تیم ملی فوتبال ایران احتمالا اردوی بعدی خود را در سیرجان برگزار خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضایت رئیس اتحادکلبا از قائدی و دو خرید خارجی مجیدی
معاون اول رئیس جمهور گفت: در بازار بزرگ تهران به لحاظ رعایت نکات ایمنی و امکانات لازم در زمان وقوع حوادث وضعیت مناسبی وجود ندارد.
رئیس باشگاه الهلال جهت کسب رضایت از مدیران لیل و استخدام پائولو فونسکا، در پاریس حضور دارد.
رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر با ابراز رضایت از میزبانی آسیایی ایران ابراز امیدواری کرد که کشورمان به زودی میزبان رویداد جهانی اسنوکر شود.
رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر با ابراز رضایت از میزبانی آسیایی ایران ابراز امیدواری کرد که کشورمان به زودی میزبان رویداد جهانی اسنوکر شود.
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.
توضیحات قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از دلایل رضایت رهبر انقلاب از مجلس یازدهم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون اول رئیس جمهور گفت: شهرداری‌ها با شناسایی و رفع مهمترین دغدغه‌های مردم و حل معضلات شهری، موجبات رضایت جامعه فراهم کنند.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستا‌ها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد و گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد.
رئیس قوه قضاییه گفت:کسانی که عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری می‌شوند باید وقت موسع داشته باشند و بواسطه گرفتاری‌ها و مشغله‌های دیگر از پیشبرد امور مربوط به این شورای عالی غفلت نورزند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل کارگروهی به‌منظور پیگیری و تسهیل روند تحصیل رضایت شکات محکومان و زندانیان دارای شاکی خصوصی خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره پیشنهاد بودجه‌ای دولت برای افزایش سن بازنشستگی داد.
رئیس کمیته تیم های ملی امارات گفت که از نتایج این تیم رضایت ندارد و با رودولفو آروابارنا جلسه ای برگزار خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به آزادی ۲۷ نفر از محکومان به قصاص در پی اخذ رضایت از اولیای دم، از ورود دستگاه قضائی به‌منظور جلوگیری از قاچاق ارز و سکه از کشور خبر داد.
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا با ابراز خوشحالی از تغییر مالکیت شرکت توییتر، گفت که «توییتر حالا با دستانی عاقل اداره می‌شود»؛ وی همچنین مالکان قبلی این شبکه اجتماعی را روان‌پریش و مجنون خواند.
رئیس جمهور اوکراین ضمن ابراز رضایت از آنچه که روند مثبت روابط با رژیم صهیونیستی خواند، از همکاری اطلاعاتی تل آویو با کی یف قدردانی کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی را منوط به رضایت باشگاه فولاد دانست.
رئیس بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: اعلام به موقع و خوب قیمت گندم رضایت گندمکاران را در پی دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید فرایندها در این بخش به نحوی اصلاح شود که تلاش ها و زحماتی که در شبکه بانکی کشور انجام می شود در شعب بانک توسط مردم احساس شده و رضایت مردم جلب شود.
وزیر اطلاعات گفت: سفرهای استانی دولت رضایت مندی و امید را در بین مردم افزایش داده است.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال حجی روان، بدون حاشیه و موفق را شاهد بودیم، گفت: امسال رضایت بیش از ۹۰ درصدی زائران محقق شد .
رئیبس سازمان سینمایی تاکید کرد: سینمای ایران متعلق به ده هزار نفر است، نمی‌توانیم بگوییم که همه امکانات و تجهیزات در اختیار ۲۰ تا ۳۰ نفر باشد. دوران پدرخواندگی در سینمای ایران تمام شده و اکنون سینمای ما به پدری نیاز دارد که خوب بشنود و خوب عمل کرده و عدالت را رعایت کند. امروز در سینمای ایران قوانین حکم‌فرماست، دوران تلفن زدن و سفارش کردن تمام شده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ