نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مردم با اغتشاشگران متفاوت هستند، گفت: مردم در کنار انتقاد، صف خود را از دشمن جدا کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلاعات نوشت: امروز در صفوف اول جماعات، چه چیز تازه‌ای برای نوجوان و جوان وجود دارد، تا خود را هرچه نردیک‌تر به ضریح وجودِ امامِ جماعت برساند و در صف اول نماز بگزارد؟ گیرم صف اول و دوم از آنِ کم‌سن و سال‌ها شد و در تمام دوماه محرّم و صفر نیز جز جامه‌ی سیاه بر تن آنان دیده نشد؛ آن‌گاه خیال‌ِ دغدغه‌مندان از بابت دین‌داری مردم راحت خواهد شد؟
آن روزها که اینترنت نبود، اسامی قبول شدگان در کنکور را در روزنامه‌ سنجش منتشر می‌کردند.
حسنلوئی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از وضعیت توزیع آرد در منطقه نقده و اشنویه گفت: مردم باید ساعت ۳ بامداد در صف نانوایی باشند و آیا این شایسته مردم است.
خوب می‌دانیم که بسیاری از اشغالگران سفارت آمریکا بعد‌ها به صف اصلاح‌طلبان پیوستند و تجدیدنظری جدی در کارنامه سیاسی خود داشتند. خیل کثیری از مردم هم شهامت آن‌ها را ستودند و بابت صداقت‌شان تشویق‌شان کردند. امروز هم این مردم همان مردم هستند، اما مدافعان عجول طالبان همان صداقت و شهامت را دارند که بگویند: ما اشتباه کردیم؟ مدافعان طالبان به‌ظاهر از جمهوری اسلامی هم دفاع می‌کنند، اما از یاد می‌برند که جمهوری اسلامی اگر مقبولیتی پیدا کرد به‌دلیل مرزبندی با اسلام طالبانی بود.
نیکولای پسکوف گفت: من این را وظیفه خود می‌دانستم. باید شرکت می‌کردم. باید به تمام کسانی که در آنجا (جبهه روسیه در اوکراین) حاضر هستند، کمک می‌کردم. نمی‌توانستم بنشینم و ببینم که دوستانم و دیگر مردم به جنگ می‌روند.
یاسر جبرائیلی در برنامه جهان آرا گفت: مردم ببینید، خود مردم آمریکا به صف نشسته‌اند تا طلا و سکه را تحویل دولت بدهند.
زمان وقوع بلا‌های طبیعی، امدادرسانی ضروری‌ترین کاری است که هر دولتی باید برای مردم خود انجام دهد. در این میان کمک‌های داوطلبانه، نقدی و غیرنقدی، بسیار موثرند و معمولا چهره‌ها و افراد اثرگذار جوامع مختلف در صف اول کمک‌های داوطلبانه قرار می‌گیرند.
در اغتشاشات اخیر در حالی که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس همه مزدوران خود و رسانه‌های وابسته را به صف کرده و دستور جنایت، شرارت، ترور و حتی اقدامات تجزیه‌طلبانه را صادر کرده بودند، خاتمی و موسوی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات، اغتشاشگران اجاره‌ای را معترض جا زده و خواستار مدارا با آن‌ها شدند. ضمن این که خاتمی به اعتبار سوء عملکرد دولت ائتلافی روحانی، متهم اصلی در فریب انتخاباتی مردم و نارضایتی بعدی مردم از شرایط اقتصادی است.
شهر خرسون پس از آزادسازی تقریباً روزانه گلوله باران و قطع برق و آب به واقعیت جدیدی تبدیل شده است. در سرما، مردم را می‌توان دید که برای جیره غذایی یا آب در صف ایستاده اند. آن‌ها برای مردگان خود عزاداری می‌کنند و اجساد قربانیان جدید را که در اثر حملات ارتش روسیه در خون خود غلتیده‌اند، می‌پوشانند.
رهبر انقلاب، شهادت را معامله با خدا و تأمین‌کننده مصالح ملی دانستند و گفتند: شهادت مایه همدلی، و همچون نخ تسبیحی است که مجموعه‌ای از قومیت‌ها و زبان‌های مختلف را در میهن به هم پیوند زده و در هر شهر نام شهیدانی برجسته است که با یک هدف و در یک صف با دیگر هموطنان خود برای عزت اسلام و عظمت جمهوری اسلامی و تقویت ایران به شهادت رسیده‌اند.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: حرف‌های آمریکاپسند نزنید، ما دوست و دلسوز شما و کشورهای مسلمان مستقل هستیم، صف خود را از ما جدا نکنید و با طناب پوسیده آمریکا و اسراییل در چاه نروید.
ترامپ در پلتفرم تراث سوشال (Truth Social) خود نوشت: «آن‌ها دوباره در حال کار هستند. دستگاه‌های رأی‌دهی در تعداد زیادی از شعب کار نکرد و مردم مجبور شدند ساعت‌ها در صف منتظر بمانند، سپس خسته شدند... و هزاران نفر از صف‌های رای گیری خارج شدند.»
تبریز- اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ آرد و نان به رغم وعده مسئولین منجر به صف‌های طولانی برای خرید نان در نانوایی های تبریز شده و صدای مردم را درآورده است.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم که صف خود را از اغتشاش جدا کردند، تشکر می‌کنیم و مسئولان باید به وعده‌های خود به ویژه اشتغال و مسکن توجه کنند.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ما جوانانی را که به کف خیابان می آیند، ضدانقلاب و ضدنظام نمی‌دانیم، اما اگر اعتراض دارند، باید صف خود را از صف معاندان جدا کنند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه مردم هوشیارند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند گفت:در جریان اغتشاشات اخیر عده ای به مردم عادی،مأموران نیروی انتظامی، اموال عمومی آسیب زدند که کار مردم عادی نیست.
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی، همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند، لذا وضع این گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند، لذا وضع اینگونه از افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
یکی از مراجع تقلید گفت: دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع این‌گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ‌گاه مردم خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
مردم در خیابان‌ها و جاده‌های سراسر اسکاتلند برای ادای احترام به ملکه در حالی که کاروان حمل تابوت به سمت جنوب حرکت خود را آغاز کرد، صف کشیدند.
استفاده از خودرو‌های ایمن و بعضا خارجی، راننده شخصی، نیرو‌های خدماتی، محافظ، تسهیلات بانکی، تردد از خطوط ویژه ترافیکی، پاویون‌های مسافرتی، خانه‌های سازمانی، تنخواه‌های خارج از مشمول، تلفن همراه و ... آن‌قدر غرق شده که مسئولین خود را محق می‌دانند. در این شرایط کدام مسئول برخوردار، درد ترافیک و صف خدمات و نداری و خودروی ناامن را بفهمد که درد مردم را دوا کند؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ