رئیس جمهور سابق برزیل به دلیل فساد مالی به بیش از ۸ سال زندان محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس فدرال برزیل مدعی شد که رئیس جمهور سابق این کشور از طریق فروش هدایایی که از طرف عربستان سعودی دریافت کرده، حدود ۷۰ هزار دلار پول نقد به دست آورده است.
مدیرکل سابق: «۵۷ درصد ایرانیان سوءتغذیه دارند» و «حتی رئیس جمهور هم نمی‌تواند به این سوال پاسخ دهد»!
پس از آنکه یک دادگاه فدرال ادعاهای رئیس جمهور سابق برزیل درباره سازوکار رای‌گیری در این کشور را بی‌اساس دانست، او را تا سال ۲۰۳۰ از تصدی پست دولتی منع کرد.
رئیس جمهور سابق اکوادور به اتهام دریافت رشوه از یک شرکت چینی در بازداشت خانگی قرار گرفت.
با حکم رئیس جمهور روسیه، دو ستاره برزیلی زنیت از جمله مالکوم، تابعیت روسی دریافت کردند.
پلیس فدرال برزیل در ادامه تحقیقات مرتبط با شورش هشتم ژانویه در این کشور، به منزل خواهرزاده رئیس جمهور سابق این کشور یورش برد.
ویرانی جنگل‌های بارانی آمازون در برزیل طی دوان "ژائیر بولسانارو" رئیس جمهور سابق برزیل به شدت افزایش یافت.
دفتر دادستانیِ عمومی برزیل از دادگاه عالی این کشور خواسته تحقیقات درباره نقش رئیس‌جمهور سابق این کشور در بروز و هدایت ناآرمی‌های اخیر در پایتخت برزیل را آغاز کند.
رئیس عراقی کمیته مشترک تحقیقات قضائی عراق با بیان اینکه "ما به‌عنوان مسلمان باید اهمیت فوق‌العاده‌ای به محکومیت این حادثه و جنایت دهیم"، خاطرنشان کرد: حتی سازمان‌های بین‌المللی و اشخاص غیرمسلمان نیز این جنایت را به‌دلیل نقض حقوق بشر و حاکمیت کشور عراق محکوم کرده‌اند.
رئیس عراقی کمیته مشترک تحقیقات قضائی عراق با بیان اینکه "ما به‌عنوان مسلمان باید اهمیت فوق‌العاده‌ای به محکومیت این حادثه و جنایت دهیم"، خاطرنشان کرد: حتی سازمان‌های بین‌المللی و اشخاص غیرمسلمان نیز این جنایت را به‌دلیل نقض حقوق بشر و حاکمیت کشور عراق محکوم کرده‌اند.
حامیان رئیس‌جمهور سابق برزیل به ساختمان کنگره و ریاست‌جمهوری این کشور حمله کردند. ویدئو‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی آتش‌سوزی در داخل ساختمان کنگره را نشان می‌دهد. مهاجمان اثاثیه را شکستند و به اطراف پرتاب کردند. بنا به گزارش‌ها برخی اشیاء در کاخ ریاست‌جمهوری و دادگاه عالی به سرقت رفتند.
رسانه های برزیلی از بستری شدن «ژائیر بولسونارو» رئیس جمهور سابق این کشور در بیمارستانی در ایالت فلوریدا آمریکا خبر دادند.
قاضی دیوان عالی برزیل به عنوان بخشی از تحقیقات درباره شورش حامیان رئیس جمهور سابق این کشور، به چند شبکه‌ اجتماعی برای مسدود کردن ۱۷ حساب کاربری اولتیماتوم داد.
نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، یورش حامیان رئیس جمهور سابق برزیل به ساختمان‌های دولتی این کشور را با شورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ در آمریکا مقایسه و خواستار استرداد او به برزیل شدند.
رئیس‌جمهور سابق برزیل در هفته‌های اخیر که پس از شکست انتخاباتی راهی آمریکا شده، حمله و هجوم هوادارانش به مراکز حکومتی این کشور را محکوم کرد.
هواداران ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری سابق برزیل روز یکشنبه به ساختمان‌های کنگره ملی (پارلمان)، دیوان عالی و کاخ ریاست جمهوری این کشور یورش بردند.
طرفداران بولسونارو، رئیس‌جمهور سابق برزیل، که به او ترامپ برزیل نیز گفته می‌شود به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و ساختمان کنگره این کشور حمله کردند.
صدها تن از هواداران بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل به کنگره این کشور حمله کردند و همزمان در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری و دادگاه عالی تجمع کردند.
رئیس جمهور سابق کره جنوبی مورد عفو ریاست جمهوری فعلی این کشور قرار گرفت.
رئیس جمهور تازه برکناره شده پرو شرایط خود پس از برکناری از قدرت را ناگوار توصیف کرد.
مقاله‌نویس نشریه «اِل/Elle» فرانسه، رئیس جمهور سابق آمریکا را به تعرض جنسی متهم کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا به‌رغم اینکه شرکت توییتر حساب کاربری وی در این شبکه اجتماعی را رفع تعلیق کرد، گفت که هیچ علاقه‌ای به برگشتن به توییتر ندارد!
نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و سابق برزیل در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور نسبت به رقیب خود پیشتاز است.
رئیسی به نقش برجسته و پیشرو جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی مقابل سیاست‌های زورگویانه و مداخله‌جویانه از جمله مهار تروریسم دست‌ساز آمریکا و ناکام کردن تغییر نقشه کشورهای منطقه به فرماندهی سردار شهید سپهبد سلیمانی پرداخت و تأکید کرد: رسیدگی عادلانه قضایی به جنایت رئیس جمهور سابق آمریکا را از طریق یک دادگاه عادلانه، دنبال خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ