مهدی قایدی در آن بازی ای که باید ستاره می بود، نبود. او جزء یکی دو حرکتی که در دقایق ابتدایی بازی انجام داد و استادیوم را به وجد آورد، در سایر دقایق یک بازیکن معمولی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اصغر مجرد برای بازگشت مجدد و درخشش در ترکیب تیم ملی انگیزه‌های زیادی دارد.
آقای میراسماعیلی را وزارت ورزش تعلیق کرده و اکنون نیز مرجع مزبور است که صلاحیت انتصاب مجدد را دارد که تاکنون نیز حکمی مبنی بر انتصاب ایشان از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است و وظیفه دادگاه کیفری، صرفا رسیدگی به ارتکاب جرم از ناحیه متهم است.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی درباره ماجرای افزایش سن بازنشستگی و بازگشت دوباره بازنشستگان به کسب کار ارائه داد.
هواداران بارسلونا خبرهای خوبی از بازگشت مجدد اسطوره‌شان به نیوکمپ می‌شنوند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به برگزاری مجدد مراسم بهترین‌های سال فوتبال بعد از ۳ سال رای داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر امروز سه‌شنبه اعلام کرد شورای همکاری خلیج فارس درصدد پیوستن مجدد سوریه به اتحادیه عرب است.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک را شکست داد و مجددا به رده دوم جدول بازگشت تا جای پرسپولیس را بگیرد.
با وجود حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال مبنی بر حذف توفارقان از جدول مسابقات و در پی نشست برگزار شده امروز، این تیم مجدد وارد جدول رقابت‌ها شد.
با وجود حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال مبنی بر حذف توفارقان از جدول مسابقات و در پی نشست برگزار شده امروز، این تیم مجدد وارد جدول رقابت‌ها شد.
کیلیان امباپه و لیونل مسی، دو ستاره پاری سن ژرمن، برای اولین بار پس از فینال جام جهانی با هم روبرو شدند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی به دلیل برخی ایرادات، مجدداً به کارگروه تخصصی بازگشت تا پس از رفع ایرادات و ابهامات در صحن کمیسیون بررسی شود.
تمساح‌های سیامی تقریباً تا لب تیغ انقراض شکار شدند. اکنون، تلاش‌ها برای بازپروری مجدد این گونه ممکن است موفق‌ترین داستان حفاظتی کامبوج باشد.
قهرمان کشتی فرنگی جهان قصد دارد برای تصاحب مجدد دوبنده تیم ملی از رقابت‌های بین المللی جام تختی وارد چرخه انتخابی شود.
قهرمان کشتی فرنگی جهان قصد دارد برای تصاحب مجدد دوبنده تیم ملی از رقابت‌های بین المللی جام تختی وارد چرخه انتخابی شود.
رئال مادرید علاقه ای به جذب مجدد کریستیانو رونالدو ندارد و شایعات مطرح شده دور از حقیقت است.
گروه طالبان افغانستان در یک ورزشگاه و در مقابل چشمان صدها تماشاگر، سه زن و ۹ مرد را شلاق زد و این نشانگر از سرگیری مجدد رویکردهای این گروه است که مشخصه‌ای از حکومت آنها در دهه ۱۹۹۰ بود.
شاگردان جواد نکونام از امروز تمرینات خود را برای ادامه لیگ شروع کردند.
قیمت نفت امروز چهارشنبه به دلیل شیوع مجدد کرونا در چین با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۴ دلار و ۹۳ سنت رسید.
قرعه کشی پلی‌آف لیگ اروپا امروز به انجام رسید و در حساس ترین بازی بارسلونا و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت. رویارویی مجدد کریستیانو رونالدو با بارسا قطعا جذاب خواهد بود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع چالشی جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.
قهرمان مسابقات یواس اوپن در بازگشت مجدد به تور تنیس دوباره شکست خورد.
چند وقتی است که شایعه بازگشت قایدی به استقلال مجددا تکرار شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که احتمال حضور وینگر بوشهری در جمع شاگردان ساپینتو چیزی بیشتر از یک شایعه است و آبی‌ها گام‌های مثبتی را نیز در این خصوص برداشته‌اند.
کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس
مشخص نیست که فیفا شروع مجدد بازی‌های فوتبال باشگاهی در این کشور تحت تهاجم نظامی را بپذیرد. آیا امنیت جانی برای بازیکنان حرفه‌ای شاغل در اوکراین وجود خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ