مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو باوجود گذشت چند روز از دیدار با اسپورتینگ لیسبون، هنوز شرایط تمرین را پیدا نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کودی خاکپو، ستاره لیورپول، درباره بهترین پستی که می‌تواند در آن بازی کند دچار تردید است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز تأکید کرد: مسکو نسبت به کارآمدی تحقیقات آلمان، دانمارک و سوئد در رابطه با حادثه نورد استریم تردید دارد.
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
وزیر کشور درباره تنش مرزی ایران و افغانستان و ارزیابی های صورت گرفته، گفت: این درگیری،درگیری مختصری بود و در ادامه برطرف شد و مذاکرات هم با طرف طالبانی صورت گرفت. در حال حاضر ما مشکلی نداریم و نقطه مرزی برای تردد باز بوده و در آرامش قرار دارد.
احمد وحیدی وزیر کشور درباره تنش مرزی ایران و افغانستان و ارزیابی‌های صورت گرفته، گفت: این درگیری، درگیری مختصری بود و در ادامه برطرف شد و مذاکرات هم با طرف طالبانی صورت گرفت. در حال حاضر ما مشکلی نداریم و نقطه مرزی برای تردد باز بوده و در آرامش قرار دارد.
اختلاف نظر درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در شرایطی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد تردید درباره سرنوشت ۱۰۰ سکه به قوت خود باقی است. کاروان اعزامی ایران به جام جهانی متشکل از بازیکنان و کادر، تقریبا ۵۲ نفر بوده‌اند که از این تعداد، افرادی مانند تدارکات و ماساژور برخلاف بقیه که ۱۰ سکه گرفته‌اند، ۵ سکه دریافت کرده‌اند. با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که عددی نزدیک به ۵۰۰ سکه (حالا کمی کمتر و بیشتر) به این مجموعه اهدا شده است. از طرفی اگر واقعا نامه‌ای که ادعا شده ۶۰۰ سکه به مجموعه تیم ملی داده شده، وجود داشته باشد، واضح است که این وسط سرنوشت ۱۰۰ سکه نامشخص است.
رییس سازمان ثبت احوال کشور درباره لزوم تعویض شناسنامه‌های قدیمی گفت: برای تعویض شناسنامه‌ها بازه زمانی نگذاشتیم؛ اما توصیه جدی ما این است که شهروندان حتما برای تعویض شناسنامه اقدام کنند. به این ترتیب هم اطلاعات آن‌ها در پایگاه داده‌های ثبت احوال به روز می‌شود و هم از بسیاری سو استفاده‌ها جلوگیری خواهد شد.
شعب اخذ رای در ازبکستان به منظور برگزاری همه‌پرسی درباره تداوم حضور رئیس جمهور این کشور بر مسند قدرت تا سال ۲۰۴۰، باز شد.
شعب اخذ رای در ازبکستان به منظور برگزاری همه‌پرسی درباره تداوم حضور رئیس جمهور این کشور بر مسند قدرت تا سال ۲۰۴۰، باز شد.
کاخ سفید نسبت به نتیجه‌بخش بودن گفتگوی تلفنی میان روسای جمهور چین و اوکراین ابراز تردید کرد.
روملو لوکاکو که در بازی دیشب اینتر و یوونتوس با توهین‌های نژادپرستانه مواجه شده و به دلیل شادی بعد از گل جنجالی‌اش اخراج شد، درباره اتفاقات بازی صحبت کرده و خواهان اقدام واقعی علیه نژادپرست‌ها شد.
سفر امانوئل مکرون به چین در روز‌های آینده با هدف گفتگو با شی جین پینگ رییس جمهوری این کشور درباره موضع پکن در رابطه با جنگ اوکراین و منصرف کردن او از ایجاد روابط نزدیک‌تر با مسکو، برای غربی‌ها چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
هافبک ملی‌پوش و بااخلاق پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان مدعی شد سه امتیاز ارزش آن را ندارد که مربیان دست به هر کاری بزنند.
سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران درباره‌ آلودگی هوای تهران طی ۲ روز آینده هشدار داد و اعلام کرد: شهروندان از ورزش و تردد غیر ضروری در هوای باز بپرهیزند.
فعال سیاسی اصولگرا با انتشار توئیتی، دوباره در فضای مجازی جنجال برانگیز شد. منتقدان معتقدند او معترضان و بویژه، خوش سیماها را تهدید کرده است.
گرانیت ژاکا، ستاره تیم ملی سوئیس، می‌‌گوید به هم تیمی‌های برزیلی‌اش در آرسنال درباره این بازی هشدار داده است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، درباره آمادگی بدنی هری کین برای بازی برابر آمریکا تردید دارد.
مطالعه جدید روی ۲۴ هزار آمریکایی انجام شده و توسط مؤسسه ملی بهداشت (NIH)، نهاد دولتی اختصاص یافته به تحقیقات پزشکی و علمی، تأمین مالی شده است. همچنین داده های این مطالعه در "مجله کالج آمریکایی قلب و عروق" منتشر شده است.
در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، جیمز مدیسون تمرین امروز انگلیس را از دست داد.
روند مصدومیت بازیکنان مختلف پیش از آغاز جام جهانی همچنان ادامه دارد و کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، جدیدترین عضو این فهرست است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور هراز نیز گفت: برابر اعلام و برنامه‌ریزی قبلی این محور باید از ساعت ۱۲ ظهر امروز بازگشایی شود، تا زمان بازگشایی هراز تردد از دو محور چالوس و هراز به عنوان محور‌های جایگزین انجام می‌شود.
کیومرث پوراحمد که سال گذشته برای فیلم جدیدش با نام "پرونده باز است"، پروانه ساخت گرفته بود، درباره سرنوشت ساخت این فیلم به ایسنا گفت: به تازگی بخشی از سرمایه‌ فیلم تامین شده و اگر نقدینگی کافی باشد، آقای علی قائم مقامی (تهیه کننده) درخواست تمدید پروانه ساخت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ