ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران برای حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 به طور رسمی به قطر دعوت شده بود اما این سفر انجام نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه قطر از دعوت رسمی امیر قطر از رییس جمهور کشورمان برای سفر به دوحه خبر داد.
رئیس جمهور الجزایر پس از سفر دو روزه به دوحه، قطر را به مقصد چین برای دیدار با رئیس جمهور این کشور ترک کرد.
رئیس جمهور الجزایر که به دوحه سفر کرده است با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
اولویت نخست دولت سیزدهم همانگونه که وعده داده شده بود، سفر به مناطق مختلف کشور اعم از شهرها و روستاهاست و در طول ۲ سال گذشته شاهد سفرهای مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه به مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم هستیم.
امیر قطر در ادامه سفر خود به آسیای میانه، امروز وارد آستانه، پایتخت قزاقستان شد و با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
امیر قطر  در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، با صادر جباروف، رئیس جمهور این کشور دیدار کرد و جباروف بر اهمیت سفر امیر قطر به این کشور تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سوریه گفت: عصبانیت آمریکا که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده طبیعی است.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
همزمان با تکذیب طرف آمریکایی نسبت به مذاکراه برای تبادل زندانیان با ایران، نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور به قطر سفر کرده است!
دیوان امیری قطر از دیدار تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در سفر به پاریس خبر داد.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
کریم بنزما اینقدر شاکی است که حتی پیشنهاد امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، برای سفر به قطر را رد کرده است.
امانوئل مکرون قصد دارد تا برای تماشای دیدار فرانسه و مراکش، راهی قطر شود.
رئیس جمهور فرانسه برای دیدن دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش راهی قطر خواهد شد.
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از سفر به قطر به دیدار رئیس جمهور رفتند.
اعضای تیم ملی فوتبال پیش از سفر به قطر، با رئیس جمهور دیدار می کنند.
رئیس جمهور ترکیه قرار است به زودی به کشورهای ازبکستان، اندونزی، بحرین و قطر سفر کند.
معاون اقتصادی رئیس جمهور که به قطر سفر کرده است بر عزم واقعی ‎ایران برای توسعه همکاری‌ها و پیشبرد سیاست همسایگی تاکید کرد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور به منظور افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پیگیری توافقات سران دو کشور به دوحه سفر کرد.
قم- رئیس‌جمهور شامگاه پنجشنبه در سفری زیارتی و غیررسمی وارد قم شد و به زیارت بارگاه منور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) رفت.
دفتر ریاست جمهور مصر در بیانیه ای اعلام کرد که السیسی در سفری دو روزه قاهره را به سمت دوحه ترک کرد.
سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور به تبریز

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ