داور دیدار استقلال و پیکان تصمیم به لغو بازی این دو تیم به علت بارش شدید برف و لغزندگی زمین گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
محل برگزاری دیدار شاگردان عبدالله ویسی و جواد نکونام هنوز مشخص نیست.
رسانه رسمی استقلال اعلام کرد که تغییرات زیاد در ترکیب تیم، عامل شکست برابر هوادار بوده است.
عقیل کعبی با عقد قراردادی رسمی در لیگ بیست و سوم با پیراهن استقلال خوزستان بازی خواهد کرد.
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان دیدار تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان و حذف استقلال از این مسابقات تأیید شد.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
وریا غفوری بازیکن سابق فوتبال ایران که نتوانست در بازی پیشین استقلال و پرسپولیس با هواداران خود وداع کند، در یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.
با وجود تکذیب موافقت باشگاه استقلال با میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی پیکان - پرسپولیس در حضور تماشاگران، سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان صورتجلسه شورای تامین را امضا کرده و به طور رسمی با تصمیم گرفته شده موافقت کرده است.
مربی استقلال گفت که کمیته داوران باید برای دیدار فینال جام حذفی، از داور خارجی استفاده کند.
صفحه رسمی AFC در واکنش به یکصدمین شهرآورد پایتخت پوستری را در صفحه مجازی خود منتشر کرد.
‌نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز به طور رسمی شروع می‌شود تا در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم دو تیم مدعی سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف یکدیگر بروند. اهمیت این بازی دست‌کمی از جدال برای رسیدن به عنوان قهرمانی ندارد
اولین دیدار استقلال و پرسپولیس بعد از انقلاب به دقیقه نود نرسید، تا ورزشگاه شیرودی در بازی های رسمی دیگر رنگ این بازی را نبیند.
مسئول اجرایی دپارتمان داوران می گوید نباید شرایط را برای داوران سخت کنیم، زیرا آنها نیاز به آرامش دارند.
معمولا تیم های لیگ برتری یک روز بعد از بازی رسمی بازی دوستانه انجام می دهند تا بازیکنان کمتر بازی کرده و ذخیره ها هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.
با اعلام سهیل مهدی دربی پایتخت روز ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
قلعه نویی در مقابل تیم محبوب و قدیمی‌اش در چند مسابقه اخیر نمایش خوبی نداشته و در ۶ رویارویی رسمی گذشته نتیجه‌ای جز شکست عایدش نشده است.
با توجه به گذشت ۳ هفته از حضور زنان برای تماشای دیدارهای استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی، باشگاه نساجی درخواست رسمی خود را برای حضور زنان در بازی هفته آتی به سازمان لیگ ارسال کرد.
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که آنها در روزی که باید برابر پیکان به پیروزی می رسیدند، مقابل این تیم با شکست روبرو شدند.
بعد از دیدار ایران با کامبوج که در رده ملی برگزار شد، بازی استقلال و مس کرمان از سری رقابت‌های لیگ برتر ایران دومین دیدار رسمی است که زنان ایرانی بعد از قریب به ۴۰ سال با خریدن بلیت راهی ورزشگاه می‌شوند.
سازمان لیگ هنوز به طور رسمی محل برگزاری دیدار تیم‌های ملوان انزلی و استقلال را اعلام نکرده است.
باشگاه استقلال صبح امروز (یکشنبه) طی نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، اعتراض خود را نسبت به داوری مصاف این تیم مقابل سپاهان اعلام کرد.
کاوه رضایی به دلیل نرسیدن مجوز بازی و عدم ثبت قرارداد رسمی با استقلال، در دیدار امروز غایب بود.
ریکاردو ساپینتو نخستین ترکیب استقلال در یک بازی رسمی را با حضور دو بازیکن جدید چیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ