معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور به منظور شرکت در مراسم تحلیف «لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور جدید برزیل راهی این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به دولت می‌دهید، گفت: با توجه به تنگنا‌هایی که وجود داشته من به دولت فعلی نمره ۱۸ می‌دهم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه عفاف و حجاب روز سه شنبه به مجلس ارسال شده است که دو فوریتی است و باید اعلام وصول شود و سپس در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس بررسی شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار بود امروز - سه شنبه - رئیس جمهور برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس حضور یابد و همزمان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز دفاع نماید.
ارومیه - معاون امور مجلس رئیس جمهور صبح جمعه با استقبال مسئولان آذربایجان غربی وارد ارومیه شد و با حضور در گلزار شهدای باغ رضوان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
کرمان- معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه سفر به کرمان گفت: حال وزیر ورزش خوب است.
بیرجند- راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم بیرجند با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار خراسان جنوبی و نماینده ولی فقیه در استان همراه شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با وزیر خارجه عربستان گفت: مصمم هستیم شرایط و نگرانی‌های موجود را یک به یک مورد بحث قرار داده تا بتوان به نتیجه رسید.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
پس از موافق رئیس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رئیسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت: ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: افندی‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مطرح شده است؛ ولی این موضوع وقتی قطعی خواهد شد که نامه حجت‌الاسلام رئیسی به مجلس برود.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جانشینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جایگزینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، اما منتظر هستیم تا هر زمانی طرح مجلس ابلاغ شد ما در دولت مطرح کنیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
چندی پیش معاون پارلمانی رییس جمهور درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفته بود: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه و دستگاهی برخورد خواهد شد.
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه اخیرا با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی صحبت داشته‌ام، گفت: وی به بنده گفت مهندس رستم قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی در سر کار حاضر نشده و همین موجب بروز شایعاتی شده، اما برخی نمایندگان هم به دیدار وی رفته‌اند و ایشان به کار خود ادامه خواهند داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت قبل پویایی و نشاط کمتری داشت به حدی که در ۲ سال آخر رئیس جمهور حتی برای تقدیم بودجه هم به مجلس نمی‌آمد.
مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور کشورمان به منظور شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید کلمبیا وارد بوگاتا پایتخت کلمبیا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ