سفر امانوئل مکرون به چین در روز‌های آینده با هدف گفتگو با شی جین پینگ رییس جمهوری این کشور درباره موضع پکن در رابطه با جنگ اوکراین و منصرف کردن او از ایجاد روابط نزدیک‌تر با مسکو، برای غربی‌ها چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آگاه معتقدند که علت اصلی توقف مذاکرات فروش جنگنده های اف 35 به امارات، نگرانی آمریکا از دستیابی چین به فناوری این جنگنده ها است.
کودی خاکپو، ستاره لیورپول، درباره بهترین پستی که می‌تواند در آن بازی کند دچار تردید است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز تأکید کرد: مسکو نسبت به کارآمدی تحقیقات آلمان، دانمارک و سوئد در رابطه با حادثه نورد استریم تردید دارد.
وزیر امور خارجه در سخنرانی خود در جلسه فوری شورای حقوق بشر، گفت: تردید و تأخیر در محکومیت اقدامات اخیر در اهانت به قرآن نشان دهنده استاندارد دوگانه است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بررسی طرح «انتخابات تناسبی در تهران» با توجه به اشکالات و نواقص موجود در این طرح مجددا آن را به کمیسیون تخصصی در مجمع ارجاع داد.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان فعلا عجله نمی کند.
باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان فعلا عجله نمی کند.
دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، هنوز تصمیمش را برای تمدید قراداد با این باشگاه نگرفته است.
آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، بزرگترین سد انتقال او به عربستان است چرا که برای زندگی در خاورمیانه تردید دارد.
در باشگاه رئال مادرید معتقدند رقابت با بارسا در لالیگا برای دهه‌ها نبردی نابرابر بوده و این حالا اثبات نیز شده است. رئال به کل سیستم داوری اسپانیا مشکوک است.
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، از ادامه حضورش در این باشگاه مطمئن نیست.
لئوپارد یک طراحی بسیار توانا و پرکاربردترین تانک در اروپا است. مسلح به یک تفنگ اصلی ۱۲۰ میلی متری، با وجود داشتن زره خوب می تواند با سرعت بیش از ۴۰ مایل در ساعت حرکت کند. هر چند در سال ۱۹۷۹ وارد به کار گرفته شد، اما یک برنامه منظم ارتقاء آن را همچنان به طور جدی سیستمی در خط مقدم در نظر می گیرد که می تواند در برابر تانک های مدرن روسی استقامت کند.
روزنامه جوان روزنامه حامی دولت از قطع اینترنت در روز‌های ۵ شنبه و جمعه انتقاد کرد.
اظهارات این مهره سیاسی غرب، در واقع ترجمه پیام تهدید غربی‌هاست مبنی بر این که اگر باج‌های دیگری مانند برجام ندهید، ما سیاست‌های آشوب‌افکنانه را در پی می‌گیریم. در واقع، شیطنت اخیر غربی‌ها برآمده از آسیب‌ها و خسارت‌های روند برجام در القای (نادرست) ضعف ایران است. مشابه این روند، پس از شکست فتنه سبز و تشویق غرب به انجام تحریم‌های فلج‌کننده توسط برخی سران و حامیان فتنه سبز بود.
مطالعه جدید روی ۲۴ هزار آمریکایی انجام شده و توسط مؤسسه ملی بهداشت (NIH)، نهاد دولتی اختصاص یافته به تحقیقات پزشکی و علمی، تأمین مالی شده است. همچنین داده های این مطالعه در "مجله کالج آمریکایی قلب و عروق" منتشر شده است.
در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، جیمز مدیسون تمرین امروز انگلیس را از دست داد.
به نظر می‌رسد که ژاوی هرناندز و لوئیز انریکه دو مربی‌ای هستند که سرنوشت سرخیو بوسکتس، مدافع بارسا، را تغییر خواهند داد.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده‌اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
مدیران باواریایی ها هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
به نظر می‌رسد که مبلغ مدنظر مدیران بروسیا دورتموند برای فروش جود بلینگام، ستاره انگلیسی، از نظر رئال مادرید منطقی نیست.
تردید در صحت یکی از پنالتی‌های فولاد مقابل تراکتور
مجموع سود انباشته بانک گردشگری در سال ۱۴۰۰ به رقم ۵۵۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به سال ۱۳۹۹ حدود ۲۷۰ درصد رشد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ