آرزوی مادر مهدی طارمی برای فرزندش قبل از شروع جام جهانی، گلزنی او به انگلیس و آمریکاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
دونده ایران در فینال ماده ۴۰۰ متر مانع پنجم شد و از رسیدن به مدال بازماند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امداد رسانی به مادر باردار و تولد نوزاد عجول در دستان پرمهر پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی مشهد مقدس خبر داد.
یووان لی می، ایجنت فرلاند مندی نقش فائزه العماری در آینده حرفه‌‌ای کیلیان امباپه را زیر سوال برده است.
مراسم یادبود حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر برادران اسحاق جهانگیری معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری ،  ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری و  مادر شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشگری در مسجد نور تهران برگزار شد.
اسحاق جهانگیری به همراه برادران خود ابراهیم و مهدی از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی شهید فیاض بخش کرمان در فضای صمیمانه بازدید کردند.  این بازدید در حاشیه مراسم ترحیم  مرحومه حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر شهیدان جهانگیری انجام شد.
مهدی هفت چشمه در جایگاه دوم رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.
در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب چکش پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا مهدی هفت چشمه موفق شد مدال طلا را از آن کشورمان کند.
مهدی قایدی در آن بازی ای که باید ستاره می بود، نبود. او جزء یکی دو حرکتی که در دقایق ابتدایی بازی انجام داد و استادیوم را به وجد آورد، در سایر دقایق یک بازیکن معمولی بود.
این گزارش بر اساس صحبت‌های مادر و پسرعموی «مهدی نیازی» دانش‌آموز ۱۲ ساله‌ای که در مدرسه‌اش در شهرستان کاشمر دچار ایست قلبی شد و همچنین دادستان و مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کاشمر، تنظیم شده است.»
مهدی تارتار و جواد نکونام قبل از شروع بازی امروز برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و عکس یادگاری گرفتند.
دروازه‌بان باتجربه تیم ملی لهستان نقش مهمی در تعیین معادلات صعود گروه سوم جهانی 2022 داشت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر عسگری، مهدی و علی رحیمی‌کناری را تسلیت گفت.
یکی دیگر از مجرمان دستگیرشده مردی است که به خیال به دست آوردن گنج اسلحه‌ای را خرید و آن را با خود حمل کرد. مرد ۴۳ ساله‌ای که این اسلحه دست‌ساز را از یک چوپان گرفت. او در جست‌وجوی گنج بود. برای همین راهی یکی از شهر‌های غربی کشور شد که یک اسلحه از یک کولی ساز بگیرد. او هنگامی که برای به‌دست آوردن گنج به شهرستان می‌رفت، از سوی پلیس دستگیر شد.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
مهدی طارمی، خاویار ایرانی پورتو: صورتی مثل فرشته دارد، اما مثل مار نیش می زند.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
لحظه ربوده شدن یک کودک توسط مردی در فروشگاهی در آفریقای جنوبی را در این فیلم مشاهده می‌کنید که هوشیاری مادر کودک مانع از ربوده شدن فرزندش توسط کودک ربا شد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی را تسلیت گفت.
پیش از شروع بازی بود که توهین هواداران پرسپولیس به مهدی هاشمی نسب آغاز شد و در ادامه درگیری شدت گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» اعلام کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به‌دلیل اختلاف خانوادگی، پس از ورود به خانه مادرزن ۴۶ ساله‌اش وی را با اسلحه کمری به قتل رسانده و سپس به سمت همسرش نیز تیراندازی و وی را مجروح کرد.
شیراز - فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: مردی ۳۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی و عدم کنترل خشم، مادر زن ۴۶ ساله خود را به قتل رساند و زن خود را نیز مجروح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ