ترامپ در پلتفرم تراث سوشال (Truth Social) خود نوشت: «آن‌ها دوباره در حال کار هستند. دستگاه‌های رأی‌دهی در تعداد زیادی از شعب کار نکرد و مردم مجبور شدند ساعت‌ها در صف منتظر بمانند، سپس خسته شدند... و هزاران نفر از صف‌های رای گیری خارج شدند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو درباره اوکراین مدعی شد، در صورتی که هنوز رئیس جمهور آمریکا بود "همه چیز مورد مذاکره قرار می‌گرفت" و اوکراینی‌ها می‌توانستند نبردی قدرتمند در دفاع از کشورشان به راه بیندازند و "اعتباری زیاد کسب کنند."
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که تجربه ریاست جمهوری او برای «خانواده‌اش خیلی دردناک» بوده و در نتیجه اگر دوباره به کاخ سفید برود، دختر و دامادش هیچ پستی نخواهند داشت.
دونالد ترامپ در ویدیویی، گفت اگر سال آینده دوباره به کاخ سفید برگردد، در روز اول یک فرمان اجرایی را امضا خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که فرزندان «مهاجران غیرقانونی»، شهروندی خودکار ایالات متحده را دریافت نخواهند کرد.
وزیر خارجه سابق آمریکا و از نامزدهای پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد اگر رئیس‌جمهور پیشین این کشور دوباره انتخاب شود، اوکراین و دموکراسی در آمریکا پایان می‌یابد.
ترامپ در کمپین انتخاباتی جدید خود گفت: وقتی من دوباره رئیس جمهور شوم قانونی را امضا خواهم کرد که ختنه کودکان را در تمام ۵۰ ایالت ممنوع می‌کنم!
«دونالد ترامپ» رییس‌جمهور پیشین آمریکا امروز به اتهام تجاوز دوباره محاکمه می‌شود.
دونالد ترامپ در بخشی از گفتگو با این شبکه درباره توافق با ایران بر سر موضوع برنامه هسته‌ای آن مدعی شد: من ایران را در موقعیتی قرار داده بودم که در مدت یک هفته پس از انتخابات (ریاست جمهوری آمریکا) توافق می‌کردند.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
با وجود همه اتهامات و تخلفات بالقوه و بالفعل، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حاضر خواهد شد و باور دارد که پیروز می‌شود و ظاهرا طبق قانون هیچ کدام از سلسله پرونده‌های قضایی او نیز نمی‌تواند مانع نامزدی‌اش در انتخابات شود.
ترامپ برای دومین بار طی کمتر از ۱۰ روز گذشته قرار است روز پنجشنبه باردیگر در دادگاه نیویورک حاضر شود.
ترامپ، در ابتدای آغاز کمپین ریاست‌جمهوری‌اش، در نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی وعده داد تا «کار ناتمام باعظمت کردن دوباره آمریکا را تمام کند.» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بیانیه‌هایی درباره سیاست صادر می‌کند، زیرساخت‌ها را می‌سازد و تاییدیه‌هایی را آشکار می‌کند که نشان می‌دهد: اگر می‌توانید مرا بگیرید.
بولتون که بعد از اخراجش از دولت ترامپ به یکی از منتقدان سرسخت او تبدیل شده همچنین گفت که پایبندی حزب جمهوری‌خواه به ترامپ، بازرترین شکل خودکشی سیاسی یک حزب در طول تاریخ است.
شرکت انبوه‌سازی دارالارکان عربستان برای ساخت یک هتل، زمین گلف و تعدادی ویلا تحت برند ترامپ با شرکتش قرارداد بسته است.
شرکت انبوه‌سازی دارالارکان عربستان برای ساخت یک هتل، زمین گلف و تعدادی ویلا تحت برند ترامپ با شرکتش قرارداد بسته است.
ایلان ماسک، مالک جدید توییتر که خود را مدافع سرسخت آزادی بیان می‌داند، درمورد بازگشت حساب کاربری ترامپ به توییتر نظرسنجی کرده بود و اکثر کاربران این شبکه اجتماعی به فعال شدن مجدد حساب ترامپ رای مثبت دادند.
جو بایدن با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، گفت: باید مطمئن شوم که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به ریاست جمهوری بر نمی‌گردد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید قصد دارد در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور شرکت کند.
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جهوری دونالد ترامپ، با هشدار به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره استفاده احتمالی از سلاح اتمی در اوکراین، مدعی شد که ترور پوتین به دست واشنگتن محتمل است.
کوشنر مدعی است که شش کشور دیگر در حال بررسی عادی سازی روابط با اسرائیل در دوران ترامپ بودند.
کوشنر مدعی است که شش کشور دیگر در حال بررسی عادی سازی روابط با اسرائیل در دوران ترامپ بودند.
ترامپ گفت: واشنگتن به غیر از مساله تورم فزاینده و «خاموشی‌های سراسر کشور» همچنین صدا و احترامی که در سراسر جهان داشت را از دست داده است. کشور ما دارد به جهنم می‌رود.
بسیاری از مردم آمریکا مخالف حضور دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور هستند.
«رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و از افراد وفادار به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به نیویورک پست گفت که اگر ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، توسط اف‌بی‌آی «اقدامی تلافی‌جویانه» را علیه جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا انجام خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ