خوب می‌دانیم که بسیاری از اشغالگران سفارت آمریکا بعد‌ها به صف اصلاح‌طلبان پیوستند و تجدیدنظری جدی در کارنامه سیاسی خود داشتند. خیل کثیری از مردم هم شهامت آن‌ها را ستودند و بابت صداقت‌شان تشویق‌شان کردند. امروز هم این مردم همان مردم هستند، اما مدافعان عجول طالبان همان صداقت و شهامت را دارند که بگویند: ما اشتباه کردیم؟ مدافعان طالبان به‌ظاهر از جمهوری اسلامی هم دفاع می‌کنند، اما از یاد می‌برند که جمهوری اسلامی اگر مقبولیتی پیدا کرد به‌دلیل مرزبندی با اسلام طالبانی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وایله بولدکلاب با نتایج ضعیف در سه هفته ابتدایی لیگ دانمارک، قعرنشین شده است.
سعید عزت‌اللهی در لیست وایله برای هفته سوم هم حضور ندارد.
مراسم ترحیم والده محمدحسین رنجبران، مدیرکل سابق روابط عمومی صدا و سیما، چهارشنبه ۱۱ مرداد باحضور مسئولین رسانه ها و دیگر شخصیت ها در مسجد نور برگزار شد.
تیم وایله بولدکلاب در غیاب سعید عزت‌اللهی هنوز نتوانسته امتیازی کسب کند.
سعید عزت‌اللهی در بازی با کپنهاگن نیز در لیست تیمش حضور نخواهد داشت.
روز گذشته وایله در حضور سعید عزت‌اللهی مقابل حریف خود به میدان رفت.
سعید عزت‌اللهی تمرینات پیش فصل خود با وایله را آغاز کرده است.
بعد از تلاش نافرجام پرسپولیس برای جذب عزت‌اللهی، حالا جواد نکونام از علاقه خود به استخدام این بازیکن پرده برداشت.
سید غنی نظری خانقاه، نماینده کوثر و خلخال در مجلس گفت: واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس باید شفاف شود. آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟ گفتم به والله نگرفته‌ام./ خبرگزاری دانشجو
سعید عزت‌اللهی در تیم منتخب لیگ یک دانمارک قرار گرفت.
سعید عزت‌اللهی بهترین بازیکن وایله در دیدار حساس مقابل ویدور بود.
بخواند در عقب نماز مغرب و عشا و نماز صبح و عقب نماز عید الله اکبر الله اکبر لا اله الا الله و الله اکبر الله اکبر و لله الحمد الحمد لله على ما هدانا و له الشکر على ما اولانا
سخنان بغض آلود سوزناک شیخ حسین انصاریان با معممین و نیروهایی که با مردم و خصوصا مخالفان یا مجرمان سر و کار دارند.
والله این مردم عیال خدا هستند! اگر کاری نکنید حسابتان با کرام الکاتبین است! آقایان مجلس و دولت به چه مشغولند خدا می‌داند؛ سفره مردم شده سجاده بی مهر و تسبیح!
برخی جریان‌ها دنبال القای ناامیدی مردم از نظام و حاکمیت هستند؛ والله این دروغ است / انکار نمی‌کنیم که در نظام ما نیز عده‌ای ناراضی هستند، اما اکثریت مردم همین‌ها هستند که در راهپیمایی حاضر شده‌اند / تنها ابراز ارادت به رهبر معظم انقلاب کافی نیست؛ برخی حاضر نیستند کلمه فتنه و بصیرت و نفوذ را بگویند؛ این درست نیست / نباید از هیاهو و جنجال فضای مجازی و رسانه‌ای بیم داشت
مدافع مس رفسنجان اعتراض تندی نسبت به قضاوت داور نساجی و مهاجم این تیم انجام داد.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
ملی‌پوش ایرانی وایله در جریان برتری تیمش مقابل هورسنس حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت.
حنیف طاهری: وضعیت ساخت ۴ میلیون مسکن را مشخص کنید؟ والله وضعیت اجاره سر به فلک کشیده. آیا حقوق بازنشستگی ۶ میلیونی کفاف گذران زندگی پدری با عروس و داماد را می دهد؟
ملی‌پوش ایرانی وایله یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل نیکوبینگ است.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه کلید واژه دولت قبل این بود که میز مذاکرات مشکلات را حل می‌کند، اظهار کرد: این دولت معتقد است تعامل با جهان بدیهی است، اما شاه کلید حل مشکلات در داخل و توجه به نخبگان و بروز استعداد‌ها و تکیه بر توان داخلی است.
وایله در روز حضور ۹۰ دقیقه‌ای سعید عزت‌اللهی از سد حریف خود گذشت.
شب گذشته سعید عزت‌اللهی با یک پاس گل تیمش را از شکست نجات داد.
وایله بولدکلاب با پیروزی ۲-۰ مقابل هوبرو جایگاه خود در صدر را حفظ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ