اسماعیل یاکوبس بعد از سادیو مانه دومین غایب بزرگ سنگال در بازی نخست برابر هلند خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
سازمان لیگ به باشگاه تراکتور اعلام کرد حق استفاده از بازیکنان جدیدش را ندارد.
فیفا پنجره نقل و انتقالات تراکتور را بست
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران و فیفا برای تامین سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) و کنار زدن موانع موجود به راهکار مشترکی رسیده‌اند.
با اعلام رسمی فیفا، باشگاه‌های ایرانی بیش از 72 میلیارد تومان از رقابت‌های جام جهانی، آورده مالی داشته‌اند.
فیفا النصر عربستان را از ۳پنجره نقل‌وانتقالات محروم کرد!
مذاکره شهاب زاهدی مهاجم تیم زوریا لوهانسک اوکراین با پرسپولیس در رسانه‌های اوکراین بازتاب گسترده‌ای داشته است اما هنوز مشخص نیست پرسپولیس باید به زوریا حق فسخ قرارداد بپردازد یا نه.
در فاصله دو روز تا پایان فرصت پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس هنوز رسید واریز را به فیفا ارسال نکرده است.
در فاصله دو روز تا پایان فرصت پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس هنوز رسید واریز را به فیفا ارسال نکرده است.
فدراسیون فوتبال استفاده پرسپولیس از منابع مالی خود در فیفا را رد کرد و گفت هنوز سهم باشگاه ها از حضور بازیکنان آنها در جام جهانی مشخص نشده است.
فیفا باشگاه استقلال را تهدید کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات سرمربی ایتالیایی سابق خود، با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی روبه‌رو خواهد شد.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از افزایش چشمگیر مبالغ اختصاص یافته به جام جهانی زنان که در تابستان آینده در استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود، خبر داد.
در پرونده فسخ قرارداد عزیزبک آمانوف با باشگاه استقلال، فیفا به سود بازیکن ازبکستانی رأی داده است.
موضع فدراسیون فوتبال در قبال سرمربی آینده تیم ملی هنوز روشن نشده است.
پله با مجموع ۱۲۷۹ گل زده در ۱۳۶۳ بازی بین سال‌های فعالیتش از ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ رکورددار گینس در بیشترین گل زده در طول زندگی حرفه‌ای است. در سال ۲۰۰۰ فیفا او را به همراه دیگو مارادونا بزرگ آرژانتینی به عنوان بازیکن قرن معرفی کرد. بسیاری هنوز او را بهترین بازیکن تمام دوران می‌دانند.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
مربی کهنه کار کروات معتقد است که بدون توجه به نتایج جام جهانی و رتبه بندی فیفا، ایران هنوز یکی از قدرت های اصلی آسیاست.
فیفا هنوز بعد از ارائه مدارک فدارسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات مشهد طی بازی ایران و لبنان، تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.
کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید باشگاه‌ها نباید انتظار گزارش غیر واقعی به فیفا داشته باشند.
تیم ملی امید فیفا دی آبان را از دست خواهد داد، به این خاطر که بعد از رسمی شدن جدایی مهدی مهدوی کیا از تیم ملی امید هنوز سرمربی جدید مشخص نشده است.
فیفا هنوز میزبان جام جهانی ۲۰۳۰ را معرفی نکرده است. کشور‌های اوکراین، اسپانیا و پرتغال روز گذشته به صورت مشترک درخواست خود را برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به فیفا ارائه دادند.
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ