سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: به میوه فروش، هتل، رستورانو حتی نصاب پرده هم بدهکاریم. یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون بدهکار برق هستیم. این فدراسیون ۱۷ میلیارد بدهی مالیاتی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۳ تا ۲۹ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۶ تا ۲۲ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۹ تا ۱۵ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۹ تا ۱۵ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
جنگ میان ژنرال عبدالفتاح البرهان و ژنرال محمد حمدان دقلو تاثیرات بسیار منفی و مخربی بر اقتصاد سودان گذاشته است.
جنگ میان ژنرال عبدالفتاح البرهان و ژنرال محمد حمدان دقلو تاثیرات بسیار منفی و مخربی بر اقتصاد سودان گذاشته است.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲ تا ۸ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۲ تا ۲۸ خرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
در ادامه می‌توانید تصویری جالب از یک میوه فروشی در بازار رشت مربوط به یک قرن قبل را مشاهده کنید.
همۀ واحد‌های صنعتیِ مستقر در میدان میوه‌و‌تره‌بار تهران که اشتغال به تولید و فروش آب‌انگور و تغییر کاربری دارند باید دستگاه‌های آب‌گیری را جمع کنند و به شغل اصلی (حق‌العمل‌کاری میوه‌وتره‌بار) برگردند.
بنا به دستور دادستانی استان تهران فروش آب انگور در میدان مرکزی میوه‌ و تره‌بار تهران ممنوع شد.
با فرا رسیدن فصل بهار، فصل فروش گوجه سبز‌های خوشمزه و ترش فرا می‌رسد و شما می‌توانید علاوه بر مصرف خام این میوه خوشمزه، در انواع غذا‌ها یا دسر‌ها از آن استفاده کنید.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: مردم در صورت عرضه میوه و سبزیجات خارج از عرف و گران فروشی میوه فروشان با شماره ۵۵۶۶۲۳۸۰ تماس بگیرند.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: مردم در صورت عرضه میوه و سبزیجات خارج از عرف و گران فروشی میوه فروشان با شماره ۵۵۶۶۲۳۸۰ تماس بگیرند.
برخی از فروشگاه‌های اصلی فروش مواد غذایی در بریتانیا طی روز‌های گذشته برای عرضه سبزیجات تازه به ویژه گوجه‌فرنگی با مشکل روبرو شده‌اند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه فروش دوره گرد بیش از ۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد همه قربانیان این پرونده بعد از خرید میوه از یک میوه فروش سیار در تهران حسابشان خالی شده و به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: در میادین میوه و تره‌بار تخم‌مرغ فله ۲ هزار تومان کمتر از نرخ اعلامی وزارت جهاد کشاورزی و با قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص درگیری مالک یک میوه‌فروشی در این شهرستان با مستأجرش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب ۴۸ ساله پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری کرده و بر اثر آن مستأجر ۵۴ ساله‌اش را به قتل رسانده است.
قاتل ۳۰ ساله گفت: همه چیز به خاطر یک نگاه رخ داد من و دوستم جلیل سوار بر موتورسیکلت مقابل میوه فروشی ایستادیم، جوان میوه فروش در حالی که کنار همسر و دختر دو ساله اش مشغول کار بود رو به من کرد و گفت: «چیه! چرا این طوری نگاه می‌کنی؟ به او گفتم برو پی کارت! در حال مشاجره لفظی بودیم که برادر جوان میوه فروش به همراه دوستش از راه رسید و با میله آهنی به موتورسیکلتم کوبید من هم چاقو را بیرون کشیدم و قفسه سینه مرد میوه فروش را شکافتم...
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به منظور افزایش ارائه خدمات با کیفیت محصولات خود را با کیفیت بالاتر و قیمت پایین تری نسبت به سایر مراکز فروش سطح شهر عرضه می کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از راه‌اندازی اپلیکیشن فروش آنلاین میوه و تره بار در آینده نزدیک خبر داد.
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با هدف حمایت از خانوار و سهولت در خرید، همچنان محصولات را با نرخ پایین‌تر نسبت به سایر مراکز فروش عرضه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ