علیرضا جهانبخش با وجود مصدومیت و تعویض شدن در بازی شب گذشته فاینورد، از فردا در تمرینات تیمش حاضر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار تصویری از رادیوگرافی زانوی پای لوسیانو سانچز نشان می دهد که او ممکن است یک سال از میادین به دور باشد.
فیل فودن، بازیکن منچسترسیتی نزدیک بود در جشن قهرمانی خیابانی تیمش با یک مصدومیت بزرگ مواجه شود.
مصدومیت خواکین سانچز، اسطوره بتیس، در دیدار شب گذشته مقابل بارسا ممکن است باعث نرسیدن او به رکورد بیشترین بازی در تاریخ لالیگا شود.
رافائل نادال ممکن است برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۵ حضور در بین ۱۰ تنیسور اول جهان را از دست دهد.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
اشتفان افنبرگ، ستاره سابق آلمان، از رفتار مانوئل نویر که منجر به مصدومیت او شد ابراز ناراحتی کرد.
فدراسیون بسکتبال با برنامه غیر اصولی خود برای دو نماینده ایران در رقابت‌های غرب آسیا، ۸ ملی پوش را در خطر مصدومیت قرار داده است.
علیرغم مصدومیت خارج از میدان، مانوئل نویر مشمول جریمه از سوی مدیران بایرن مونیخ نخواهد شد.
سرمربی تیم ملی برزیل این روزها با فشارهای زیادی روبروست که او را متهم به استفاده از بازیکنان مصدوم و به خطر انداختن سلامتی‌ آنها کرده اند.
حرکت کریستین پولیشیچ که برای باز کردن دروازه ایران بی‌محابا به سمت توپ حمله کرد و سلامتش را به خطر انداخت با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
لحظه برخورد شدید شهرانی با زانوی دروازه بان عربستان که منجر به مصدومیت شدید و بیهوشی او در دقایق وقت اضافه شد
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که کریم بنزما تا شروع جام جهانی و برای به دور ماندن از خطر مصدومیت برای رئال بازی نخواهد کرد. او احتمال خرید بازیکن در زمستان را هم رد کرد.
آلوارو موراتا در بازی روز گذشته اتلتیکو برابر کادیز به دلیل مصدومیت تعویض شد ولی از بخت خوب او، مصدومیت جدی نیست و او به جام جهانی خواهد رسید.
احمد نوراللهی هافبک ایرانی شباب الاهلی امارات در ترکیب تیمش دچار مصدومیت شدیدی شد و حضورش در جام جهانی به خطر افتاده است.
علیرضا جهانبخش علی‌رغم مصدومیتی که در لیگ اروپا برای او به وجود آمد، بدون مشکل تمریناتش را ادامه می‌دهد.
علیرضا جهانبخش علی‌رغم مصدومیتی که در لیگ اروپا برای او به وجود آمد، بدون مشکل تمریناتش را ادامه می‌دهد.
لحظه افتادن لیونل مسی روی زمین باعث شد سرخیو آگوئرو و مردم آرژانتین استرس بالایی را تحمل کنند.
علاوه بر مشکل مصدومیت، در روزهای اخیر رابطه اینتر و روملو لوکاکو نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه، در همان ثانیه های ابتدایی دیدار با ایران مصدوم شد و وضعیت او برای حضور در جام‌جهانی نامشخص است.
بعد از شیخ دیاباته اکنون دیگر ستاره پرسپولیس نیز با مصدومیت مواجه شده و این در حالیست که نگرانی برای وضعیت آسیب دیدگی او، به بحث اصلی کادرفنی و پزشکی تبدیل شده بود.
مارکو رویس، مهاجم دورتموند، به دلیل مصدومیت یک ماه‌ به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب همچنان شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
علیرضا جهانبخش در یک برخورد با بازیکن اشتروم گراتس، فرود عجیبی را تجربه کرد که خطر یک مصدومیت وحشتناک را برای او داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ