فرمانده نیروی دریایی ارتش از تجهیز ناوشکن دماوند ۲ به موشک‌های هایپرسونیک، پدافندی و تهاجمی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنتاگون می گوید که ایالات متحده یک کشتی جنگی را به منطقه خلیج فارس می فرستد تا از کشتی ها در منطقه محافظت کند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: ناوشکن دنا۲ به سامانه‌های به روز مجهز می‌شود.
امیر دریادار شهرام ایرانی درباره سامانه ها و تجهیزات ناوشکن دماوند که به زودی رونمایی می شود، گفت: با برنامه ریزی انجام شده این تجهیزات به‌روز، در همه ناوشکن‌ها نصب می‌شود. ناوشکن دماوند ۲ هم به موشک‌ های پدافندی و هم به موشک‌ های تهاجمی مجهز خواهد بود.
ناوشکن دنا یکی از جدیدترین دستاورد‌های دریایی ایران اسلامی است که توانست به همراه ناوبندر مکران ماموریت دریانوردی به دور کره‌زمین موسوم به عملیات کد ۳۶۰ را انجام دهد.
ناوشکن جدید «دماوند» به‌زودی به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.
استفاده از سامانه‌های جدید راداری و موشکی در این ناوشکن همچنین سامانه‌های رانش و تسلیحاتی از ویژگی‌های ناوشکن دماوند خواهد بود.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انجام موفقیت آمیز ماموریت مهم ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، گفت: ایران اسلامی در زمینه طراحی، دانش و ساخت ناوشکن و پایش در دریاها حرف برای گفتن دارد.
نوشهر- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انجام موفقیت آمیز ماموریت مهم ناوگروه ۸۶ گفت: ایران در زمینه طراحی، دانش و ساخت ناوشکن و پایش در دریاها حرف برای گفتن دارد.
مدیر طرح‌های عملیاتی نیروی دریایی ارتش به دلایل انتخاب ناوشکن دنا برای ماموریت دور دنیا اشاره و تاکید کرد: پیش از این ناوهای مختلف مسیرهایی را رفته بودند فقط دنا چنین کاری نکرده بود.
در بخشی از ماموریت ناوگروه ‌۸۶، ناوشکن دنا با وجود وزن سبک اما توانست به خوبی از اقیانوس آرام عبور کند و مسیر دریانوردی ‌به دور کره‌زمین را با موفقیت به پایان برساند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ناوشکن دنا ثمره تلاش دانشمندان ما در صنعت دفاعی بود و با مأموریت اخیر خود نشان دادند قابلیت‌های بسیار بالایی در انجام عملیات دارند.
مشاور وزیر دفاع در صنایع دریایی گفت: ناوشکن دنا رکورد ساخت ناوشکن در داخل کشور دارد که از یک بدنه فولادی برخوردار است که نماد توان علمی و فنی کشور است.
مشاور وزیر دفاع در صنایع دریایی گفت: ناوشکن دنا رکورد ساخت ناوشکن در داخل کشور دارد که از یک بدنه فولادی برخوردار است که نماد توان علمی و فنی کشور است.
تصاویری از پهلوگیری ناوشکن دنا در قالب ناوگروه ۸۶ در بندرعباس را مشاهده می‌کنید.
با استقبال فرمانده نیروی دریایی ارتش، ناو گروه ۸۶ وارد منطقه یکم دریایی نیروی دریایی ارتش شد.
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ناوشکن این کشور از جزایر موردمناقشه در دریای جنوبی چین عبور کرده و پکن نیز این اقدام را «تحریک‌آمیز» خواند و تأکید کرد به این رفتار آمریکا پاسخ خواهد داد.
تصاویری غرورآفرین از اولین حضور ناوشکن تمام ایرانی سهند در اقیانوس اطلس را مشاهده می‌کنید.
در جواب آقای علی کریمی عرض کنم که ایشان خود می‌توانند از آمریکایی‌ها سوال کنند که اگر جای ما با آنها در این درگیری عوض می‌شد، آیا جرات حضور در دریا را داشتند؟
به دنبال عبور یک ناوشکن آمریکایی از تنگه تایوان، سخنگوی سفارت چین در واشنگتن تصریح کرد: در وضعیت هوشیاری بالایی هستیم و همیشه آماده ایم تا به خطرات و اقدامات تحریک‌ آمیز پاسخ دهیم.
ارتش آمریکا اعلام کرد که یک ناوشکن آمریکایی از تنگه تایوان عبور کرده، اقدامی که خشم چین را برانگیخت.
فرمانده نیروی دریایی ارتش مصر غرق شدن ناوشکن «ایلات» متعلق به رژیم صهیونیستی در سال 1967 توسط قایق های موشک انداز مصر را معجزه نظامی توصیف کرد.
سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، جزئیات برخورد ناوشکن جماران با قایق‌ آمریکایی را تشریح کرد.
فرمانده کل ارتش گفت: به آمریکایی‌ها با واسطه اطلاع داده شد که شناورهای آنها در منطقه معین قرار دارد؛ هشدار داده شد که قوانین بین المللی را رعایت کنند.
سفر اخیر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایپه خشم چین را برانگیخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ