معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: به منظور حفظ و همچنین رفع خطر درختان کهنسال عملیات توموگرافی درختان آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مشکلی برای برگزاری بازی دوستانه مقابل آرسنال در روز چهارشنبه ندارد.
ریس جیمز، ستاره چلسی، آماده است تا به اردوی پیش فصل این تیم در آمریکا اضافه شود.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان بعد از دو روز بستری شدن در بیمارستان ، مرخص شد؛ خطر از سر آرش کریمی گذشته است.
معاون سازمان راهداری برنامه سازمان را در سال جاری رفع ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور عنوان کرد و گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در کشور تا پایان دولت سیزدهم رفع خطر خواهد شد
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع ۵۹ نقطه پرتصادف از ۱۱۸ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها و برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد.
مسئول کمیته پزشکی باشگاه پیکان توضیحات کاملی را درباره وضعیت جسمانی سامان فلاح ارائه کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۲۰۰ نقطه را از طریق آشکارسازی نقاط یا بهبود مهندسی تا پایان سال و حتی روزهای ابتدایی سال آینده رفع خطر می‌کنیم.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از انتقال به بیمارستان خطر بزرگ را رد کرده اما باید تحت مداوی بیشتر قرار بگیرد.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدارسازی این ساختمان‌ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت ساختمان ناایمن در این منطقه تخریب شده‌اند.
۳۱ استان کشور درگیر حوادث جوی ناشی از سرمای بی سابقه شده است. رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا می‌گوید، بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد ولی جبران خشکسالی نخواهد بود.
گفته می‌شود مذاکرات بازگشت لوکادیا خوب پیش رفته و باشگاه هم به او قول داده که نهایت مساعدت را با او انجام خواهد داد و برخی نگرانی‌های او را نیز رفع خواهد کرد.
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با این همه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر ای اف سی محرومیتی را برداشته باشد، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. نگاهی به لیست کمبودهای استقلال و پرسپولیس بیندازید...
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از رفع خطر ۱۰ ساختمان ناایمن پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران از رفع خطر از ۲ گود از مجموع سه گود پرخطر در این منطقه خبر داد و گفت: پرونده یک گود هم به مراجع قضائی ارجاع شده است.
آلفونسو دیویس، مدافع جوان و کانادایی بایرن مونیخ، می تواند در جام جهانی 2022 قطر به میدان برود.
آلوارو موراتا در بازی روز گذشته اتلتیکو برابر کادیز به دلیل مصدومیت تعویض شد ولی از بخت خوب او، مصدومیت جدی نیست و او به جام جهانی خواهد رسید.
علیرضا جهانبخش با وجود مصدومیت و تعویض شدن در بازی شب گذشته فاینورد، از فردا در تمرینات تیمش حاضر خواهد شد.
مارکو رویس، مهاجم دورتموند، به دلیل مصدومیت یک ماه‌ به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب همچنان شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
کمیته ایمنی و کمیسیون رفع خطر در محل تاور کج شده در زعفرانیه تشکیل و تدابیر ایمنی، عملیات اجرایی و ترافیکی در حال انجام است و به طور تقریبی ظرف ۷۲ ساعت به اتمام می‌رسد.
مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از رفع خطر و ایمن سازی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری تهران در مرکز شهر و محدوده کریم خان زند خبر داد.
رئیس پلیس راهور از رفع خطر نقاط حادثه خیز مسیر تردد زائران اربعینی خبر داد و گفت: 65 درصد از افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کردند مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کردند.
«جان اراث» با بیش از سه دهه سابقه کار در وزارت خارجه امریکا که اکنون به عنوان مدیر ارشد سیاست در مرکز کنترل تسلیحات فعالیت می‌کند به «نیوزویک» می‌گوید: طرح اساسی توافق هم چنان همان چیزی است که برای بیش از یک سال بوده است: پایبندی به رفع تحریم ها. به وضوح به نفع همه طرفین است که برجام را از سر بگیرند و اجازه ندهند دیگر ملاحظات سیاسی مانعی در این مسیر ایجاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ