رئیس جمهور آمریکا براین باور است که برغم بحران بانکی در این کشور، سرمایه های مردم در امنیت قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلیتکومادرید، معتقد است که به عنوان یک مربی باید هر لحظه آماده رفتن باشد.
رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: نشان دادید که دریای آزاد متعلق به همه است، و اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است؛ چرا؟ چون مال همه است، و همه باید بتوانند بروند و بیایند.
وزیر خارجه لهستان اعلام کرد که ممنوعیت واردات غلات از اوکراین باید تمدید شود.
تایباد - جانشین فرمانده فراجا گفت: انسجام و وحدت موجود باید حفظ شود و در مقابل نیز اجازه فتنه‌گری و ایجاد تفرقه به دشمنان را نمی‌دهیم.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد و باخرز می‌گوید: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته اند که نه آینده ای برای ما هست و نه آینده ای برای بچه هایمان. یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آن ها نمی ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خونه ندارند. برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده اند.
پزشکیان گفت: مشکل زمانی است که من تخلفی می‌کنم و فضای مجازی آن را منتشر می‌کند. برای اینکه تخلف ما شفاف نشود، فضای مجازی را فیلتر می‌کنیم. «آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است». اگر مشکلی نداریم پس نباید از فضای مجازی بترسیم و اگر ما خوب هستیم، پس باید به بقیه نشان دهیم تاکنون چه کار‌هایی انجام دادیم، اما چون نمی‌توانیم برتری خود را نشان دهیم برای همین اجازه نمی‌دهیم عیب‌های ما هم گفته شود.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت گذاری اجاره بها براساس نیاز صاحبخانه ها است و هیچ مصوبه ای مبنی بر این که قیمت ها باید حد اکثر ۲۵ درصد افزایش پیدا می کرد رعایت نمی شود.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری به کشتی‌های تجاری ما تعرضی داشته باشد، گفت: اگر ما نمی‌توانستیم در دریاهای آزاد حضور داشته باشیم باید به انگلیسی‌ها دلار می‌دادیم تا امنیت کشورمان برقرار شود که این مساله برای ما ننگ است.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه خرابی‌های شاهوار سریعا باید ترمیم شود، گفت: اجاره تمدید معدن بوکسیت در شاهوار را نمی‌دهیم.
فواد ایزدی گفت: «جنگ میان روسیه و اوکراین می‌تواند پایان یابد، آن‌ها می‌خواهند پای میز مذاکره نشسته و توافق کنند و روس‌ها نیز آماده هستند. اما رئیس‌جمهور اوکراین دست‌نشانده غربی‌هاست و کشور خود را ویران کرده است. وقتی جریان غرب‌گرا در کشور‌ها به قدرت می‌رسد این نوع اتفاقات برای کشور‌ها پیش می‌آید. غرب به اوکراین اجازه نداده است که به سمت توافق با روسیه حرکت کند. این فشار‌ها ادامه می‌یابد و دولت روسیه هم نمی‌تواند در این جنگ شکست بخورد و تلاش دارد در برابر غرب مقاومت کند.»
این معافیت‌های تحریمی که بخش باقیمانده از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است، اجازه ادامه همکاری هسته‌ای ایران و روسیه در سایت‌های هسته‌ای ایران همچون فردو و نیروگاه هسته‌ای بوشهر را می‌دهد. از این‌رو، منتقدان می‌گویند که با ارائه این مجوز دولت بایدن به تهران اجازه توسعه برنامه هسته‌ای‌اش را می‌دهد و به مسکو نیز امکان بهره‌مندی اقتصادی از طریق تجارت با سازمان‌های تحت کنترل دولت، همچون روس اتم را می‌دهد.
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
اکنون که دیپلماسی در حال شکست است ایالات متحده گزینه‌های محدودی در اختیار دارد. دولت بایدن مانند دولت‌های قبلی ایالات متحده تکرار می‌کند که تحت هیچ شرایطی به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی ملی آمریکا با طرح اتهامات همیشگی درباره برنامه هسته‌ای ایران و نزدیک شدن ایران به نقطه ادعایی گریز هسته‌ای مدعی شد جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده بر اینکه به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد، تاکید کرده است.
در بخشی از صحبت های محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران می خوانیم: در آخر مذاکرات، علت اینکه به توافق نرسیدیم این بود که آمریکایی‌ها به‌دلیل مسائل داخلی ایالات متحده دغدغه‌مند بودند. بایدن و گروه بایدن نگران انتخابات بودند و نگران این بودند که مخالفانشان بگویند که او در برابر ایران امتیاز زیادی داده است، بنابراین مذاکرات به‌دلیل انتخابات آمریکا متوقف شد. اکنون که انتخابات آمریکا تمام‌شده است باید ببینیم که آمریکا چه کار خواهد کرد. البته وقتی در داخل کشور آشوب یا ناآرامی وجود داشته باشد، آمریکایی‌ها طمع و تعلل می‌کنند. اما ایران نشان داده که حقوق خود را می‌داند و اجازه نمی‌دهد که توافقی صورت بگیرد تا آمریکا بتواند دوباره تقلب کند.
امیرعبداللهیان تصریح کرد: این کشورها باید بدانند ایران مقتدر، متعهد به حقوق بشر بوده اما اجازه دخالت هیچ کشوری در امور داخلی خود را نمی‌دهد.
گویا فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که علیرضا بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند. فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده که باید قوانین پروتکل ضربه به سر و صورت را رعایت کند.
جو بایدن با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، گفت: باید مطمئن شوم که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به ریاست جمهوری بر نمی‌گردد.
نتانیاهو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تسلیم شدن تاریخی برای تل آویو در مقابل حزب الله توصیف کرد و گفت: در خواب هم نمی دیدیم باید برای استخراج گاز از نصرالله اجازه بگیریم.
هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با خبرنگار فاکس‌نیوز با تاکید بر اینکه دولت بایدن هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای نمی‌دهد، عنوان کرد به باور رئیس جمهوری ایالات متحده حل مشکلات خاورمیانه با هسته‌ای شدن ایران آسان‌تر نمی‌شود و «دیپلماسی» هنوز بهترین راه جلوگیری از آن است.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
معاون شهرداری تهران گفت: در تلاش هستیم تا شرایط عرضه املاک قولنامه ای و املاک اجاره داری را نیز فراهم کرده و حتی فروش تراکم و سرقفلی را تحت عنوان «حق الامتیاز» تبدیل به اوراق بهادار کرده و به تدریج در بورس کالا عرضه کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ