نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد که در صورت احیای توافق هسته‌ای در دولت کنونی آمریکا، رئیس جمهور بعدی این کشور هرگز به آن پایبند نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلی کوپتر مریخی «نبوغ» پس از وقفه ای سه ماهه دوباره پرواز کرد. این هلی کوپتر به طور افقی و به سمت شمال پرواز و مسافت ۱۴۲ متر را طی ۷۵ ثانیه طی کرد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، سرویس مخفی این کشور را به سرپوش گذاشتن روی ماجرای کشف کوکائین در کاخ سفید برای محافظت از پسر رئیس جمهور آمریکا متهم کرد.
هالی داگرس، سردبیر ایران‌سورس گفت: تبدیل حقوق آب فرامرزی به یک موضوع سیاسی وحشتناک است. به جای گفتگو، تهران و کابل به لفاظی رو آورده‌اند. اخیراً، ابراهیم رئیسی به طالبان هشدار داد که «مسئله آب هلمند و حقابه ایران را جدی بگیرند». ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان نیز اعلام کرد که مقامات ایرانی باید درخواست خود را با «کلماتی مناسب» مطرح کنند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که شکست اوکراین در جنگ با روسیه در میدان نبرد، به وقوع جنگ جهانی سوم منجر خواهد شد!
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که نامزد ریاست جمهوری است، گفت: اینکه اجازه دهیم اوکراین در میدان جنگ به روسیه ببازد، جنگ جهانی به راه خواهد انداخت. به گفته او، هدف از مسلح کردن کی‌یف پیشگیری از جنگ با ارسال پیام به رقبای آمریکا بود.
قطبی‌سازی آمریکا برای بار دیگر کاملا به نفع چین پیش خواهد رفت. ترامپ اگرچه پشتوانه مردمی دارد، اما هیچ‌یک از جمهوری‌خواهان قدرتمند حزبی از او حمایت نمی‌کنند. غیر از تدکروز سناتور تگزاس که سعی در عادی‌سازی حمله به کنگره داشت تا مایک پنس و نیکی هیلی هیچ‌کدام اعمال او را تایید نکردند
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل با بیان اینکه جو بایدن ضعیف‌ترین رئیس‌جمهور در تاریخ معاصر آمریکاست، گفت که زمان برکناری او فرا رسیده است.
رقبای جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی، در حال حاضر ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور هستند. در حزب جمهوری‌خواه تاکنون دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل متحد، ویوک راماسماوی، نویسنده و کارآفرین و آسا هاچینسون، فرماندار پیشین آرکانزاس اعلام نامزدی کرده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس، معاون پیشین رییس‌جمهور امریکا و تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کنند.
سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و نامزد جمهوریخواه انتخابات سال ۲۰۲۴ در این کشور در سخنانی تأکید کرد: آمریکا اکنون بسیار پریشان شده است.
استقبال از پمپئو و هیلی در این نشست چندان مناسب نبود. حاضران در سالن با صدای بلند فریاد می‌زدند که «ما ترامپ را دوست داریم، ما ترامپ را دوست داریم.» آسوشیتدپرس می‌نویسد: «شرایط برای نیکی هیلی چندان مناسب نبود و او و همراهانش مجبور شدند به سرعت به داخل یک آسانسور رفته و سالن را ترک کنند.»
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
پامپئو در بخشی از سخنرانی خود، ترامپ را، بی‌آنکه به نام او اشاره کند، فردی «شکننده» توصیف کرد که واقعیت‌ها را نمی‌پذیرد. او همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد حضور ترامپ در کاخ سفید باعث شد ۸ تریلیون دلار به مجموع بدهی‌های ملی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا اضافه شود و از همین منظر یک ارزیابی انتقادی از عملکرد ۴ ساله رئیس جمهوری سابق ایالات متحده ارائه داد.
پرش «نیکی هیلی» به سکوی رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی به رابطه پیچیده او با «دونالد ترامپ» رئیس سابق‌اش پیچیدگی بیش‌تری می‌بخشد.
نیکی هیلی در این ویدئوی اعلام نامزدی خود، موضع تندی علیه چین و ایران اتخاذ کرد و به اتهام پراکنی علیه پکن و تهران پرداخت.
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که برای دوره بعدی ریاست جمهوری در این کشور نامزد خواهد شد.
حردانی، رییس هیات جانبازان معلولین استان خوزستان در مورد این سه فوتبالیست به «اعتماد» می‌گوید: «در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از این افراد نداریم. از روز دوشنبه که زلزله رخ داد تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری از آنان نیست. فقط از طریق یکی از همکاران‌مان با مربی آنها که اهل ترکیه هم هست در ارتباط بودیم البته او هم از وضعیت این سه نفر بی‌اطلاع است ولی می‌گویند هنوز برخی افراد در آن قسمت زنده زیر آوار هستند.»
طبق گزارش‌ها، نیکی هیلی قرار است کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را در تاریخ ۱۵ فوریه اعلام کند.
این روزنامه آمریکایی نوشت، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کنگره که در دست دموکرات‌ها است، فرصت‌های متعددی برای محاکمه عربستان بابت این جنایات داشتند اما تنها وقت را تلف کردند.
هتلی که دمیتری روگوزین رهبر گروه «گرگ‌های تزار» و رئیس سابق سازمان هوا - فضای «روس‌کاسموس» روسیه و شماری از مشاوران نظامی در آنجا مستقر بودند، هدف حمله قرار گرفت. مشاور روگوزین گفت: این هتل در حومه دونتسک قرار دارد و روگوزین و شماری از مشاوران نظامی در ماه‌های اخیر در آنجا زندگی می‌کرند.
نیکی هیلی گفت: اگر بایدن در بازگرداندن ما به توافق ایران موفق شود، به شما یک قول خواهم داد. رئیس‌جمهور بعدی (نیکی هیلی) در روز اول ریاست‌جمهوری، آن را پاره خواهد کرد.
تارنمای هیل با واکاوی اظهارنظرهای این هفته آمریکایی‌ها در مورد تهدید مسکو، نوشت که مقام‌های واشنگتن از تهدید اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه برای استفاده از جنگ افزار هسته‌ای دستپاچه شده‌اند.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی که در صفحه روبیکا خود منتشر کرد از تمرین موفق بالگرد‌های هوانیروز ارتش در اجرای عملیات هلی برن و آفند شبانه تقدیر کرد.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی که در صفحه روبیکا خود منتشر کرد از تمرین موفق بالگرد‌های هوانیروز ارتش در اجرای عملیات هلی برن و آفند شبانه تقدیر کرد.
هتل های فرودگاهی ( رکسان و رمیس) تمام استانداردهای مدون هتلی روز شرکت آکور فرانسه را بدست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ