مشاور وزیر ورزش با اشاره به برگزاری انتخابات فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: هیچ تیمی در جام‌جهانی شبیه ما نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با مشخص شدن قرعه تیم‌های لیگ برتری، آنها برای هماهنگی دیدارهای تدارکاتی نیز اقدام خواهند کرد.
تمامی مدال های طلای روز نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا سهم ایران بود.
هافبک استقلال از هم‌تیمی‌های خود بخاطر این عملکرد در دوران بی‌پولی تشکر کرد.
سرمربی آرسنال که دیشب با پیروزی مقابل فولام صدمین پیروزی خود در این تیم را جشن گرفت می‌گوید از این آمار خوشحال است، ولی هیچ چیز برایش جای فتح جام‌های قهرمانی را نمی‌گیرد.
برایتون با تک گل دقایق پایانی ستاره ژاپنی خود به یک برد شیرین مقابل بورنموث دست یافت.
رضا درویش معتقد است باید از همین حالا به تیمی که برای قهرمانی‌اش برنامه ریزی شده تبریک بگوید!
مدافع مس رفسنجان معتقد است در صحنه منجربه پنالتی نساجی برخوردی با کریم اسلامی نداشته است.
هیچ هوادار بارسلونایی از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خود بی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبای تحت هدایت ژاوی دارند.
هیچ هوادار بارسلونا از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خودبی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبا و جذاب دارند.
هیچ هوادار بارسلونا از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خودبی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبا و جذاب دارند.
بسیاری از فوتبال دوستان دنیا معتقدند لیونل مسی یکشنبه شب جام را بالای سر خواهد برد و با آرژانتین قهرمان جهان می شود تا به این ترتیب با مارادونا برابری کند.
پس از حذف آلمان و سپس ژاپن، امشب اسپانیا هم در ضربات پنالتی باخت و حذف شد تا هیچ تیمی از گروه مرگ به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا نکند! مراکش تنها مهمان ناخوانده جام در این مرحله است.
برای نخستین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد ۹ امتیازی شود. برزیل هم پس از ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد.
برای اولین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد 9 امتیازی شود. برزیل هم بعداز ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت و حالا به کره‌جنوبی رسید. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد
جام‌جهانی قطر | برزیل بعداز ۲۴سال در مرحله گروهی باخت ، هیچ تیمی ۹ امتیازی نشد! + نمودار کامل مرحله حذفی
بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی قطر در حالی شب گذشته در سینماهای کشور روی پرده رفت که به گفته سخنگوی «سینماداران» این اکران هیچ حاشیه‌ای به همراه نداشته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظاراتمان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و ما با همان باور و همان جاه طلبی در جام جهانی خواهیم بود.
در فاصله 2هفته تا شروع جام‌جهانی، مهاجم تیم ملی فرصت بازی در 4مسابقه رسمی و دوستانه را خواهد داشت
نشست شورای عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود برگزار شد و هیچ بحثی در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابتهای جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.
نشست شورای عالی فیفا با مطرح کردن مباحثی که از پیش تعیین شده بود برگزار شد و هیچ بحثی در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابتهای جام جهانی قطر در این جلسه مطرح نشد.
فدراسیون بسکتبال به منظور مهیا شدن شرایط دیدار تدارکاتی برای تیم ملی پیش از پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی با سه کشور مذاکره کرده اما از هیچ‌یک پاسخ نگرفته است.
هافبک استقلال نسبت به اتفاقات دیدار با فولاد معترض است و مدعی است حق تیمش در این جدال نادیده گرفته شده است.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در یک نشست خبری جنجالی، به سوالات مختلفی پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ