سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه پیش بینی‌اش این بوده که ایران در هر هفته از لیگ ملت‌های والیبال دو پیروزی کسب کند، گفت: چرا صدای معنوی نژاد زمانی که توسط لوزانو خط خورد، در نیامد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
ضعف عضلات می‌تواند منجر به تق تق کردن ستون فقرات هنگام حرکت بشود. طولانی نشستن یا ایستادن منجر به وارد آمدن فشار زیاد به مفاصل و حتی ایجاد درجاتی از آرتروز در مفاصل می‌شود و حتی می‌تواند با درد، علاوه بر این صدا‌ها همراه شود.
در روز‌های اخیر به دنبال افزایش قیمت چانگان‌های وارداتی سایپا، صدای اعتراض متقاضیان بلند شده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد مهم‌ترین دلیل این اتفاق، تغییر حقوق ورودی خودرو‌های سواری است.
خانه شیبلی در خیابانی شیب دار واقع شده و چشم انداز وسیعی به اردوگاه چنین دارد. او می‌توانست نیرو‌های اسرائیلی را ببیند که در حال حرکت در اردوگاه بودند. همسایه‌ها در تماس با یکدیگر خبر می‌دادند که نیرو‌های اسرائیلی به ترتیب به خانه‌ها وارد می‌شدند. صدای سهمگین راکت آمد. حدود ۱۲ سرباز وارد شدند. برادرزاده حسین در حالی که پسرش در آغوش اش گریه می‌کرد و همسرش پهلوی او را گرفته بود در مقابل سربازان ایستاده و با التماس به زبان عبری گفت:"یک بچه کوچک اینجاست"!
سرمربی تیم ملی والیبال ایران به انتقاد محمدجواد معنوی‌نژاد پس از اینکه از لیست تیم ملی در هفته دوم مسابقات خط خورد، واکنش نشان داد و گفت: چرا زمانی که لوزانو قبل از المپیک کنارش گذاشت، صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ خطش زد و حرف نزد. او حق نداشت به فدراسیون والیبال و تیم ملی توهین کند.
تشکیل شورای ائتلاف و شورای وحدت و آنچه این دو شورا در انتخابات سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ پشت سر گذاشتند به خوبی گویای انتظار هر یک برای در دست گرفتن یا حفظ قدرت تاثیرگذاری و تصمیم‌گیری در بین اصولگرایان است. در سکوت بسیاری از چهره‌ها و گروه‌های سنتی اصولگرا می‌توان این استدلال را شنید که حالا که صدای نقد‌ها از «شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی» بلند شده، چرا راهبری و تصمیم‌سازی نباید حق شورای وحدت باشد.
معترضان فرانسوی برای رساندن صدای اعتراض خود به‌گوش مقامات دولت، دست به اثاثیه آشپرخانه برده‌اند؛ کشوری در ظاهر مهد دموکراسی که در عمل تظاهرات با قابلمه و ماهیتابه را نیز برنمی‌تابد.
ما با رفع ناهماهنگی صوتی و بهتر کردن صدای خواننده با استفاده از نرم افزار مشکلی نداریم. هم چنین، ما با لب خوانی خوانندگان در کنسرت‌ها نیز کنار آمده‌ایم. ما با برخی از نوازندگان ناشناس که ساز می‌نوازند نیز مشکلی نداریم پس چرا بر روی آواز‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی خط می‌کشیم؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مجیدرضا حریری گفت: بنا به گفته مسوول تفحص مجلس، اتاق ۷ هزار میلیارد تومان در بانک سپرده دارد، بنا به صورت‌های مالی خودشان می‌گویند ۲ هزار میلیارد. خب از این ۲ هزار میلیارد که چندین میلیون دلار می‌شود مثلا ۵۰ هزار دلار خرج کنید و به اجلاس داووس بروید و ۵۰ هزار دلار دیگر خرج کن و در اجلاس‌های بین‌المللی برو و صدای بخش خصوصی باش. بگو من چرا نمی‌توانم کشتی روی آب داشته باشم و محموله‌ام را روی آب می‌گیرید؟ چرا حق ندارم کشتی‌ام را به عنوان کالای ایرانی بیاورم؟
معیار برتری در این مسابقه طرح پرسشی شفاف، کاربردی و دقیق است. سؤالی که قاسم‌پور برای شرکت در این مسابقه مطرح کرد این بود که «اساس مولکولی توجه کردن چیست؟ چرا زمانی که به صدای ساعت فکر می‌کنیم صدای آن بیشتر از زمانی است که به آن فکر نمی‌کنیم؟»
وقتی از اهل هنر آواز می‌خواهند کنسرت موسیقی برگزار کنند و صدای آقای علم‌الهدی هم در مشهد درنمی‌آید و مسؤولین مربوطه برگزار نشدن یا پاسخ ندادن به این دعوت را به حساب فشارِ گروه‌های فشار مجازی می‌گذارند و صدای گروه‌های فشار واقعی درنمی‌آید که چرا از برند ما استفاده می‌کنید یلدا که جای خود دارد!
ساده انگاری است اگر فکر کنید با آرام شدن فضا و پایین آمدن التهابات، اصل موضوع حل شده است درحالی که اینگونه نیست؛ قطعا اگر تدبیر لازم و بایسته‌ای صورت نگیرد آتش زیر خاکستری خواهد بود.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تداوم نقش‌آفرینی و عدم کناره‌گیری زیدآبادی و زیدآبادی‌ها یک الزام است. الزام از این حیث، که بودن و ماندن آن‌ها در صحنه، کورسو‌های امید به آینده را روشن نگه خواهد داشت. آن‌ها باور عمیقی به تغییر و گذار به وضعیت بهتر دارند، اما از مسیر مشروع، معقول و قانونی، نه خشونت و افراط‌گرایی. وجودشان نماد حضور نیرو‌های میانجی میان جامعه و سیاست است و حذف‌شان معادل از میان رفتن صدای عقلانیت میان مردم و نهاد‌های رسمی؛ بنابراین باید نهاد‌های رسمی و البته بخش‌های از جامعه با رفتار‌های رادیکال و نامعمول، یاد بگیرند با «زیدآ‌بادی‌ها» تعامل کنند، تا صدا و فضای گفتگو و تعامل در کشور زنده نگه داشته شود.
سوای اینکه انتظار می‌رود شخصی به مراتب باسابقه‌تر بر کرسی مدیران مسئول تکیه بزند و مدیران مسئول نیز همواره سراغ چهره‌های باسابقه معنادار رفته‌اند که دست‌کم دو دهه فعالیت مداوم در مطبوعات را داشته‌اند، تجربه نشان داده اشخاصی مورد توجه مدیران مسئول قرار می‌گیرند که چهره‌ای میان رو داشته باشند و بتوانند واقعاً بخش وسیعی از رسانه‌ها را با تنوع فکری مختلف نمایندگی کنند و صدای آنها در هیات نظارت بر مطبوعات باشند.
بهادری جهرمی تاکید کرد: اینکه چرا در اینستاگرام صدای دشمن بیشتر به گوش می‌رسد به خاطر این است که اینستاگرام مال دشمن است. البته در آن فضا هم ما اعتقاد داریم که باید صدای ما بیشتر شنیده شود ولی اول زمین بازی را بشناسیم بعد درباره امکان‌ها صحبت کنیم.
در هفته های گذشته اعتراضات خیابانی، تمرکز رسانه‌ها، دولت و افکار عمومی را به خود اختصاص داده است.
یک کارشناس ارشد مسایل بین‌الملل گفت: لابی اسرائیل و سازمان مجاهدین - که بیش‌ترین تاثیر را بر دولت کانادا دارند - می‌خواهند در خارج از کشور جز صدای «فشار حداکثری»‌ها و ویرانی‌طلب‌ها و در داخل جز صدای تفرقه و افراط بلند نباشد.
زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره‌ای غضب آلود گفت: ۱۳ سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم، اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش‌های پزشکی یا حتی مخارج درمان را نمی‌پرداخت به همین دلیل من هم نمی‌توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم، اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم.
آیا کسی حتی یک درصد احتمال این را می‌دهد که رئیس صداوسیما و سایر مدیران سازمان، نسبت به لزوم پوشش بحران بی‌آبی در شهرکرد و همدان آگاه نباشند؟ یعنی حتی اگر یک کلمه هم در این‌باره نگفته‌اند، به دلیل آن بوده که نمی‌دانستند باید لااقل یک کلمه در این‌باره بگویند؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ