشاغل قبلی خود نشان داده که اهل ابتکار و نوآوری است.
عشقی گفت: باید اقدامی صورت بگیرد تا قیمت گذاری کالا‌هایی که در بورس کالا عرضه می‌شود به صورت منصفانه باشد و به طور حتم از رانت جلوگیری شود.
عباس عبدی گفت: در ایران از بس توزیع رانت عادی است که دیگر مصداق فساد را از دست داده است؛ چون اگر توزیع این همه رانت مصداق فساد باشد، باید یقۀ همه را بگیرند.
حجت الاسلام رئیسی در جلسه استیضاح آقای فاطمی امین گفت: در مباحثی با مجلس اتفاق نظر داریم. حتی نمایندگانی که سوالی از وزیر دارند، به ضدفساد بودن ایشان اذعان دارند.
یکی از دلایل اصلی که مجلس به دنبال استیضاح وزیر صمت است همین مورد است که تناسبی میان قیمت خودرو با کیفیت آن وجود ندارد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به افرادی که مدافع تثبیت نرخ ارز در دولت سیزدهم هستند، گفت: چگونه رانت‌ها و فسادهای گسترده‌ای که با ارز ۴۲۰۰ تومانی توزیع شد را نمی‌بینید.
کارشناس مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در صورت تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی به واردات تلفن همراه زیر ۳۰۰ دلار باید منتظر قاچاق معکوس تلفن‌همراه باشیم.
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش برای سایر واردکنندگان طی نامه به معاون اول رییس جمهوری خواستار رسیدگی به موضوع شدند.
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش این محصول برای واردکنندگان دیگر، مدیران این واحد‌ها در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور خواستار بررسی فوری این مساله و پیگیری آن شدند.
عباس عبدی نوشت: این حد از گشاده‌دستی در توزیع رانت میان عده‌ای اندک، از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ از منافع گروهی اندک است یا نابخردی محض؟ دولتی که برای جبران کسری بودجه بزرگ خود از طریق افزایش نقدینگی، تورم را به بالای ۴۰‌درصد رسانده است، چرا این ارقام را گشاده‌دستانه به عده‌ای خاص می‌دهد؟
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
در حالی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، صدور حواله واردات خودرو خارجی به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی، نه تنها در سطح جامعه بلکه میان ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی نیز واکنش برانگیز شده است؛ تیمی که نتایج خوبی در قطر نگرفت، اما...
در حالیکه مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، صدور حواله واردات خودرو خارجی به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی، نه تنها در سطح جامعه بلکه بین ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی نیز واکنش برانگیز شده است. تیمی که نتایج خوبی در قطر نگرفت اما...
رانت چندده‌میلیاردی واردات خودرو لوکس به تیم‌ملی و نقش پسر مخبر! / جام جهانی برای اقتصاد ما نان نداشت، برای فوتبالیست‌ها آب‌داشت
اعمال سقف ۵ هزار تومانی برای نرخ خوراک و همچنین اعمال سقف ۲ هزار تومانی برای سوخت این واحد‌ها باعث عدم النفع بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومانی دولت در سال جاری و در نتیجه کسری بودجه و به تبع آن افزایش تورم شده است.
وزارت بهداشت درباره کمبود‌های دارویی مقاومت می‌کند، درحالی‌که مسئولان دیده‌بان شفافیت و عدالت که بیش از شش‌سال در حوزه تخلفات حوزه دارو فعالیت کرده‌اند، تاکید می‌کنند در جلسه‌های متعددی نسبت به عملکرد روسای سازمان غذا و دارو، تعارض منافع میان برخی روسا و شرکت‌های تولیدکننده، هشدار داده‌اند و به آن‌ها بی‌توجهی شده است.
امسال، تعرفه دوره یک ماهه درمان نگهدارنده با متادون برای مراکز خصوصی درمان اعتیاد ۴۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان و دوره یک ماهه درمان نگهدارنده با بوپرونورفین، ۳۹۹ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین و مصوب شده و طبق گفته برخی صاحبان مراکز درمان اعتیاد، همچنان کفه ترازو با مراجعان دریافت‌کننده داروی متادون سنگین‌تر است.
عدم شماره‌گذاری خودروهای تجاری جدیدترین چالش در گره کور اسقاط فرسوده‌ها است. در حال حاضر بیش از ۲۰هزار دستگاه خودروی تجاری به‌دلیل نداشتن گواهی اسقاط در پارکینگ‌ خودروسازان خاک می‌خورند.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار از سربازی به ژنرالی رسیده و تمام مراحل کاری خود را بدون رانت طی کرده است.
یک مقام صنفی گفت: طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ در واردات موتورسیکلت رانت رخ داده است؛ به گونه ای که هم در فروش موتور و هم در واردات اجزا و قطعات شاهد تخلف بوده ایم.
وزیر اقتصاد با اشاره به قطع رانت ۳۵ هزار میلیارد تومانی مافیای آرد با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان، حاشیه‌سازی‌های اخیر را قابل پیش بینی دانست و گفت: آماده غوغاسالاری مافیا بودیم.
یک وکیل پایه یک دادگستری بیان کرد: مسئول اصلی رسیدگی به این حادثه دستگاه قضائی است که اول از همه هم باید با عوامل مسئول در همین قوه برخورد کند کسی که متهم در این قصه است نمی‌تواند امروز به عنوان مدعی‌العموم حکم صادر کند باید از استان دیگری و یا تهران فردی بیاید چراکه موضوع بُعد ملی دارد. برای اینکه شائبه ایجا نشود باید فردی از تهران به عنوان مسئول رسیدگی به این پرونده تعیین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ