سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان این که گفته بودم باید در این تیم انقلاب صورت بگیرد به تشریح عملکرد این تیم در مسابقات گذشته پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: هنوز برای صحبت درباره فینال زود است و باید روی مسابقات بعدی تمرکز کنیم.
دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.
بازیکن تیم ملی هندبال زنان گفت: سرخوردگی حذف از بازی‌های آسیایی برای ما خواهد ماند و باید چهار سال دیگر منتظر باشیم تا شاید مسئولان تصمیم به اعزام بگیرند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه پیش بینی‌اش این بوده که ایران در هر هفته از لیگ ملت‌های والیبال دو پیروزی کسب کند، گفت: چرا صدای معنوی نژاد زمانی که توسط لوزانو خط خورد، در نیامد؟
کارشناس فوتبال با ارزیابی حضور تیم ملی ایران در تورنمنت کافا گفت: بازیکنان تیم ملی ایران باید روی تمرکز ذهنی خود مثل آمادگی و تمرکز بدنی کار کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی قوی نیاز دارد نه بازی با تیم‌های درجه سه، گفت: فدراسیون فوتبال به جای دادن وعده‌ پوچ، به قول‌هایش عمل کند.
محمود احمدی نژاد که در دوران ریاست جمهوری خود به دیدار تیم ملی رفته بود گفت: باید با یکدیگر مهربان باشیم.
مربی تیم ملی نروژ امروز تایید کرد که ارلینگ هالند به دلیل مصدومیت اردوی تیم را ترک کرده و از این بابت بسیار متاثر بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه روند موفقیت استقلال بسیار مثبت بود، گفت: تعطیلی لیگ روند خوب آبی پوشان را برای ادامه مسابقات متوقف کرد و باید کادر فنی مراقب این موضوع باشد.
سرمربی تیم‌ملی بسکتبال گفت: مهم این بود که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و باید از این قضیه برای پرورش جوانان خوشحال باشیم.
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بودجه ورزش پاسخگوی فعالیت‌های ورزشی نیست، گفت: مهدی تاج باید زودتر احکام تیم فوتبال امید را بزند.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: با گزینه ای که در فضای مجازی از آن نام برده شده بود هیچ مذاکره ای از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.
سرمربی تیم ملی هندبال اسلوونی گفت: تیم ایران بازی خوبی ارائه کرد و در نیمه اول تلاش بسیار خوبی را از سوی تیم این تیم شاهد بودیم.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. باید آنها روی بازی‌های بعدی تمرکز کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نیمه دوم در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود گفت: باید به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد و رویا ما کامل نشد و از حالا باید به فکر گام بعدی باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نیمه دوم در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود گفت: باید به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد و رویا ما کامل نشد و از حالا باید به فکر گام بعدی باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که بازیکنانش برابر ولز یک روز فوق العاده را پشت سرگذاشتند گفت: این شروع کار ما بود و باید در دیدار با آمریکا کار صعود را تمام کنیم.
پرافتخارترین بوکسور اسبق تیم ملی گفت: باید برای موفقیت برنامه‌ریزی داشته باشیم، چیزی که در اردن وجود نداشت و برای همین تیم ناکام ماند.
پیش از این اعلام شده بود لیست تیم ملی یک هفته قبل از مسابقات (۲۳ آبان) اعلام می‌شود. اما طبق برنامه ریزی صورت گرفته کاروان ایران در این روز به دوحه اعزام می‌شود و طبیعتا بازیکنان از قبل باید مشخص شوند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داور مسابقه با نساجی باید برای او بیشتر احترام قائل می‌شد، گفت: کارلوس کی‌روش مربی من بوده و برایش در تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که تیمش حالا باید خود را برای اصلی‌ترین بخش کار یعنی حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده کند.
مدیرفنی تیم ملی هندبال زنان گفت: بزرگترین مشکل بازیکنان بدنسازی بود و آنها از نظر بدنی خیلی خسته بودند و بازیکنان شادابی نبودند.
موسوی در پاسخ به این سوال که اگر تغییر و تحولی در شرایط تیم ملی شود، در اردو می‌ماند، گفت: الان وقت تغییر و تحول نیست و باید با همین شرایط برویم. برخی تیم های درجه چند آسیا شرایط‌شان از ما بهتر است. شرایط ما از چند سال قبل بد بود، اما امسال فاجعه است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان این که گفته بودم باید در این تیم انقلاب صورت بگیرد به تشریح عملکرد این تیم در مسابقات گذشته پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ