آن روزها که اینترنت نبود، اسامی قبول شدگان در کنکور را در روزنامه‌ سنجش منتشر می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مناقصه سئوال برانگیز: سازمان لیگ چه چیزی را به فروش گذاشته است؟
روزنامه همشهری تصویری عجیب از آزاده صمدی بازیگری که حکم کشف حجاب او جنجالی شده است، منتشر کرد.
ایسنا تصویری عجیب و متفاوت از احد آزادیخواه نماینده ملایر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
تصویری از کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، با پیراهن اول جدید آرسنال لو رفته است و در توییتر دست به دست می‌شود.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
در حالی که همه چیز حکایت از انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا دارد، صفحه اسپانیایی رسمی باشگاه منچسترسیتی در توییتر، تصویری از این ستاره آلمانی در کیت جدید منتشر کرد.
امروزه به اینگونه تصویر پردازی‌ها می‌گویند استیج فتوگرافی. این تصویر و مواردی از این دست، نشان می‌دهند که ایرانیان مخصوصا اصحاب قدرت، در این فقره نیز استعدادی شگرف داشته‌اند.
این دو مأمور امدادی در این تصویر، در ارتفاع حدود ۴ متری از کف جاده قرار دارند و این فاصله با گل‌ولای پوشیده شده است. این حادثه عجیب وقتی عیان‌تر خود را نشان می‌دهد که تصویر دهانه پاکسازی‌شده یکی از تونل‌های مسدودشده را کنار تصویر قبلی ببینید.
تصاویری عجیب از خورشید در آسمان شهر هرات افغانستان که درشبکه های اجتماعی منتشر شده است، واکنش های زیادی را برانگیخته است.
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.
تصویری از بنر عجیب تشویق به فرزندآوری در بندر ترکمن در فضای مجازی پربازدید شده است. دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار مورد بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. تعداد طلاق هم در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار مورد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
این تصویری عجیب و شاید باور نکردنی از اولی کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در حاشیه دیدار با هوفنهایم است.
تصویری جالب از علیرضا دبیر در تمرین تیم ملی کشتی منتشر شده است.
بارش برف در کوهرنگ امشب و فردا نیز با شدت ادامه خواهد داشت. ارتفاع برف در کوهرنگ به ۲/۵ متر رسیده است!
تصویری از کتاب کلاس ششمی‌ها جنجالی شده است. در بخشی از کتاب مربوط به فروع دین نوشته واجبات دینی بعد از ولایت.
جنگ میان روسیه و اوکراین در این فصل و در چنین روز‌های سردی به مرحله دشوار و حساسی رسیده است و علاوه بر دشمن، دمای هوا هم جان سربازان دو طرف را تهدید می‌کند.
تصویری از شعارنویسی، روی دیوار سفارت انگلیس در تهران در شبکه های اجتماعی، فرگیر شد.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آن‌ها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار اسطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
تصویری از هری کین، کاپیتان انگلیس و تیم فرانسه در پایان بازی منتشر شده که یکی از قاب‌های ماندگار تاریخ رقابت‌های جام جهانی خواهد بود.
انتشار آگهی‌هایی با مضمون معاوضه کالا با برنج و روغن در سایت‌های درج رایگان آگهی، در واقع اعلام آمادگی برای یک خرید و فروش عادی نیست.
در پایان زندگی این مانگوس پایان خوشی داشت و بونوبو در نهایت "حیوان خانگی" خود را آزاد کرد. رمز و راز پشت این عکس بخشی از جذابیت آن برای داوران مسابقه موزه تاریخ طبیعی است.
دبیر کل فدراسیون فوتبال که ابتدا خبر لغو مجمع این فدراسیون را اعلام کرده بود، شرایط روحی عجیبی در انتخابات داشت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ