قم- رئیس‌جمهور شامگاه پنجشنبه در سفری زیارتی و غیررسمی وارد قم شد و به زیارت بارگاه منور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: تا کنون بیش از ۳۵ هزار جلد گذرنامه تمدید شده است و این تمدید با چسباندن لیبل فقط برای ایام اربعین و سفر به کربلا طی امسال قابل استفاده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال سفر و زیارتی آسان، ارزان و ایمن برای زائران اربعین است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره شرط دریافت گذرنامه زیارتی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نام نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از سوم مردادآغاز می‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه عملیات اعزام زائران به سفر معنوی زیارت خانه خدا از سوم خرداد از ۲۱ فرودگاه بین المللی آغاز شده است، از آمادگی کامل پلیس در این رابطه خبر داد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران که به سوریه سفر کرده، از حرم حضرت زینب (س) دیدار کرد.
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی به منظور زیارت حرم مطهر امامان معصوم (ع) در کشور عراق حضور یافتند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در سفر به شهرری به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) رفت.
حسینی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولویت سفر حج با کسانی است که در سال ۹۹ ثبت نام کردند و نتوانستند به خاطر کرونا به حج بروند و پولشان را کامل واریز کرده اند می باشد.
توضیحات حسینی رییس سازمان حج را در خصوص نرخ ارز و هزینه نهایی سفر به خانه خدا در سال ۱۴۰۲ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی معاون زیارت استانداری و فرماندار مشهد اقدامات انجام شده تا هتل‌هایی را که درصد اشغال پایینی دارند به صورت موقت و برای چند روز تعطیل کنیم.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
رئیس سازمان حج و زیارت از انصراف ۴۰ هزار زائر عتبات از سفر به دلیل نوسانات ارزی خبر داد.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده است. وی همچنین با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد.
رئیس سازمان حج و زیارت، در سفر به سوریه و گفتگو با مقامات این کشور، تامین امنیت، کرامت و سلامت زائران را، مورد تاکید قرار داد.
در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و فروکش کردن نا آرامی‌ها اخیر در عراق، سفر کاروان‌های اعزامی سازمان حج و زیارت به شهرهای زیارتی کاظمین و سامرا از سرگرفته شد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
معاون فرهنگی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کمک هزینه سفر زیارتی به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین خبر داد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زوار اربعین روزهای سفر خود را مدیریت کنند و از حضور طولانی مدت به ویژه در کربلای معلی پرهیز نمایند.
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اتباع افغانی مقیم ایران که به صورت قانونی در ایران زندگی می‌کنند، بدون ویزا می‌توانند از مرز شلمچه برای سفر به عراق تردد کنند، اما اتباع پاکستانی و افغانستانی غیر مقیم ایران که برای زیارت قصد سفر به عراق را دارند طبق آن چیزی که مقامات عراقی به تازگی به ما اعلام کرده اند آن‌ها نمی‌توانند از طریق خطوط زمینی از مرز ایران وارد عراق شوند و باید از مرز هوایی وارد این کشور شوند و امکان ورود زمینی به عراق از طریق مرز ایران را ندارند.
کلاهبرداران اعزام به سفر زیارتی به چنگ پلیس افتادند
میثم فدایی با اشاره به عملکرد پارسال بازارهای فرابورس ایران گفت: عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کنار تلاش‌های این بورس برای افزایش نقدشوندگی بازار سرمایه از جمله اقدامات قابل ذکر فرابورس طی سال گذشته بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ