رییس فدراسیون شنا می گوید اعلام انصراف 8 بازیکن از تیم ملی تاثیری روی تصمیم فدراسیون در خصوص کادرفنی نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامحسین رضوانی نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌ و محمد صالح جوکار نماینده یزد و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی‌ به صورت جداگانه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کردند.
مالک اولین دستگاه از تانک هیبریدی رنگ نقره‌ای متالیک را برای آن انتخاب کرده است. تضاد این رنگ با رنگ مشکی رینگ‌ها و تایرهای حجیم همه‌جا رو، رضوانی تانک را جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.
علی رضوانی در بدون تعارف به سراغ دختری رفت که شهید حمیدرضا الداغی از دست ارازل و اوباش نجاتش داده بود.
پوررادی با بیان اینکه وظیفه ما کاهش استرس دانش آموزان و مهیا نمودن محیط سالم آموزشی است گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم محیط آموزشی به خطر افتاده و جریان تحصیل دچار وقفه شود.
غلامحسین رضوانی، عضو جبهه پایداری، در واکنش به برخی گمانه‌ها مبنی بر جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح گفت: بنده مطلقا صحبتی درباره جانشینی محمد مهدی میرباقری به جای مرحوم مصباح نشنیده‌ام و فکر می‌کنم این موضوع خلاف واقعیت است.
در برگه‌های تاریخ افغانستان، زنان همیشه مورد خشونت‌های روانی و جسمی قرار گرفته و هدف‌های خاص حکومت‌ها بوده‌اند، اما با این حال آنان علاقه‌ی شدیدی به درس و تحصیل داشته‌اند. در عصر امروز نیز زنان افغانستان از تحصیل باز‌مانده‌اند و با تلاش‌های فراوان، چون آموزش غیر حضوری (آنلاین) کوشش دارند تا چیزی برای روشنایی فردا بیاموزند.
غلامحسین رضوانی ، نماینده مجلس گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی تعداد زیادی حساب فرعی تشکیل داده‌اند. این مسئله باعث می‌شود که کنترل حساب واحد خزانه بر عملکرد این دانشگاه‌ها برقرار نباشد.
وزیر اقتصاد رئیس کل جدید گمرک را منصوب کرد. پیش از این مقدسی رئیس کل گمرک بود و در جلسه امروزشورای معاونین گمرک از این سازمان خداحافظی کرد.
اسماعیل رضوان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت دو عضو گردان جنین در درگیری با نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
«حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان، با آمنه سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی خبرنگاران تحریمی صدا و سیما دیدار کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
علی رضوانی ورزشکار ترای اتلون ایران در مسابقات قهرمانی جهان ابوظبی مسابقه را به پایان نرساند.
علی رضوانی ورزشکار ترای اتلون ایران در مسابقات قهرمانی جهان ابوظبی مسابقه را به پایان نرساند.
همان گونه که در جریان قرار گرفتید امروز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ اخبار زیادی درباره استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس و جایگزینی محمد رضوانی فر منتشر شد. در گفتگو با احسان دشتیانه عضو شورای عالی بورس به بررسی ابعاد مختلف ماجرای امروز پرداختیم.
محمد رضوانی فر امروز با حکم وزیر اقتصاد به عنوان رئیس جدید سازمان بورس معرفی شد.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر آنالیز عملکرد تیم ملی واترپلو درمسابقات قهرمانی آسیا و لزوم حضور درفضای رقابتی بیشتر در مورد کادر فنی و احتمال ادامه همکاری با چیریچ توضیح داد.
سردار قاسم رضایی با بیان این مطلب که اقدام آشوبگران برای عده ای آثار روانی منفی داشته و در کسب وکارها خلل وارد شده است، افزود: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب وکار مردم صدمه ای وارد کنند و از روز گذشته نیروهای پلیس وبسیج برای تامین امنیت در کنارمردم قرار دارند..
کاپیتان سابق تیم ملی واترپلو گفت: چیریچ نعمتی بود که با تلاش‌های رضوانی برای واترپلوی ایران آمد و هر چه که گذشت بیشتر به فهم، درک مربیگری و تعصب او به تیم ملی پی بردیم.
کاپیتان سابق تیم ملی واترپلو گفت: چیریچ نعمتی بود که با تلاش‌های رضوانی برای واترپلوی ایران آمد و هر چه که گذشت بیشتر به فهم، درک مربیگری و تعصب او به تیم ملی پی بردیم.
رئیس قوه قضاییه همچنین در مورد تهدیدکنندگان امنیت روانی تاکید کرد که همان برخورد بازدارنده در قبال عناصر میدانی اغتشاشات، وفق موازین قانونی با ترویج‌کنندگان اکاذیب و شایعه‌سازان که درصدد التهاب‌آفرینی و ارعاب شهروندان هستند، انجام خواهد گرفت.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تاکید بر هوشیاری مردم در شناخت عملیات روانی دشمن، تصریح کرد: اجازه نخواهد داد امنیت و آرامش کنونی ملت خدشه‌دار شود.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: اجازه نخواهیم داد افراد شرور با اقدامات مجرمانه خود برای مردم، خوف و دلهره ایجاد کنند و امنیت روانی مردم را بر هم بزنند.
محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کاندیدای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پرداخت سود سهام عدالت از ٢١ اسفند ماه خبر داده است، اما با توجه به عدم واریز سود از سوی هفت شرکت، احتمال پرداخت این سود در چند مرحله قوت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ