سرمربی آبی اناری ها مدعی شده که تیم ملی قطر فرصت خوبی برای خودنمایی در این رقابت ها دارد و می توانند در جام جهانی تبدیل به پدیده شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدال حساس و مهم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
امیر روستایی دومین گل الشحانیه را در دیدار مقابل الغرافه به ثمر رساند و با گلی که در ضربات پنالتی زد، تیمش را به نیمه نهایی بُرد.
امیر قطر نسبت به تأخیر در ورود کمک های انسانی برای قربانیان زلزله شمال سوریه ابراز شگفتی کرد و گفت: نباید از این بحران و فاجعه انسانی پیش آمده سوء استفاده سیاسی کرد.
بازیکن ۱۷ ساله ایران پس از شگفتی‌سازی در مسابقات قطر، در رنکینگ جهانی تنیس روی میز نیز ۷۴ پله صعود کرد.
نوید شمس با شکست برابر رقیب خود از صعود به یک چهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز قطر بازماند.
بازیکن ۱۷ ساله تنیس روی میز ایران در مسابقات بین‌المللی قطر شگفتی ساز شد و نفر ۲۳ رنکینگ جهان را شکست داد.
اشرف حکیمی مورد توجه ترین بازیکن مراکش شگفتی‌ساز در جام جهانی قطر بوده است.
نورالدین امرابط که برادرش سفیان ستاره شگفتی‌ساز جام جهانی قطر بوده است خواهان انتقال این هافبک فیورنتینا به پاری سن ژرمن شد.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
شاید خود کروات‌ها هم فکرش را نمی کردند تیم ملی کشورشان بتواند برزیلِ پرستاره این دوره را در قطر شکست دهد اما شگفتی بزرگ رقم خورد.
سفیان امرابط، بازیکن فوتبال مراکش پس از برد در برابر اسپانیا استوری جالبی منتشر کرده است. در این استوری، او فاتحانه یکی از بازیکنان اسپانیا را روی شانه خود قرار داده و شمشیری به دست دارد که بر روی آن عبارت «لا فَتی اِلاّ عَلِی، لا سَیفَ اِلاّ ذُو الفَقار» (جوانمرد شجاعی چون علی(ع) و شمشیری چون ذوالفقار) نقش بسته است. در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر؛ مراکش شگفتی ساز بود و توانست اسپانیا را در یک بازی نفس‌گیر از پیش رو بردارد.
این یک شگفتی نبود؛ کرواسی در ضربات پنالتی ژاپن را شکست داد و حالا نوبت دومین تیم آسیایی است که با کمترین شانس به مصاف یکی از مدعیان بزرگ جام برود.
در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرواسی با شکست ژاپن در ضربات‌پنالتی به مرحله بعد رسید.
در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز دو بازی دیگر برگزار می‌شود که در آن، دو نماینده دیگر آسیا به مصاف رقبا می‌روند.
تیم های ملی فوتبال برزیل و سوئیس به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافتند و تیم های کامرون و صربستان به جمع حذف شده های جام اضافه شدند.
جام‌جهانی قطر: صعود ژاپن صدرنشین و حذف آلمان! / فراتر از شگفتی در گروه مرگ
در گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شگفتی بزرگ رقم خورد و مراکش صدرنشین شد تا کرواسی دوم شود و بلژیک خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار برود.
تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، دیدار اول خود در این مسابقات را با شکست برابر عربستان پشت سرگذاشت تا شگفتی اول این جام رقم بخورد.
234 روز بعد از هم‌گروه‌شدن ایران با انگلیس در گروه دوم جام جهانی، بالاخره نوبت به سخت‌ترین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 رسید.
کارشناس رسانه فرانسوی تیم‌ملی ایران را شگفتی‌ساز جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی کرد.
فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر احتمالا شگفتی خاصی به همراه نخواهد داشت.
سرمربی کروات و اسبق تیم های ملی ایران و پرسپولیس، اعتقاد دارد که شاگردان کی‌روش می توانند راهی دور بعد جام جهانی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ