ابوالفضل ابوترابی گفت: با لغو قانون اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی ما دیگر چیزی به عنوان ازدواج شرعی نخواهیم داشت و این اتباع می‌توانند به صورت قانونی ازدواج خود را ثبت کنند و جلوی کودک همسری نیز گرفته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدیهی است داوطلبان می‌توانند با مراجعه به مراکز مجری برگزاری آزمون نسبت به دریافت هزینه آزمون و یا انتخاب تاریخ جدید اقدام نمایند.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
مجوز سیرِ قطارهای حومه‌ای شرکت رجا وابسته به سازمان تامین اجتماعی، به علت کاهش سطح استانداردهای ایمنی و رفاهی لازم به مدت یک هفته متوقف شد.
به دنبال تشدید اعتراضات سراسری علیه سیاست‌های ضد انسانی دولت ماکرون، کاخ الیزه از لغو سفر از پیش برنامه‌ریزی شده رئیس جمهور فرانسه به آلمان خبر داد.
سازمان هواپیمایی کشوری پروانه فعالیت ۳شرکت خدمات مسافرت هوایی الوا سیر ایرانیان، طلوع رویایی اهواز و دیدار گشت ترنم را به علت عدم رعایت مقررات آئین نامه ای لغو کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه پس از اینکه گفت‌وگوی زنده تلویزیونی را به علت بیماری نیمه‌تمام رها کرد، امروز چهارشنبه نیز تمام برنامه‌های انتخاباتی برنامه‌ریزی‌شده‌اش را لغو کرد.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
رئیس فدراسیون فوتبال عراق از علت لغو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
داور دیدار استقلال و پیکان تصمیم به لغو بازی این دو تیم به علت بارش شدید برف و لغزندگی زمین گرفت.
اهواز - در ادامه لغو برخی پروازهای فرودگاه اهواز امروز نیز به علت مه گرفتگی ۶ پرواز این فرودگاه لغو شد.
اهواز - لغو پروازهای فرودگاه اهواز به علت مه گرفتگی به قصه تکراری هر روزه این شهر و چالشی برای مردم تبدیل شده است.
رسانه‌های آمریکا از تأخیر تمام پروازهای این کشور و لغو صدها پرواز به علت آنچه مسئولان نقص فنی نامیده‌اند، خبر می‌دهند.
رژیم صهیونیستی مجوز ورود سه عضو ارشد جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین را به سرزمین های اشغالی به علت دیدار با «کریم یونس» لغو کرد.
اهواز - به علت مه گرفتگی، چهار پرواز فرودگاه بین المللی سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز لغو شد.
حزب‌الله لبنان با انشتار بیانیه‌ای اعلام کرد سخنرانی امشب دبیر کل حزب‌الله به علت ابتلا به بیماری لغو شده است.
در پی پیامدهای وقوع طوفان زمستانی و بدی شرایط آب‌وهوایی، رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که امروز یک‌شنبه بیش از ۲ هزار پرواز لغو شده است.
دو تیم هوادار و نساجی منتظر اعلام سازمان لیگ برای برگزاری این مسابقه هستند.
هم‌زمان با اعتراض‌های پراکنده در مناطق مختلف چین به علت مقررات کرونایی، مقامات جزیره تایوان اعلام کردند تا چند روز آینده مقررات کرونایی را لغو خواهند کرد.
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی قادر به لغو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان نیست و علت اصلی مشکلات لبنان، اقدامات آمریکا است.
منابع خبری به علت عدم مشارکت شاه مغرب در نشست سران عرب در الجزایر اشاره کردند.
مسجدسلیمان- نشست خبری سرمربیان تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و مس کرمان به علت نبود برق در سالن نشست خبری لغو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ