این ورزشکار توضیحات ارزشمندی داد و امیدوارم جامعه متدین و پای کار نظام توضیحات فرزند میهن‌مان را بپذیرند. مشت نمونه خروار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خاندوزی درباره اقدامات انجام شده برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی، گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده ای صورت گرفته و به محض پایان مذاکرات از طریق رییس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می شود.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: در گفتگو با «علی اف» نگرانی عمیق خود را نسبت به‌وخامت شرایط انسانی در قره‌باغ کوهستانی ابراز کردم.
وزیر ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آزادی ابراز رضایت و اعلام کرد این مجموعه به ورزشگاهی در شان ملت تبدیل می شود.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز درباره دیدار با «علی باقری‌کنی» اعلام کرد: دیروز و امروز گفتگوهای فشرده‌ای با معاون وزیر امور خارجه ایران داشتم.
روایت نماینده دماوند از حضور وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون صنایع
وزیر صمت در جلسه استیضاح خود گفت: با هرگونه ویژه خواری مبارزه می‌کنیم؛ چه شرکتی است که به مطامعش نمی‌رسد برخورد فیزیکی با معاون وزیر صمت می‌کند.
معاون وزیر ورزش گفت که باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دو وزارت خانه واگذار شده اند که هنوز نامشان مشخص نیست.
وزیر امور خارجه با حضور در بیمارستان از وزیر ورزش و جوانان که در حادثه سقوط بالگرد در شهرستان «بافت» استان کرمان دچار صدماتی شده است، عیادت کرد.
وحیدی وزیر کشور گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ کس هم در مسمومیت‌ها فلج نشده و این ادعا کذب است.
یکی از حاضران در بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در استان کرمان، در گفتگو با "ورزش سه" این سانحه تلخ را روایت کرد.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برای انتخاب گزینه‌های داخلی، باشگاه‌هایشان باید رضایت بدهند؛ همچنین علاوه بر گزینه‌های داخلی، گزینه‌های خارجی هم برای سرمربیگری تیم ملی مطرح است.
سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در گفتگوی ویژه خبری گفت: کمبود درهم در بازار این را تلقی ایجاد کرد که کشور ارز کم دارد.
وزیر امور خارجه پاکستان امروز با انتشار پیامی به تشریح محورهای رایزنی امروز خود با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی بود.
رئیس فدراسیون ووشو با ابراز رضایت از عملکرد ووشوکاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آن را عرض‌اندام دوباره ووشوی ایران دانست.
معاون وزیر ورزش و جوانان که این روز‌ها در قطر حضور دارد شرایط حاکم بر کشور میزبان جام جهانی را روایت کرده است.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری اولین دیدار در جام جهانی قطر گفت: بیشتر از دوره های گذشته به صعود تیم ملی امیدوار هستیم.
وزیر ورزش و جوانان از شرایط حاکم جودو ایران ابراز رضایت کرد.
وزیر ورزش و جوانان از شرایط حاکم جودو ایران ابراز رضایت کرد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی در دیدار با با ایرانیان مقیم ارمنستان گفت: ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در آنجا مستقر می‌شوند و هدایت از همان لحظه شروع می‌شود. / خبرگزاری دانشجو
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
احمد وحیدی درباره ماجرای انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در شهریور ۱۳۶۰ نکاتی مطرح کرد.
قزوین – وزیر ورزش و جوانان گفت: در صورت رعایت شرایط فرهنگی و تأمین زیرساخت‌ها حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه خواهد داشت.
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: برخی به رییس‌جمهور پیشنهاد دادند رای‌تان را بگیرید و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را به دوره بعد موکول کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ