ریس جیمز، ستاره چلسی، آماده است تا به اردوی پیش فصل این تیم در آمریکا اضافه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مشکلی برای برگزاری بازی دوستانه مقابل آرسنال در روز چهارشنبه ندارد.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان بعد از دو روز بستری شدن در بیمارستان ، مرخص شد؛ خطر از سر آرش کریمی گذشته است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
معاون سازمان راهداری برنامه سازمان را در سال جاری رفع ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور عنوان کرد و گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در کشور تا پایان دولت سیزدهم رفع خطر خواهد شد
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع ۵۹ نقطه پرتصادف از ۱۱۸ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها و برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد.
مسئول کمیته پزشکی باشگاه پیکان توضیحات کاملی را درباره وضعیت جسمانی سامان فلاح ارائه کرد.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از انتقال به بیمارستان خطر بزرگ را رد کرده اما باید تحت مداوی بیشتر قرار بگیرد.
۳۱ استان کشور درگیر حوادث جوی ناشی از سرمای بی سابقه شده است. رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا می‌گوید، بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد ولی جبران خشکسالی نخواهد بود.
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با این همه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر ای اف سی محرومیتی را برداشته باشد، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. نگاهی به لیست کمبودهای استقلال و پرسپولیس بیندازید...
شهردار منطقه ۱۳ تهران از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدار سازی این ساختمان‌ها خبر داد.
معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: به منظور حفظ و همچنین رفع خطر درختان کهنسال عملیات توموگرافی درختان آغاز شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از رفع خطر ۱۰ ساختمان ناایمن پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران از رفع خطر از ۲ گود از مجموع سه گود پرخطر در این منطقه خبر داد و گفت: پرونده یک گود هم به مراجع قضائی ارجاع شده است.
آلفونسو دیویس، مدافع جوان و کانادایی بایرن مونیخ، می تواند در جام جهانی 2022 قطر به میدان برود.
آلوارو موراتا در بازی روز گذشته اتلتیکو برابر کادیز به دلیل مصدومیت تعویض شد ولی از بخت خوب او، مصدومیت جدی نیست و او به جام جهانی خواهد رسید.
علیرضا جهانبخش با وجود مصدومیت و تعویض شدن در بازی شب گذشته فاینورد، از فردا در تمرینات تیمش حاضر خواهد شد.
سرپرست شهرداری آبادان در خصوص فعالیت کسبه اطراف متروپل گفت: تا زمانی که ارتفاع طبقات ساختمان کم نشود، خطر رفع نخواهد شد بنابراین پس از تکمیل عملیات آواربرداری امکان فعالیت کسبه وجود دارد.
مارکو رویس، مهاجم دورتموند، به دلیل مصدومیت یک ماه‌ به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب همچنان شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
کمیته ایمنی و کمیسیون رفع خطر در محل تاور کج شده در زعفرانیه تشکیل و تدابیر ایمنی، عملیات اجرایی و ترافیکی در حال انجام است و به طور تقریبی ظرف ۷۲ ساعت به اتمام می‌رسد.
مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از رفع خطر و ایمن سازی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری تهران در مرکز شهر و محدوده کریم خان زند خبر داد.
شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به ناایمنی و خطرساز بودن ساختمان پاساژ آزاد درق محدوده سه راه جمهوری در خیابان حضرت ولیعصر عج گفت: طی روز های گذشته با فرماندار تهران نشستی داشتیم و موضوع ضرورت تخلیه پاساژ مذکور به عنوان‌ اولین گام رفع خطر مطرح وپیگیری شد. ضمنا موضوع به شورای تامین استان نیز ارجاع و در شورا مطرح شده است.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در پی فرونشست سقف کانال هدایت آبهای سطحی شقایق در این منطقه محل حادثه با حضور به موقع عوامل اجرایی و اقدامات معاونت فنی و عمرانی رفع خطر و ایمن سازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ