مصرف زالزالک می‌تواند یک درمان خانگی و طبیعی برای از بین بردن بسیاری از عفونت‌ها به‌خصوص بیماری‌های ریوی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: به میوه فروش، هتل، رستورانو حتی نصاب پرده هم بدهکاریم. یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون بدهکار برق هستیم. این فدراسیون ۱۷ میلیارد بدهی مالیاتی دارد.
عناب کمتر در کشور شناخته شده است، در صورتی که میزان ویتامین C آن به مراتب بالاتر از مرکبات است به طوری که به عنوان قرص ویتامین C طبیعی معرفی شده است و محققان آن را مهم‌ترین منبع این ویتامین برای تغذیه انسان می‌دانند.
محققان دانشگاه تمپل پنسیلوانیا پی بردند که کنسانتره آب آلو ژاپنی می‌تواند به کاهش خطر بیماری قلبی عروقی در افراد مبتلا به فشار خون کمک کند.
با اینکه این روز‌ها پرتقال دیگر میوه فصل پاییز و زمستان نیست و همه فصل‌ها می‌توان پرتقال خورد، ولی پرتقال فصل، آن هم از نوع غیروارداتی طعم و مزه خاصی دارد.
شاید باور نکنید، ولی میوه پاپایا در کشور ایران نیز کاشته می‌شود و به عنوان یکی از انواع میوه‌های وارداتی در بازار میوه و تره‌بار برخی از شهر‌ها وجود دارد. پاپایا در ظاهر ترکیبی از خربزه و گلابی است که ویژگی‌ها و خواص منحصربه‌فردی دارد. به طور معمول پاپایا در ابعاد ۱۵ الی ۲۰ سانتی‌متر دیده می‌شود.
بعضی عادات غذایی هستند که ممکن است غلط یا درست باشند، مثل خوردن میوه بعد از صرف غذا که مخالفان و موافقانی دارد.
مصرف روزانه کیوی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند و بروز یبوست ناشی از روزه‌داری را بهبود می‌بخشد. یبوست یکی از مشکلات گوارشی آزاردهنده است که عوامل مختلفی از جمله مصرف داروها، تغذیه نامناسب، عدم‌فعالیت بدنی کافی، استرس، سفر و... در ایجاد آن نقش دارند.
رئیس سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت:قیمت‌ میوه‌های نوبرانه مثل گوجه سبز و چاقاله بادام در ابتدای فصل برداشت بسیار بالا بوده از این رو در راهبرد سازمان میادین میوه و تره بار نیست.
مخلوط میوه بلوط بوداده در دوغ یا ماست، اسهال را در دام و انسان بند می‌آورد. همچنین گال بلوط بعنوان مقوی معده، رفع کننده خونریزی‌ها بکار می‌رود. بلوط دارای مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، فسفر است که به تقویت سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند و همچنین از احتمال پوکی استخوان جلوگیری می‌کند. کلسیم ماده معدنی حیاتی بوده که برای تراکم مواد معدنی استخوان ضروری است و به مقدار کافی یافت می‌شود.
این عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: معمولا از میوه‌های خیس خورده کهورک در آب برای درمان بعضی بیماری‌های کلیوی و ادراری استفاده همچنین میوه و ریشه گیاه بصورت پودر شده برای زخم‌ها بکار می‌برند.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار تهران در استان تهران آغاز شده است.
برداشت پرتقال در باغ های مرکبات مازندران که از اواسط پاییز با کامل شدن قند این میوه پاییزی شروع شد بمدت شش ماه ادامه خواهد داشت.
میدان مرکزی میوه و تره بار تهران قیمت انواع میوه را در روزهای پایانی پاییز تعیین کرد.
مصرف میوه‌ها در زمان درست باعث سم زدایی بدن، افزایش انرژی، کاهش وزن و فواید بسیار دیگری خواهد شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در میمه، گفت: فعالیت امواج متناوب بارشی طی روز شنبه ۲۶ آذر بارندگی در استان فراگیر می‌شود.
میوه و آجیل بلندترین شب سال برای جشن ایرانیان با قیمت مناسب تامین است اما در مقابل نوسان قیمتی در بازار گوشت مرغ ادامه دارد.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای تأمین میوه شب یلدا گفت: اجازه نمی‌دهیم قیمت میوه برای شب یلدا بالا رود.
خرمالو برای پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا: بسیاری از مشکلات التهابی، عفونت، سرماخوردگی و آنفولانزا را می‌توان با مصرف منظم خرمالو پیشگیری کرد. به خاطر این است که میوه خرمالو شامل مقدار غنی ویتامین ث است که بدن را برای مبارزه با این عفونت‌ها مصون می‌کند.
زایگان یا به قول اهالی شمیران و رودبار قصران «زاگون» در تابستان، چون نگینی سبز در دل کوه‌های شمیران و در کنار رودخانه‌های پرآب جا خوش کرده است. در پاییز باغ‌های میوه و درختان هزاررنگ این روستا، آن را به نگینی رنگارنگ و بی‌همتا تبدیل می‌کنند.
مصرف روزانه نارنگی در روز‌های سرد پاییزی می‌تواند علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، به تنظیم فشار خون، حفظ سلامت سیستم قلبی‌عروقی و اکسیژن‌رسانی بهتر به عضلات بدن کمک کند.
کیک به یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه به در ترکیباتش بافتی لطیف و عطر و بوی بسیار دلچسبی دارد.
خرمالو سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی است. خرمالو همچنین منبع خوبی از فیبر، فسفر، کلسیم، ویتامین C و ویتامین A است
انار یک غذای سرشار از آنتی اکسید‌های قوی و موادی بسیار مفید برای سلامتی مانند فلاونوئیدها، آنتوسیانین‌ها، اسید پونیک، الاژیتانین‌ها و سایر موادی که دارای خواص ضد ویروسی، فشار خون بالا و ضد التهاب است.
میوه انرژی‌زا و سرشار از پتاسیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ