نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سجاد شهباززاده حسرت غیبت در مسابقه ای را خورد که هم تیمی هایش موقعیت های زیادی را از دست دادند.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
امروز مطالبی همچون نرخ دلار بالا رفت، اخبار مهم بورس فردا ۹ مردادماه | فعالیت بورس کالا متوقف شد؟، تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل؟، اولین نشست خبری عرضه اولیه بمولد، رصد جریان پول‌های حقیقی ۸ مرداد ۱۴۰۲ | گروه کوچک بازار بیشترین ورود پول حقیقی را داشت!، برای فرزندان خود چه سهامی را بخریم؟، قیمت خودرو امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بنابه گفته مسئولان، «خوک‌های آبی بسیاری در این منطقه از دریا دیده می‌شود و به همین دلیل کوسه‌ها را به سمت خود کشیده‌اند و گاهی پیش می‌آید که کوسه‌ها تا نزدیکی ساحل پیش می‌آیند.» همچنین آن‌ها توصیه کردند، «کوسه‌ها صبح‌های زود و غروب‌ها به سراغ شکار می‌روند و بهتر است مردم در این مواقع از روز در آب شنا نکنند.»
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون زمان وقت تلف کردن برای پرداختن به حواشی نیست، وقت‌ها، نیرو‌ها و همت‌ها باید صرف همکاری برای حل مشکلات کشور و مقابله با کسانی شوند که آرزوی براندازی اصل نظام را دارند. غفلت از این امر اصلی و مهم باعث مشغول شدن به امور حاشیه‌ای می‌شود.
شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.
کارشناسان نام «سائورونا» را به این دلیل انتخاب کردند که حلقه‌های سیاه روی بال‌های نارنجی این حشره، آن‌ها را به یاد چشم جهان‌بین توصیف شده در کتاب‌های جی‌آرآر تالکین (JRR Tolkien) می‌اندازد.
لامین یامال، ستاره جوان بارسا، بازی کردن برای تیم اول این باشگاه را تعبیر شدن یک رویا توصیف کرد.
پیامک توقیف خودرو برای حجاب آمده و کدی برای اعتراض گذاشته‌اند، اما وقتی کد اعتراض را وارد می‌کنید پیغام می‌دهد کد اشتباه است!
نصب ویندوز ۱۰ X روی سرفیس Duo چندان ساده نیست و بنابراین استفاده از آن به افراد تازه‌کار توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید با دنبال کردن راهنمای پروژه نسبت به نصب آن اقدام کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که عدم رعایت صحیح دستورالعمل‌ها می‌تواند باعث وارد آمدن آسیب به دستگاه شما شود.
در طول دوره پرمین پسین، کمی بیش از ۲۵۰ میلیون سال پیش، آفریقای جنوبی خانه تمنواسپوندیل‌های راینسوشید، دوزیستان شکارچی بزرگ با بدن‌هایی شبیه به کروکودیل‌ها یا سمندر‌های بزرگ بود. این حیوانات منقرض شده عمدتاً از بقایای اسکلتی به جا مانده از آن‌ها شناخته می‌شوند، اما در این مطالعه، محققان مجموعه‌ای استثنایی از فسیل‌ها را ردیابی و توصیف می‌کنند که بینشی در مورد چگونگی حرکت این حیوانات در محیط خود ارائه می‌دهد.
سیستم ابداعی گلدول، موسوم به «گذر طوفان‌های الکتریکی» در رویدادی در ملبورن استرالیا به نمایش درآمده است که به عنوان «تجربه‌ای مشارکتی با ماهیت عمیقا تاثیرگذار و خارج از بدن» توصیف می‌شود.
تنها چند روز پس از درگیری روملو لوکاکو و نیکولو بارلا، درگیری زشت دیگری بین دو بازیکن دیگر اینترمیلان در جریان بازی امشب مقابل پورتو به وجود آمد. این بار آندره اونانا و ادین ژکو در متن ماجرا قرار داشتند.
تمرینات روزهای پایانی تیم جوانان ایران اینروزها در کمپ تیم های ملی دنبال می شود و صمد مرفاوی آخرین توصیه های فنی را به شاگردانش یادآور می شود.
در بیانیه گارد ملی مکزیک آمده است که جمجمه‌ها در فرودگاه بین‌قاره‌ای کوئرتارو در مرکز مکزیک که در فویل آلومینیومی پیچیده شده بودند، در جعبه مقوایی پیدا شدند.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با تیتر خاص و جالب خود، درخشش لیونل مسی در جام جهانی را پوشش داده است.
بوکایو ساکا، ستاره 21 ساله تیم ملی انگلیس، عکس گرفتن با دیوید بکام را لحظه ای خاص در زندگی خود توصیف کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
این سازه بتنی جالب که افتتاح آن حدود ۸ سال به تعویق افتاد، ۱۳۳ متر طول، ۴۶ متر عرض و ۵۵ متر ارتفاع دارد که وزیر حمل و نقل آلمان آن را شاهکار معماری مدنی توصیف کرده است.
رسانه اماراتی از تاکتیک مجیدی به همراه اتحاد کلباء توصیف جالبی کرد.
در همین رابطه صفحه «The Asian Game» به بازگشت کارلوس کی روش به ایران با یک جمله کوتاه واکنش جالبی داشت و توصیف کی روش از ایران به خانه را سوژه خود قرار داد. این رسانه نوشت: کارلوس کی روش به خانه برگشت.
نیک لانگریج دیرینه شناس جانوری از دانشگاه بث انگلستان در توصیف این مارمولک دوران کرتاسه می‌گوید: یک اژد‌های کومودو را تصور کنید که با کوسه سفید بزرگ، دایناسور تی‌رکس و نهنگ قاتل ترکیب شده باشد.
گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این تصویر هرگز در مالکیت عمومی در دسترس نبوده است. در تصویر سیاه و سفید، یک شیء غول‌پیکر به شکل الماس در آسمان دیده می‌شود که گفته شده، یک بشقاب پرنده است. برخی آن را به عنوان بهترین تصویر بشقاب پرنده در جهان توصیف کرده‌اند.
روز گذشته فیلمی از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که یک بانو روی کاپوت آن نشسته بود و راننده این خودرو با یک حرکت نمایشی به منظور جلب مردم در یکی از خیابان‌های چالوس در حال تردد بود، این فیلم در شبکه‌های اجتماعی پیام رسان منتشر شد که باعث حیرت خیلی از شهروندان چالوسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ