در پرونده فسخ قرارداد عزیزبک آمانوف با باشگاه استقلال، فیفا به سود بازیکن ازبکستانی رأی داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فیفا اعلام کرد که جام جهانی زنان بیش از 524 میلیون یورو سود داشته است.
فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
سازمان لیگ به باشگاه تراکتور اعلام کرد حق استفاده از بازیکنان جدیدش را ندارد.
فیفا پنجره نقل و انتقالات تراکتور را بست
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران و فیفا برای تامین سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) و کنار زدن موانع موجود به راهکار مشترکی رسیده‌اند.
فیفا به باشگاه‌های ایرانی بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی قطر، چیزی نزدیک 1.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
بارسلونا با 17 بازیکن در جام جهانی 2022 یک میلیون دلار بیشتر از رئال مادرید از فیفا دریافت خواهد کرد.
با اعلام رسمی فیفا، باشگاه‌های ایرانی بیش از 72 میلیارد تومان از رقابت‌های جام جهانی، آورده مالی داشته‌اند.
فیفا النصر عربستان را از ۳پنجره نقل‌وانتقالات محروم کرد!
مذاکره شهاب زاهدی مهاجم تیم زوریا لوهانسک اوکراین با پرسپولیس در رسانه‌های اوکراین بازتاب گسترده‌ای داشته است اما هنوز مشخص نیست پرسپولیس باید به زوریا حق فسخ قرارداد بپردازد یا نه.
فدراسیون فوتبال استفاده پرسپولیس از منابع مالی خود در فیفا را رد کرد و گفت هنوز سهم باشگاه ها از حضور بازیکنان آنها در جام جهانی مشخص نشده است.
یکی از چالش های استقلال در ماه های آینده شکایت آمانوف است که به طور حتم از سوی شورای حل اختلاف فیفا منجر به صدور رای خواهد شد.
فیفا باشگاه استقلال را تهدید کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات سرمربی ایتالیایی سابق خود، با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی روبه‌رو خواهد شد.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از افزایش چشمگیر مبالغ اختصاص یافته به جام جهانی زنان که در تابستان آینده در استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود، خبر داد.
فیفا در آستانه تصویب طرح مورد علاقه هواداران برای اولین جام جهانی ۴۸ تیمی است.
با افزایش تعداد بازی های جام جهانی 2026 از 64 بازی به 104 بازی، فیفا به سود 9 میلیارد پوندی خواهد رسید.
باشگاه السد از صدور کارت بازی مرد سال ۲۰۱۸ فوتبال آسیا برای باشگاه الجهراء خودداری کرد تا فیفا مجبور به مداخله شود.
فیفا، فدراسیون فوتبال سریلانکا را تعلیق کرد
فدراسیون فوتبال سریلانکا تعلیق شد.
توییت فیفا به سود مسی و به زعم هواداران رونالدو جانبدارانه بود.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه بابت حضور دو بازیکن در جام جهانی قطر از جمله سردار آزمون از فیفا مبلغی بیش از ۳۰۰ هزار دلار دریافت می کند.
پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد، ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد و ثابت شد که هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است
هر باشگاهی که بازیکن ملی‌پوش خود را در دو سال قبل از جام جهانی به خدمت گرفته باشد، واجد شرایط دریافت پاداش روزانه از فیفا بابت حضور بازیکنانش در این تورنمنت خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ