برای آنکه بتوانید درک کنید که عمق واقعی چاه ابرژرف کولا چقدر است، باید ارتفاع دو کوه اورست و فوجی یاما را برروی یکدیگر تصور کنید. این چاله حتی عمیق‌تر از عمیق‌ترین نقطه اقیانوس، یعنی گودال ماریانا است که عمق آن ۱۱۰۳۴ پائین‌تر از سطح دریاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان در تاریخ 17 آگوست در گزارش Anatomical Record گزارش دادند که پرندگان ممکن است خیلی کند رشد کرده و تولید مثل کرده باشند تا در برابر فشارهای ناشی از ورود انسان به این قاره مقاومت کنند.
مطالعه تیمی از باستان‌شناسان جزئیات جالبی درباره شکل سازه‌های زیرزمینی در اختیار مخاطبان قرار داده و اطلاعاتی را درباره یک شهر معنوی، که توسط مردمان زاپوتک در عصر پیش-اسپانیایی در این دوران ساخته شده، آشکار می‌سازد.
انتشار تصویر بنری درباره ممنوعیت ورود چوب پرده و ابزار مشابه به داخل مترو در ایستگاه عبدل آبادِ تهران مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
عکسی که از اقدام یک خانم در متروی تهران پربازدید شد. یک خانم که در ورودی متروی آزادی ساندویچ می‌فروشد.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
بر اساس اطلاعات منتشر شده خودروی امروز رئیسی حین ورود به مجلس «نیسان تینا» ژاپن بوده است.
یک پیکاپ سایز متوسط کاملاً جدید Canyon از سوی جنرال‌موتورز رونمایی می‌شود، و یک سطح تریم جدید برای شاسی‌بلندهای یوکان و یوکان XL فول سایز وجود دارد.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
بیشتر تغییرات ظاهری این تیونینگ مربوط به ادوات فیبرکربنی است. بخش‌های ورودی هوا در پایین سپر و همچنین جلوپنجره از جنس فیبرکربن شده‌اند. همه این تغییرات باعث عضلانی‌تر شدن نمای جلویی خودرو شده است.
عکسی از پیامک تشکر از حفظ حجاب در فرودگاه منتشر شده است.
ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.
ورود مسی به دنیای بازیگری تایید شد.
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
تصویری از داخل قطار یخ زده مشهد در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر مربوط به قسمت در ورودی یکی از واگن‌های قطار است.
سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: هیئت وزیران لایحه پیشگیری از رسوب کالاها در مبادی ورودی کشور و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را به تصویب رساند.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آن‌ها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار اسطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
گزارش‌ها حاکی از ازدحام جمعیت در ورودی ورزشگاهی بود که ویلیام روتو پیروز انتخابات کنیا، در آن رسما به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد.
اوایل این هفته، دانشمندان گوگل از ایجاد Transframer، قابلیت جدیدی که قادر به تولید ویدئو‌های کوتاه بر اساس تصاویر ورودی است، خبر دادند.
بر روی تابلوی ورودی مدرسه نوشته شده؛ «دبیرستان پسرانه نوجوانان»، ولی، چون این مدرسه بر اساس طرح و ایده‌ای به نام متریک ساخته شده، اهالی مدرسه را به نام «متریک» می‌شناسند. «کاظم دلیلی» بانی و مجری طرح متریک و از خیران مدرسه‌ساز باسابقه، درباره این طرح می‌گوید: «در طرح متریک هر دانش‌آموز هزینه ساخت یک مترمربع مدرسه را می‌پردازد تا قدمی ولو کوچک برای مدرسه‌سازی بردارد.»
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز گفت: به درخواست مردم روستا و تصویب در شورای اداری شهرستان، روزهای عاشورا و تاسوعا ورودی گردشگران و مسافران به این روستا ممنوع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ