مصرف روزانه کیوی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند و بروز یبوست ناشی از روزه‌داری را بهبود می‌بخشد. یبوست یکی از مشکلات گوارشی آزاردهنده است که عوامل مختلفی از جمله مصرف داروها، تغذیه نامناسب، عدم‌فعالیت بدنی کافی، استرس، سفر و... در ایجاد آن نقش دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محقق اصلی و استادیار، جنیفر مایلز چان که خود را «خو گرفته به فیجوا» توصیف می‌کند، در مورد پتانسیل پودر فیجوا برای معکوس کردن پیش دیابت هیجان زیادی دارد. از نظر تئوری، پودر فیجوا فواید کاهش وزن را افزایش می‌دهد و منجر به بهبود سطح قند خون می‌شود.
میوه‌ها بهترین منابع تامین کننده آب، املاح و ویتامین‌های مورد نیاز بدن هستند.
میوه عناب می‌تواند به‌عنوان یک غذای سالم مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا همه محتویات فیبر‌های غذایی و فروکتوز موجود در آن می‌تواند با آهسته کردن هضم غذا به کنترل قند خون کمک کند.
زاپوته مامه ای نام اوست. این میوه شگفت انگیز برای هزاران سال منبع غذایی مهمی برای جمعیت مکزیک و آمریکای مرکزی بوده است.
مرغوب‌ترین انگور یاقوتی در تاکستان‌های سیستان و بلوچستان پرورش می‌یابد. انگور نوبرانه در بهار، انگور یاقوتی است که حدودا اوایل خرداد راهی بازار می‌شود. انگور یاقوتی سیستان طعم، رنگ، مزه و رنگ منحصر به فردی دارد. دیگر انگور‌های یاقوتی بیشتر در ساوه و شهریار به عمل می‌آیند. تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که انگور یاقوتی می‌تواند در کنترل فشار خون بالا و کلسترول خون نقش مهمی داشته باشد. قیمت هر کیلوگرم از این انگور بسته به کیفیت بار و شهرستانی که از آنجا می‌آید متغیر است.
متأسفانه بدلیل شلیک گلوله های ساچمه ای از اسلحه شکاری پران، دو برادر و یک شخص دیگر جان خود را از دست داده اند.
ویتامین ای یا ویتامین E یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است. این ویتامین خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و از بافت‌های بدن در مقابل اثرات مخرب رادیکال آزاد برخی از ترکیب‌های شیمیایی محافظت می‌کند. بنابراین باید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
خیلی‌ها لیزر بدن را مؤثر و بی‌ضرر می‌دانند؛ چون به نظر آنها این شیوه حذف موهای زائد هیچ خطر بلندمدتی برای سلامتی ندارد. اما برخی از افراد ممکن است بعد از مراحل درمان با لیزر، دچار عوارض جانبی موقتی شوند. توصیه می‌کنیم قبل از درمان با لیزر، با متخصص پوست مشورت کرده و تست انجام دهید.
موهای چرب را با صابون بشوییم یا شامپو؟ اگر موهای چرب دارید و این سوال برایتان پیش آمده این مطلب را بخوانید.
زمانی که میوه خیار آبپاش می رسد، دانه های قهوه ای رنگ موجود در خود را همراه با مایعی چسبناک به صورت انفجاری تا فاصله 3 تا 6 متری پرتاب می کند. این اقدام برای دانه پراکنی صورت می گیرد.
مطالعات نشان داده‌اند که خوردن بلوبری یا ترکیبات بلوبری معروف به آنتوسیانین‌ها، عملکرد عروق را بهبود می‌بخشد.
هیولای نروژی سیتی، خود‌ را به حالت ناشناس تغییر داد تا اینگونه بتواند مقابل آرسنال گلزنی کند.
پیش بینی سفر در تعطیلات پیش رو، مرمت و احیای عمارت مسعودیه، احیای جایزه صادراتی گردشگری و آبگیری اسخرهای پرورش میگو در کنار گنبد نمکی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته‌ گذشته بود.
پیش بینی سفر در تعطیلات پیش رو، مرمت و احیای عمارت مسعودیه، احیای جایزه صادراتی گردشگری و آبگیری اسخرهای پرورش میگو در کنار گنبد نمکی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته‌ گذشته بود.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای رفع محدودیت صادرات سیب و پرتقال را خواستار شد اتین در حالی است که در توزیع میوه ایام نوروز مردم نسبت به کمبود این اقلام گلایه مند بودند.
سازمان میادین میوه و تره بار در اطلاعیه ای ساعات فعالیت این مراکز در ایام نوروز را اعلام کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۴هزار و ۵۰۰تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت:میزهای خدمت قضایی و حقوقی در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تمامی شهرها برپا می‌شود.
میوه کیوی به عنوان یک عامل آنتی اکسیدان قوی محسوب می­‌شود.
آناناس، میوه‌ای سرشار از ویتامین C است، که کم خونی، نقرس و زخم معده را درمان، خون را تصفیه و بدن را پاکسازی می‌کند.
در هفته دوم دی ۱۴۰۱ قیمت میوه و سبزیجات اعلام شد. نرخ خیار گلخانه ای افزایش یافته و مبنای قیمت موز همچنان عرضه و تقاضا تعیین شده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: در میادین میوه و تره‌بار تخم‌مرغ فله ۲ هزار تومان کمتر از نرخ اعلامی وزارت جهاد کشاورزی و با قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
ماست خامه ای، خوشمزه و لذیذ، یک مکمل عالی برای رژیم کاهش وزن است. به طور خاص، ماست یونانی در هر وعده، غنی از پروتئین است که آن را به غذایی ایده‌آل برای کاهش وزن تبدیل می‌کند. سعی کنید یک فنجان (۲۸۵ گرم) ماست یونانی را با مقداری میوه، دانه چیا یا جوانه گندم مخلوط و در وعده صبحانه میل کنید.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای درباره متن نوشته شده در ذیل فاکتورهای میادین توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ