رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) فرمت گروه بندی جام جهانی 2026 را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال الاتحاد موفق شد با پیروزی دو بر یک برابر الشرطه، به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله بعدی جام باشگاه های عربی شود.
اولین سری از خودروهای چانگان CS35 پلاس وارداتی گروه خودروسازی سایپا به متقاضیانی كه در سامانه یكپارچه خودرو ثبت نام كردند، تحویل داده خواهد شد.
گروه بندی مرحله دوم رقابت های جام باشگاه های والیبال آسیا مشخص شد.
جام جهانی 2022 قطر و هیجان مرحله‌گروهی، ذهنیت فیفا را تغییر داده و آنها ایده عجیب جیانی اینفانتینو را کنار گذاشته‌اند.
گروه‌بندی نهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا اعلام شد.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
باشگاه‌هایی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بیشترین نماینده را دارند، در جدول زیر مشخص شده اند. گرچه فرانسه و آرژانتین در فینال جام بیست‌ودوم هستند اما بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا دارنده بیشترین سهم شده‌اند. رئال مادرید و یوونتوس در رده بعدی با سه بازیکن دیده می‌شوند و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه فقط دو مهره‌اش را در فینال می‌بیند! مثل میلان، مارسی، منچستریونایتد، بارسلونا و تاتنهام و بتیس و ...
سه شیوه جدید فیفا در گروه‌بندی جام‌جهانی ۲۰۲۶
مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا با مشخص شدن تیم‌های راه یافته به فینال و رده بندی پایان یافت.
تغییر گروه‌بندی جام‌جهانی در دوره ۲۰۲۶
هر ۳ تیم گروه اول جام جهانی شانس صعود به دور بعدی جام جهانی و مصاف احتمالی با ایران را دارند.
دنیلو پریرا به دلیل مصدومیت دو دیدار بعدی تیمش را در مرحله گروهی جام جهانی از دست داد.
پس از برد تیم ملی ایران مقابل ولز، شانس ایران برای تاریخ سازی و صعود از مرحله گروهی افزایش پیدا کرده است.
دو مهره کلیدی تیم ملی برزیل به دلیل مصدومیت نخست این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ از همراهی سلسائو در بازی‌های بعدی مرحله گروهی ۲۰۲۲ باز خواهند ماند.
نیمار به دلیل مصدومیت مچ پا در بازی روز گذشته برابر صربستان، دو بازی بعدی برزیل برابر سوئیس و کامرون را از دست خواهد داد.
شاگردان دشان می خواهند به اولین قهرمان جام جهانی از سال 2006 تبدیل شوند که در دوره بعدی موفق به صعود از گروه خود می شود.
سرمربی تیم ولز یکی از حریفان ایران در گروه B جام جهانی 2022 در آستانه سفر این تیم به دوحه صحبت های روحیه بخشی برای تیمش انجام داده است.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از معدود تیم های حاضر در جام جهانی است که با برندی غیر از برندهای مطرح و رایج به میدان خواهد رفت.
هفته اول رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام خمینی (ره) و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در گروه B امروز در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی دوره بعدی جام ملت‌های اروپا برگزار شد و ۵۳ تیم‌ ملی اروپایی رقبای خود در مسیر صعود به مرحله نهایی را شناختند. در این مرحله ایتالیا با انگلیس و فرانسه با هلند در یک گروه قرار گرفتند.
بهترین گلزن جام ملت‌های آسیا با وجود نمایش درخشان در بازی فینال نتوانست به جام قهرمانی برسد.
پس از گروه‌بندی رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی تیم‌های همگروه با تیم ملی کشورمان مشخص شدند.
یکی از حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بدون آنکه در گروه خود بردی را کسب کند به یک دسته پایین تر لیگ ملت های اروپا سقوط کرد.
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ