در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب چکش پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا مهدی هفت چشمه موفق شد مدال طلا را از آن کشورمان کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردی که هفت سال دخترخوانده‌اش را آزار و اذیت می‌کرد به مرگ محکوم شد.
پیش از آرش، باغ ملی تهران اولین حاشیه را در صد روزگی توافق تهران و ریاض به خود دید. تغییر سالن نشست خبری حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان وزرای خارجه دو کشور در ۲۷ خرداد ماه باعث شد تا اصل سفر که رخداد مهمی در بن بست روابط ایران و عربستان پس از هفت سال قطع روابط به شمار می‌رفت، تحت الشعاع حاشیه‌ها قرار گیرد.
نشریه آلمانی Fokus Online، در گزارشی به تشریح هفت علامت بدون درد در مردان می‌پردازد که متاسفانه چندان توسط آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود. برخی از این علائم هشدار دهندۀ سرطان هستند که مردان معمولا آن‌ها را سرکوب می‌کنند. در این اینفوگرافیک به این شش عامل اشاره شده که نیاز است در صورتی که در هر مردی خود را نشان داد، سریعا تحت نظر پزشک قرار گیرند./منبع: ایسنا
مهدی هفت چشمه در جایگاه دوم رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.
اراک-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خبر داده که احتمالا از فصل آینده سهمیه بازیکنان خارجی افزایش یابد. از سوی دیگر، شایعه شده که باشگاه‌ها احتمالا بتوانند از شش یا هفت بازیکن خارجی بهره ببرند. اینکه فدراسیون یکباره دست به چنین تصمیمی زده، ارتباط مستقیمی با افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان ایرانی دارد.
در هفت فصل گذشته لیگ پرتغال، هیچ بازیکنی از پورتو آقای گل لیگ این کشور نشده و اکنون مهدی طارمی فرصت دارد تا در این زمینه رکوردشکنی کند.
مدافع راست ملی‌پوش سپاهان در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان تعداد پاس گل‌های خود را به عدد هفت رساند.
مهدی ترابی در نیمه اول بازی گل‌گهر علاوه‌بر گلزنی موفق شد به عیسی پاس گل بدهد تا گل دربی برای هواداران تداعی شود.
در ترکیب پرسولیس بازیکنانی مثل امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، علی نعمتی و سروش رفیعی هفت بازیکنی محسوب می‌شوند که تجربه گلزنی در دربی را مزه کرده‌اند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده است، توسط ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به یک مدال برنز دست پیدا کرد تا در مجموع به هفت مدال رنگارنگ برسد.
در حالی که خواب جزء مهمی از استراحت فیزیکی است، تنها یکی از هفت نوع استراحت مورد نیاز برای احساس سرزندگی و انرژی کامل را در بر می‌گیرد.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
مهدی میامی (بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما) عکسی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده که به شدت دردناک است.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
مهدی هاشمی رفسنجانی پس از گذراندن هفت سال دوران ده ساله حبس خود به صورت مشروط از زندان آزاد شد.
مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی هفت دقیقه ای با هواداران توضیحاتی کوتاه و کلی درباره پرونده های مهمی که این روزها در باشگاه جریان دارند ارائه کرد.
روزی‌طلب مدیرمسئول روزنامه ایران گفت: منافقین یک بخش اطلاعاتی و ترور ویژه داشتند که حادثه‌های مهمی مثل هفت تیر را اجرا می‌کردند.
حزب کمونیست چین از کمیته دائمی دفتر سیاسی (پولیتبورو) خود رونمایی کرد. یک گروه هفت نفره که اوج قدرت سیاسی در چین را نمایندگی می‌کند.
ناصرخسرو متفکری اسماعیلی مذهب است که گزارش سفر هفت ساله خود را چنان دقیق به رشته تحریر درآورده که اطلاعات بسیار مهمی از مقاصد مسافرتی خود به دست داده است.
بنژامن مندی، مدافع چپ ۲۸ ساله منچسترسیتی، بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست سال گذشته به ۱۰ مورد تجاوز علیه هفت زن متهم شده است. او ۸ مورد تجاوز، یک مورد آزار جنسی، و یک مورد تلاش برای تجاوز را رد کرد.
مهدی طارمی، سون هیونگ مین، تاکومی مینامینو و چهار بازیکن دیگر، ستاره هایی از آسیا هستند که در این فصل فوتبال اروپا منتظر درخشش آنها خواهیم بود.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.
فیلم‌های «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی، «قدغن» به کارگردانی مجید مافی و «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی در ترکیب نوروز سال ۱۴۰۱، از هجده اسفند روی پرده می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ