رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: نشان دادید که دریای آزاد متعلق به همه است، و اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است؛ چرا؟ چون مال همه است، و همه باید بتوانند بروند و بیایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرمودند: شما ثابت کردید دریای آزاد متعلق به همه است، {اینکه میگویند} ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی ها از فلان تنگه ها عبور کنند غلط اضافی است.
سخنگوی جبهه اصلاحات برخی می‌گویند اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم کردند، اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکردند. اتفاقا یکی از مسیر‌هایی که برای احقاق حقوق مردم و اصلاح این روند، می‌تواند موثر باشد صندوق رأی است. ولی در زمانی که ما کاندیدایی نداریم و به ما اجازه شرکت نمی‌دهند؛ در جمهوری اسلامی که احزاب اصلا جایگاهی ندارند، چه تصمیمی بگیریم؟
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که مسکو خواستار رسیدگی ناتو به نگرانی‌های امنیتی روسیه است و تمایلی به «مهار» این ائتلاف نظامی ندارد اما اجازه پیوستن اوکراین به ناتو را نخواهد داد.
نواک جوکوویچ می‌گوید هرگز به خود اجازه نمی‌دهد که خود را بهترین تنیسور تاریخ معرفی کند.
رئیس شورایاری محله کن می‌گوید: «البته ما در این قبرستان تنها به اهالی اصیل کن اجازه دفن می‌دهیم و برای کوچکی قبرستان هم یک راهکار پیدا کرده‌ایم. الان قبر‌ها ۳ طبقه شده‌اند. اگر یکی از اعضای خانواده ۳۰ سال از زمان مرگش گذشته باشد به حکم شرعی می‌شود جنازه دیگری در آنجا دفن کرد. با این روش توانسته‌ایم با ظرفیت کم تعداد اموات بیشتری دفن کنیم و این‌طور که پیداست تا ۴، ۵ سال آینده ظرفیت اینجا پر است.»
جبلی در پاسخ به سوالی درباره شائبه قبیله‌گرایی در صداوسیما اظهار کرد: شرعا اجازه قبیله‌گرایی در صداوسیما را نمی‌دهم. اینهایی که شما به آن می‌گویید قبیله‌گرایی خودش یعنی اتفاقاتی در صداوسیما افتاده و کارهای جدیدی شروع شده است! کاچی به از هیچی.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه طالبان: سد‌های آب جزو مراکز حساس محسوب می‌شوند و به هیچ وجه به کارشناسان ایرانی اجازه داده نمی‌شود از سد کجکی بازدید کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: قرار بود خیلی از وزرا استیضاح شوند، ولی قالیباف اجازه نمی‌دهد و مدام می‌گویند مصلحت نیست!
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌گوید در صورت حذف استقلال از این خبر ناراحت خواهد شد.
شهروندان افغانستان، به ویژه زنان معترض، می‌گویند که جامعه جهانی در واکنش به ممنوعیت کامل آموزش دختران از سوی گروه طالبان، تنها به «اعلامیه دادن» اکتفا کرده است.
صالحی، به موضوع جذب نخبگان خارجی به کشور اشاره کرد و یادآور شد: زمانی که امریکا از نخبگان ایرانی، هندی، چینی و سایر کشور‌ها بهره می‌برد و کشور خود را می‌سازد، ما نه تنها می‌گوییم نخبگان از کشور بروند، بلکه به مهاجران خارجی از کشور‌های عراق، افغانستان و آذربایجان که علاقه‌مند به ماندن در ایران هستند نیز اجازه تابعیت نمی‌دهیم!
رییس فدراسیون تیراندازی می‌گوید که برای اعزام به جام جهانی هند مشکل ویزا و بلیت ندارند، اما از دهلی به بوپال مشکل انتقال سلاح وجود دارد.
ایزد سیف الله‌پور می‌گوید در بازی مقابل استقلال اجازه ورود و استفاده از تبلیغات محیطی سازمان لیگ را نمی‌دهد.
با اجازه دادن به خود و مغزمان برای استراحت به مغز اجازه می‌دهیم افکار خلاقانه و راه حل‌هایی برای مشکلات ایجاد کند. هنگامی که افکار ناخواسته ظاهر می‌شوند ممکن است بهتر باشد رویکردی آگاهانه داشته باشید: نظاره گر فکر باشید و رهایش کنید همانند ابر‌هایی در طوفانی گذرا.
«محمد ذهنی» که در خیابان شهید مصطفی خمینی، آجیل و شکلات می‌فروشد، می‌گوید: «اینجا قبرستان عمومی است، اما به‌خاطر اینکه قدیمی شده و اجازه دفن نمی‌دهند، درهایش را بسته‌اند. بیش از ۵سال است که اینجا کاسبی می‌کنم و تا کنون کسی را ندیده‌ام که وارد این قبرستان شود. فکر می‌کنم اطرافیان اموات این قبرستان هم فوت کرده یا از تهران رفته‌اند که به آنجا سر نمی‌زنند.»
در حالی که وزات نیرو خبر از احتمال آبگیری سد چمشیر تا پایان آذر را داده است؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید، اجازه ایجاد سدی مشابه گتوند ۲ را نمی‌دهیم.
سامان صیدی یا همان سامان یاسین، ۲۴ سال دارد؛ متولد ۷ مهر ۱۳۷۷. او روز دهم مهرماه، یعنی ۳ روز بعد از تولدش در منزل خود بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. پرونده سامان صیدی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مورد رسیدگی قرار گرفت. خبرگزاری میزان، رسانه رسمی قوه قضائیه اتهام او را به این شرح اعلام کرد: «وی به محاربه از طریق کشیدن کلت کمری و شلیک ۳ تیر، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور متهم است.»
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
مهاجم هلندی پرسپولیس می‌گوید قانون اجازه نمی‌دهد در تیم ملی ایران بازی کند.
دولتی‌ها می‌گویند که بدون فشار فیفا به بانوان ایرانی اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را داده‌اند که راستش را بخواهید باور نمی‌کنیم. اگر نبود فشارهای فیفا، آنهم در زمانه‌ای که دبیر ستاد امر به معروف به دنبال جدا سازی دانشگاه‌هاست، حضور بانوان در ورزشگاه‌های فوتبال همچنان یک رویا بود.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی ایران در مذاکرات، نوشت: تیم هسته‌ای کشورمان با هوشمندی و اقتدار منافع ملی ایران اسلامی را پی می‌گیرند و چنان‌که پاسخ آمریکا تامین‌کننده نظرات و خواسته قانونی کشورمان نباشد به آن تن نخواهند داد و بی‌تردید و برخلاف قبلی‌ها به آمریکا اجازه نمی‌دهند خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ