نوشهر- فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیان جزئیات تازه و جدیدی از توقیف دو شناور بی‌سرنشین آمریکایی در محدوده دریای سرخ پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
مذاکره باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم سنگالی از چند روز گذشته شروع شد و حتی شایعه شده مبلغ رضایتنامه او ۴ میلیون یورو است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود ۱۰۰ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه‌های آن در سال جاری خبر داد و گفت: دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز در سال جاری جذب و بکارگیری از طریق آزمون‌های استخدامی داشته و خواهند داشت.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای جزئیات تازه‌ای از حادثه آوار ۵ ساختمان در منطقه ۱۹ پایتخت اعلام کرد.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در منطقه ۱۹، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد ۵ ساختمان همجوار تخریب شدند.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیاتی تازه از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در سال ۲۰۱۴ فاش کرد.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیاتی تازه از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در سال ۲۰۱۴ فاش کرد.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیاتی تازه از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در سال ۲۰۱۴ فاش کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در خصوص وضعیت ضارب گفت: پس از این اتفاق فرد ضارب اقدام به خودزنی کرده و به علت شدت جراحات فوت می‌کند.
پلیس سمنان جزئیات تازه‌ای از مرگ زهرا برناکی را تشریج کرد.
کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی کدورت‌های قبل را کنار گذاشته‌اند؛ آنها حالا رابطه‌ای صمیمانه‌ دارند و حتی ممکن است از یکدیگر مشورت هم بگیرند.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای خاتمی محور بی‌بدیل سیاسی و اخلاقی جریان اصلاحات است، اما چیزی را به جبهه اصلاحات دیکته نخواهد کرد.
نویسنده و سیاستمدار برجسته روسیه که از حمله تروریستی روز شنبه جان سالم به‌در برده است، جزئیات تازه‌ای از این حمله را به اشتراک گذاشت.
سامسونگ ظاهراً برای سری گلکسی واچ 6 از تراشه جدید W980 استفاده می‌کند و همچنین برای مدل پرو به سراغ حاشیه نمایشگر چرخان می‌رود.
اصفهان-مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مراسم وداع با پیکر شهید اکبر مهری پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه در حسینیه انصار الحسین (ع) دِهنو برگزار می‌شود.
یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم برای بهبود اوضاع اقتصادی مردم طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی مبتنی بر یارانه است.
کارشناس وزارت ارتباطات گفت: اصلا پیامکی ارسال نشده است بلکه آلارمی بوده که برای تعدادی از گوشی‌های کاربران ارسال شده است و ثانیا کاملا از پیش برنامه‌ریزی شده و یک تست ساده مخابراتی بوده است.
مرکز رسانه قوه قضائیه جزئیات اقدامات باند مخوف قاچاق زنان و دختران را اعلام کرد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: تجاوز به پسر اوتیسمی از سوی پزشکی‌ قانونی تائید نشده است و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.
ایران خواهان جمع آوری و نگهداری سانتریفیوژ‌های نسل جدید خود در انبار تحت نظارت آژانس است، اما امریکا خواستار نابودی همه سانتریفوژ‌های مازاد بر آغاز برجام در سال ۹۴ و بازگشت تعداد سانتریفوژ‌های موجود ایران به سطح این زمان است.
تازه ترین تصاویر تلسکوپ فضایی جیمز وب از سیاره مشتری این غول گازی را با جزئیات و وضوح خیره کننده‌ای که پیش از این هرگز ندیده بودیم نشان می‌دهد.
جذب ناگهانی عیسی مرادی توسط سپاهان نگاه‌ها را به سمت تیم خوشه‌طلایی کشاند.
دادستان رفسنجان با اشاره به قتل ۱۰ نفر شامل ۶ افغانستانی و ۴ ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغانستان، گفت: قاتل خودزنی کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت بازجویی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ