اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌ کشورهای عضو اکو گفت: در تلاش برای تأسیس شبکه مجریان تورهای گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم تا این فرآیند تسهیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.
معاون دفتر سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری گفت: امروز سومین رویداد تور فناورانه در حوزه خودرو برای متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.
یکی از مجریان زن شبکه ضد ایرانی «من و تو» در برنامه‌ای زنده در این شبکه فاش کرد که رضا رشیدپور در زمان مجری‌گری در صداوسیما، به‌صورت مستقیم برای او و همکارانش مطالبی را ارسال می‌کرده که خودش جرأت صحبت درباره آن‌ها را نداشته است! ضمن این‌که هنوز هم مطالب مخدوشی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی برای همراهی با فتنه سال ۱۴۰۱ نوشته بود باقی است و این خود گواه گرایش اصلی اوست.
سامان رسول‌پور و زهرا شهرکی (معروف به سیما ثابت) از مجریان و برنامه سازان شبکه اینترنشنال از این شبکه جداشدند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
پردیس- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای شرق استان تهران گفت: شبکه فاضلاب «سعیدآباد» جاجرود تا پنج ماه آینده به بهره برداری می رسد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، اعلام کرد: بیست و ششمین شبکه تحقیقاتی کشور به مسئله بررسی انواع مسمومیت‌ها در کشور اختصاص می‌یاید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز تحقیقاتی فقط در حوزه قلب و عروق، بر ضرورت شبکه سازی مراکز تحقیقاتی قلب و عروق با محوریت انستیتو قلب شهید رجایی تاکید کرد.
خاندوزی، وزیر اقتصادی و اموردارایی گفت: تلاش بر اتصال شبکه شتاب کشور به شبکه پرداخت الکترونیکی کشورهای منطقه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته به طور مشخص در روسیه این اقدام به ثمر نشسته است.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
بعد از دعوای رسانه‌ای سرمربی تیم ملی سوئد و یکی از مجریان مشهور این کشور در تلویزیون این دو در مراسم آشتی‌کنانی که در همان شبکه تلویزیونی برگزار شد شرکت کردند.
مجتبی پوربخش مجری سابق شبکه ورزش کنایه جدیدی به همکارانش زده است.
مدیر شبکه پنج سیما درباره نبود مجریان چالشی مثل دلاوری روی آنتن گفت: محمد دلاوری در تابستان خواهش کرد فاصله‌ای از آنتن بگیرد. کسالتی داشت و می‌خواست استراحتی کند. با این حال او مجری خوب ماست و ان‌شالله به‌زودی هم همکاری داشته باشیم.
مجریان تلویزیون با لباس فرم سپاه در شبکه سه حضور یافتند./چندثانیه
جعفری چگنی می‌گوید: در روز‌های قبل ۲ نفر از مجریان و ناظران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شدند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از ناظران و مجریان اجرای شبکه فاضلاب اهواز خبر داد.
به دلیل سرما مجریان شبکه ۵ با کلاه و دستکش روی آنتن زنده حضور یافتند.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: گاه این صدا‌ها را از قبل ضبط کرده و در یک محیط استودیویی عده‌ای شروع به تشویق‌کردن می‌کنند. ما بسیار اطلاع‌رسانی کردیم و در همین روز‌های اخیر یکی از تصویربرداران که بار‌ها در شبکه خبر روبروی بنده ایستاده چندین میلیون تومان خود را در قالب مسابقات رادیویی دروغین ازدست‌داده است.
ایران شب گذشته در یک قدمی صعود بازی را به آمریکا باخت و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. تصویری از امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق پس از شکست ایران منتشر شده است.
عبدالله روا و محمد میر به‌عنوان مجریان حاضر در استودیوی شبکه ورزش مستقر در قطر برای ویژه‌برنامه جام جهانی۲۰۲۲ انتخاب شدند.
محسن آقایی (مستندساز) گفت: مجریان و مدیران ایران اینترنشنال، آن روزی که آل سعود به مینی‌بوس کودکان یمنی حمله و همه آنها را تکه تکه کرد، کجا بودند؟
به انتخاب مجریان شبکه ابوظبی الریاضیة، فرهاد مجیدی به عنوان بهترین مربی هفته امارات انتخاب شد.
رهبران کمیته نظارت مجلس آمریکا از شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیس بوک، توییتر و تیک تاک خواسته اند به سرعت اقداماتی درباره تهدیدهای آنلاین فزاینده علیه نیروهای مجری قانون انجام دهند.
این صندل‌های طلا امروزه در موزه‌ها به نمایش گذاشته شده‌اند. برخی از مشهورترین این صندل‌های پرزرق و برق در مقبره‌های ملکه‌های «تحوتموس سوم» کشف شده‌اند. این فرعون دودمان هجدهم مصر، همسرانش را به همراه صندل‌هایی از جنس ورقه‌های طلا دفن کرد. این صندل‌ها به گونه‌ای طراحی و حکاکی شده‌اند که شبیه صندل‌های چرمی به نظر برسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ