دانشمندان موفق شده‌اند برای نخستین بار در یکی از عمیق‌ترین مناطق اقیانوس آرام در نزدیکی سواحل جنوبی ژاپن از یک نوع حلزون‌ماهی تصویربرداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیپور ماهی سایر گونه‌ها را تعقیب می‌کند تا یواشکی به طعمه خود نزدیک شود. غیر از انسان این تنها گونۀ جانوری است که برای شکار، خودش را پشت یک جانور دیگر پنهان می‌کند.
شیپور ماهی سایر گونه‌ها را تعقیب می‌کند تا یواشکی به طعمه خود نزدیک شود. غیر از انسان این تنها گونۀ جانوری است که برای شکار، خودش را پشت یک جانور دیگر پنهان می‌کند.
فروچاله‌ها گودال‌هایی در سطح زمین هستند که به‌طور ناگهانی ایجاد می‌شوند و از شگفتی‌های طبیعت به حساب می‌آیند.
دانگ‌ تائو روزگاری خوراک اشراف و خاندان سلطنت در ویتنام بود و از غذاهای لذیذ و گرانقیمت به شمار می‌رفت. هنوز هم این مرغ قیمت بالایی دارد که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دشواری پرورش دانگ تائو است.
سادیو مانه پیش از بازی برابر کاوازاکی فرونتال ژاپن شکار دوربین‌ها شد.
با وجود حمله معترضان صهیونیست به ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب لایحه اصلاحات قضایی، نمایندگان این رژیم به لایحه جنجالی مذکور رأی مثبت دادند.
صدای مورد نظر به طرز هولناکی شبیه به صدای مردگان جهنمی در فیلم‌های ترسناک است و چانچه این صدا واقعا مربوط به همان چاه باشد واقعا باید از انچه در زیر پیمان قرار دارد بترسیم.
با وجود حمله معترضان صهیونیست به ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب لایحه اصلاحات قضایی، نمایندگان این رژیم به لایحه جنجالی مذکور رأی مثبت دادند.
رئیس اسبق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عمیق‌تر شدن شکاف داخلی در این رژیم اذعان کرد.
برای آنکه بتوانید درک کنید که عمق واقعی چاه ابرژرف کولا چقدر است، باید ارتفاع دو کوه اورست و فوجی یاما را برروی یکدیگر تصور کنید. این چاله حتی عمیق‌تر از عمیق‌ترین نقطه اقیانوس، یعنی گودال ماریانا است که عمق آن ۱۱۰۳۴ پائین‌تر از سطح دریاست.
محققان دانشگاه لایبنیتز هانوفر در آلمان جزئیات جالبی درباره زندگی منحصر به فردترین گیاه گوشتخوار کشف کرده‌اند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار یک پست مفصل از هواداران و بازیکنان تیمش تجلیل کرد.
هنرمندان باستانی جنگجویانی با سپرها، شکارچیانی حین شکار و رقصندگانی با سربند‌های بلند پردار و جواهرات را به تصویر کشیده‌اند. برخی از مردمی که به تصویر کشیده شدند سر‌های بزرگ و گرد شبیه بیگانه‌های فضایی دارند!
سگ‌های وحشی آفریقایی فوق العاده باهوش هستند. با استفاده از تاکتیک‌های هوشمندانه برای شکار استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها از ذهن قوی خود برای محافظت و مراقبت از خانواده استفاده می‌کنند.
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
این سازه توسط خود چینی‌ها "کوه کومولانگمای زیرزمینی" (Mount Qomolangma) لقب گرفته که به عنوان کوه اورست نیز شناخته می‌شود.
نگران‌کننده‌ترین و عمیق‌ترین تهدید نهفته در مراسم ۲۲ بهمن امسال این است که چنین پنداشته شود دیگر نیاز به افق‌گشایی و اصلاح امور نیست. چرا که مطالبه‌هایی که تحت عنوان اعتراض مطرح می‌شدند، همه‌گی ساختگی و توطئه دشمنان بوده است. ملت واقعی آن‌هایی بوده و هستند که در روز ۲۲ بهمن در خیابان‌ها شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند. آن‌های دیگر فریب‌خورده، ملحد و یا دست نشانده گروهک‌ها هستند. چنین تصوری از هم اکنون می‌تواند ناقوس بحران‌های فراگیر در آینده را به صدا در آورده و زمینه تشدید هر چه بیشتر بی‌نظمی‌ها در داخل باشد
مساله اصلی استبداد سیاسی بود. عمده‌ترین شعار محوری دوران انقلاب هم توسط امام و هم توسط روشنفکران و سایر چهره‌های تاثیرگذار انقلاب مثل دکتر شریعتی، شهید مطهری و مرحوم آیت‌الله طالقانی، شعار احیای استقلال کشور و دوری از استبداد فردی بود. همه ملت از اینکه یک نفر در راس هرم قرار داشته باشد و به جای همه ملت تصمیم بگیرد، گریزان بودند. مردم از این روش حکومت‌داری به تنگ آمده و به دنبال به دست آوردن استقلال سیاسی و استبدادستیزی معنادار مبتنی بر جامعه مدنی یا جمهوری عرفی بودند.
شعار هواداران تیم ملی عربستان پس از پیروزی برابر آرژانتین در جام جهانی 2022، به شهرتی جهانی رسید.
اعتماد نوشت: با توجه به اینکه فاصله بین دستگیری محسن شکاری (۳ مهرماه ۱۴۰۱) تا اعدام او (۱۶ آذر ۱۴۰۱) کمتر از ۷۶ روز است، برخی این پرسش را مطرح می‌کنند چرا روند بررسی بسیاری از پرونده‌های قضایی که اثراتی به مراتب عمیق‌تر از پرونده شکاری داشتند، دهه‌ها و سال‌ها به طول انجامیده است؟
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:حالا چه آقای خاتمی باشد چه هر شخصیت دیگری، این‌ها همه پتانسیل هستند. اشتباه ما این است که به‌جای اینکه از این پتانسیل به نفع وحدت کشور و انسجام استفاده کنیم، هر روز داریم شکاف را عمیق‌تر می‌کنیم.
کامران ندری اقتصاددان با تاکید بر اینکه در حال حاضر جامعه به یک وضعیت دو قطبی دچار شده است، است ادامه داد: به نوعی یک اقلیت ثروتمند در مقابل در برابر اکثریت فقیر جامعه قرار گرفته‌اند و این شکاف طبقاتی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، باعث می‌شود جامعه و اقشار مختلف نسبت به ناکارآمدی دولت انتقاد داشته باشند و اعتراضات علنی شود و ابراز ناراحتی به اوج خود برسد، زمانی در اقتصاد چنین اتفاقی رخ می‌دهد که در بلندمدت تورم داشته باشیم و این شکاف طبقاتی روز به روز عمیق‌تر شود که نتیجه آن نیز اعتراضات علنی است که امروز در کف جامعه شاهد آن هستیم، بنابراین به اعتقاد بنده به نظر می‌رسد محرک اصلی چنین وضعیتی نیز عامل اقتصاد باشد، زیرا در این شرایط مردم از احساس تبعیض و بی‌عدالتی که در جامعه وجود دارد به ستوه آمده‌اند و می‌خواهند به هر نحوی که شده اعتراض خود را در این زمینه بیان کنند.
گلر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این‌روزها برای حضور در قطر سخت مشغول تمرین است.
گلر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این‌روزها برای حضور در قطر سخت مشغول تمرین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ