پائولو کالفی، نایب رئیس باشگاه گرمیو، گفت که مسی به لوئیس سوارز توصیه کرده راهی گرمیو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
منصور قنبرزاده می‌گوید 60 درصد درآمد باشگاهی فوتبال ایران باید از حق پخش تلویزیونی باشد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: فصل آینده لیگ برتر فوتبال منظم‌تر از فصل‌های قبل برگزار می‌شود.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هزینه هتل محل اقامت تمام تیم های حاضر در جام ملت ها توسط AFC پرداخت می شود.
سرپرست نائب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: به درخواست مسئولین فدراسیون کاراته و به دلیل آنکه به این رشته دینی احساس می‌کردم، همکاری خود را از سر گرفتم.
سرپرست نائب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: به درخواست مسئولین فدراسیون کاراته و به دلیل آنکه به این رشته دینی احساس می کردم، همکاری خود را از سر گرفتم.
دادستانی شهر بارسلونا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت 7 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های 2001 تا 2018، رسما شکایت خواهد کرد.
دادستانی اسپانیا از باشگاه بارسلونا به اتهام پرداخت 7 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا بین سال‌های 2001 تا 2018، رسما شکایت خواهد کرد.
فران تورس دیشب با وجود تمایل فرانک کسیه و آنسو فاتی، اصرار داشت پنالتی‌ای که نصیب بارسا شده بود را بزند. او به هدفش رسید اما توپ با برخورد به تیر راهی اوت شد.
فران تورس دیشب با وجود تمایل فرانک کسیه و آنسو فاتی، اصرار داشت پنالتی‌ای که نصیب بارسا شده بود را بزند. او به هدفش رسید اما توپ با برخورد به تیر راهی اوت شد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر چه ادعا می‌شود تحریم‌ها برای شکستن مقاومت دولت است اما واقعیت آن است که دولت و ملت ما یکی هستند و تحریم‌ها کل اقشار جامعه ما را هدف قرار داده است.
کارل هاینتس رومنیگه، نایب‌رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید از رسوایی مالی باشگاه یوونتوس شگفت‌زده شده و مشکلات این تیم را ناشی از همراه شدن با ایده سوپرلیگ می‌داند.
آن گونه که از شواهد برمی آید داستان کمک داور ویدیویی در لیگ برتر ایران هنوز سر دراز دارد و قرار نیست به سرانجام برسد.
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال در دو هفته اخیر ارائه کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیئت‌رئیسه همه اعضاء با به‌کارگیری کی‌روش موافقت کردند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در تازه ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیات رییسه همه اعضاء با بکارگیری کی روش موافقت کردند.
احسان قائم مقامی ادعا کرد که ۱۰ سال است گرین کارت آمریکا دارد و این موضوع را سجادی به عنوان وزیر ورزش و تامینی به عنوان رئیس فدراسیون شطرنج، می‌دانستند، اما پریدر با حراست وزارت ورزش صحبت کرده تا قائم مقامی نایب رئیس فدراسیون شطرنج نشود.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ ‌های بهره در بازار پول به نرخ ‌های سود یا بهره در سایر بازارها جهت می ‌دهد. نرخ بهره بین بانکی در سال جاری به بیشترین میزان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به ادعای میرکاظمی مبنی براینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از مصوبه مجلس در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است، گفت: دولت در لایحه‌ بودجه ۱۴۰۱ نامی از ارز ۴۲۰۰ تومانی در تبصره یک قید نکرده و تمام منابع ارزی حاصل از فروش نفت و میعانات گازی را به قیمت ETS که تقریباً همان نرخ ارز آزاد محسوب می‌شود، محاسبه کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ